Kaksi päivää sitten yritetty raskautta. Voiko jo tehdä raskaustestejä?

  • Viestiketjun aloittaja Vauvakuumetta
  • Ensimmäinen viesti
Vauvakuumetta
Kantsiiko jo tuhlata eurojamme noihin raskaustestipuikkoihin kun tiistaina yritettiin raskautta. Vai kannattaako nyt odottaa tulevaa kuukautista jos on tullakseen?
 
Sä voit tehdä just niin paljon testejä kuin haluat.

Mutta vielä et voi tikuttaa raskautta jos tuloksen haluat........ eli ei kannata.
Mä olen tylsä ja vanhanaikainen, mutta sanon aina, että kun menkat ovat myöhässä, on realistista saada uskottava tulos testitikkuun.
 
"vieras"
Kantsiiko jo tuhlata eurojamme noihin raskaustestipuikkoihin kun tiistaina yritettiin raskautta. Vai kannattaako nyt odottaa tulevaa kuukautista jos on tullakseen?
Nyt hieman rauhoittumista. Lapsen saaminen on siitä jännä juttu että välttämättä yrittämällä ei onnistu. Odota kuukautisia äläkä hötkyile äläkä liikaa yritä, silloin onnistuu parhaiten.

Ja joo, ymmärrän vauvakuumeen mutta...
 
Etkö vielä ole tehnyt?!?!?!

Sinuna menisin heti huomisaamuna terveyskeskukseen veritestiä varten. On kotitestitkin ihan hyviä, mutta mieluiten itse käyttäisin ihan oikeita lääkärin palveluja. Sitä vartenhan tässä veroja maksetaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Sassykatti
serw
Ei kannata. Elämän mahti ei ole mitenkään päin toissapäiväisestä yrityksestänne päässyt mihinkään. Jos haluat testailla ennen kuukautisten alkua, tarkimmat testit SAATTAVAT EHKÄ näyttää plussaa 3 päivää ennen kuukautisten alkua. Niillä voit yrittää ja ottaa huomioon sen, ettei testin tulos välttämättä näytä oikeaa...
 
..
niillä siittiöillä kestää päivä tai pari jotta edes pääsevät munasolun luo. ei se hedelmöitys tapahdu heti seksin aikaan.. ja tosiaan se hcg on istukkahormoni, sitä alkaa erittyä vasta kun alkio on kiinnittynyt, noin viikko hedelmöityksestä.
 

Yhteistyössä