kaksi ovulaatiota vai mitä?

Laitan nyt tällekin palstalle, eli mitä mieltä tai ajatuksia mun kierrosta. Yritystä nyt ollut hetken aikaa, ja oon vähän ihmeissäni. Kiertoni aina aika epäsäännöllinen, mutta ei näin lyhyt ikinä mitä nyt saattas olla, eli

kp9 ovisplussa (ainakin mielestäni)
kp10 peittojen heiluttelua
kp11 ovislimat...elleivät sitten olleet vain siemennestettä edelliseltä päivältä ;)
kp17 hienoinen ruskea tuhru alkaa ja jatkuu tähän päivään asti
kp20 ovistikkuun tasavahva viiva
kp21 ovisplussa ja r-testi negaa
kp22 ovisplussa niin selkeä ettie selkeempi vois olla, ei limoja
ja tänään siis tuo kp22
kaksi päivää tullut ehkä hivenen enemmän tuhrua tai siis sellaista runsasta ruskeaa valkovuotoa, aavistus punaista tänään seassa.

Eli onko mulla kaks ovista? Miks tää tuhruttelu? Mitä tää nyt vois oikeen olla??
 
Eikö kellään ois mitään kommenttia? Tiedän, eihän kukaan voi oikeesti tietää mitä mun kropassa tapahtuu, mut onko kellään ollu ikinä mitään samantapasta?

Niin ja lisätään edelliseen listaan et
kp23 en enää tikuttanu ovistikulla, ruskea vuoto lähes loppunut
 
joo no dippaa ihmeessä, mä oon melko varma että siulla on salamatkustaja kyydissä! tsemppiä muru :heart: tuu kertomaan kui kävi? varmaan kyllä näkyis nytkin herkässä jos testaisit.. siis ettei tarvii aamupissaan oottaa :D
 
Predictor varhainen, jonka pitäs antaa tulos 4pvää ennen menkkojen alkua. Tähän ketjuun en niin tarkasti kirjoittanut aiemmin, mutta lasken kiertoa kmsta. Kun sain nuo ekat ovisplussat oli r-testi jo negatiivinen, mutta ehkä hcgtä oli viekä sen verran jäljellä, että antoi väärän ovisplussan.
 
Mango86 > Minä en kyllä oikein usko, että raskaustestissä näkymätön hcg olisi antanut virheellistä ovisplussaa. Olen kyllä useampaan kertaan lukenut, että ovistesti on reagoinut raskaushormoniin ja antanut vahvan testiviivan jo ennen kuin raskaustesti on antanut edes haamua. Raskausplussakin siis lienee mahdollinen. Lutenisoivan hormonin määrä voi kyllä kohota lähes huippuunsa myös ilman, että ovista tapahtuu. Jos näin on käynyt, niin tämä nyt tullut vahva plussa on se oikea ovisplussa. Suosittelen seuraavaan kiertoon digiä liuskojen seuraksi, jos tästä kierrosta ei tärppää. Toivotaan parasta.

Tuosta Predictorista täytyy sanoa, että vaikka se antaa vääriä haamuja, niin itse en luota myöskään negaan. Vaikka testi lupaa raskauden toteamisen ennen kuin menkat ovat edes myöhässä, niin silti tulos ei ole välttämättä luotettava. Raskaushormonin lisääntyminen on yksilöllistä ja tapauskohtaista, joten itse luottaisin negatulokseen vasta menkkojen ollessa reilusti myöhässä. Sinun tapauksessasi saattaa nyt olla kierto hieman sekaisin, joten myöhässä olemista on vaikea määritellä ilman varmaa ovisbongausta. Kannattaa ehkä uusia raskaustesti (jollain luotettavammalla testillä) muutamien päivien kuluttua, mikäli vähänkin tuntuu siltä.

Plussatuulia! =)
 
Kiitos macy gray! Sä tunnut tietävän kovin paljon näistä jutuista ja jaksat jakaa tietoasi :) Otan vinkistä vaarin ja varaan seuraavaan kiertoon myös digejä tarkistusta varten. Nyt meinasin vielä dippailla ovistestejä ja jos edelleen antaa noin voimakkaan plussan niin muutaman päivän päästä r-testi.
 
Äh, mä kirjotin taas pitkän tekstin ja se hävis, siispä typistettynä...
Mulla menossa kp4. Edellinen kierto jäi 25 päiväiseks. Kp24 testasin viä plussan ovistestillä, mut sit vuoto runsastu vaik mitkään runsaat menkat nää ei nyt taas ollu.
Päättelin et ovisplussat pitkin kiertoa johtu mun PCOsta.
Tules Mango sit kertomaan miten testailut on menny. Ja plussaonnea!!!
 

Yhteistyössä