Kaksi tyttöä ja lapsiluku nyt täynnä...

toisin

Niin ja sit miehen suku on myös päättänyt että meille ei enempää lapsia tule. Kaksi pitää olla eikä enempää. Höpöttävät jo kuinka meidän lapsiluku on täynnä ja sit puhuvat kuinka voidaan antaa lapsen tarvikkeet miehen veljelle. Joopa joo. Meillä on kyllä toiveissa vielä kolmaskin lapsi ja olen itsekin vasta 25, joten hyvin vielä ehtii tehdä lisää lapsia :)
 
Minea
Täältä löytyy kaksi tyttöä ja poika.Suku odotti kakkosesta jo poikaa ja nyt kun kolmas oli poika,niin koko suku meni sekaisin:/Sain kuulla kommentin,kun poika syntyi,että nythän ei tarvi enää tehdä lapsia:/
 
vieras
Samaa mieltä! Meillä esikoinen tyttö, nyt tulossa poika ja useamman suusta kuultu se "No nythän voittekin sitten lopettaa kun on kumpaakin!" :eek: Sitten nauretaan päälle. Jos täällä on joku joka näitä kommentteja laukoo, niin voisitko kertoa mikä näissä on niin hauskaa? Minä en vain oikeasti ymmärrä, vaikka hyvän huumorintajun muuten omaankin, näiden hauskuus ei ole mulle vielä toistaiseksi auennut.:whistle:
 
menee hermo
Oisko tilanne sama jos lapset olisivat tyttö ja poika,pitäiskö saada viel yks tyttö lisää?

Meillä sukulaiset nyt kuvittelee näin,rasittaa!Pitäähän sitä nyt toinen rinsessa viel saaha.NOT.
 
Meillä oli kaksi tyttöä, alkoi se " kai se poika sieltä vielä"-vinkuna.
Raskausaikana olin tulla hulluksi kun jatkuvasti tivattiin että onhan se nyt SE POIKA.
Nyt kun se poika on niin tilanne on että " eikös se nyt sitten jo riitä" :headwall: :headwall:
 
Juuh, just palasin töihin vanhempainvapaan jälkeen ja oon jo muutaman kerran saanut kuulla, että kyllä meidän täytyy se tyttö vielä tehdä. Toinen sanoi, että: "Mies tarvitsee tytön.." ja toinen kehui, että: "Voin opettaa miten tyttöjä tehdään..". Mä oon vaan sanonut, että enempää lapsia ei tule. Ei tyttöjä eikä poikia. Kurjaa toi kumminkin on. :/
 
BJ
Mua ärsytti suunnattomasti kun esikoinen on tyttö ja toinen lapsi sitten poika niin heti pojan syntymän jälkeen sai kuulla että "nyt voitte sitten lopettaa kun on yksi kumpaakin lajia"... :eek: Siis mitä helv.?? Kenellä se nyt siitä on kiinni? Nooo... Kolmas tulossa! :)
 
guugaa
Meillä kaksi poikaa ja kolmannesta kovasti haaveilen. Itse haluaisi pojan sillä meidän lähipiirissä tytöt on aika hankalia tapauksia (tietysti kiinni persoonasta), mutta itse koen, että poikien kasvattaminen on paljon helpompaa. Näin ainakin meillä. :)
 
Meillä on kaksi poikaa ja ainakin tällähetkellä tuntuu, että kaksi lasta on hyvä meidän perheessä. Satuin mainitsemaan äidilleni että olen antamassa kaikki vauvanvaatteet raskaana olevalle kaverilleni ja vastaushan oli "HULLU! Jätä nyt edes parhaimmat, kun ei sitä tiedä millon tulet raskaaksi". No mutta ei olla suunniteltu lisää lapsia, niin minäpä annan ja jos joskus tulen raskaaksi, niin hankin uudet.

Mutta toivottavasti ei vielä ainakaan pariin vuoteen yhtään lasta.. :)
 
samassaveneessä
Meillä neljä ihanaa poikaa ja arvaatte vaan että useasti on kysytty että noh, pitääkö vielä likkaa yirttää!!?? Ihan kuin ensimmäisen jälkeen lapsia olisi siunaantunut vaan siksi että tyttöä on yritetty mutta aina epäonnistuttu. No ei varmasti nämä kyselijä tasiaa näinkään tarkoita mutta tuolapsiluku on sellainen aihe joka ei tosiaan millään muotoa kuulu ulkopuolisille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kettujen kettu:
Meillä on kaksi poikaa ja ainakin tällähetkellä tuntuu, että kaksi lasta on hyvä meidän perheessä. Satuin mainitsemaan äidilleni että olen antamassa kaikki vauvanvaatteet raskaana olevalle kaverilleni ja vastaushan oli "HULLU! Jätä nyt edes parhaimmat, kun ei sitä tiedä millon tulet raskaaksi". No mutta ei olla suunniteltu lisää lapsia, niin minäpä annan ja jos joskus tulen raskaaksi, niin hankin uudet.

Mutta toivottavasti ei vielä ainakaan pariin vuoteen yhtään lasta.. :)
Ja olen aika monen monta kertaa kuullut "eikö kuitenkin se tyttö olis vielä kiva". Sama homma niissä lapsissa on, oli ne tyttöjä tai poikia :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Meillä kolme tyttöä ja jo toisen kohdalla sai kuulla, et nyt toivottavasti teille poika tulee. Saati kolmannen.. Otti päähän ja olin itseasiassa iloinen et tuli tyttö, ei tarvii sukulaisten jatkuvasti kommentoida et "ihanaa kun saitte pojan ym" vaan ovat ihan hiljaa.. Ja me iloisia ihanista tytöistämme:)
Myös lapsiluvun kommentointi on aika junttia.
Kuin omasta elämästä.. Meillä pahin pojan toivoja oli äitini, joka kolmatta odottaessa ihan viime metreille saakka "hehkutti", että poika sieltä tulee. Oltiin ultrassa saatu tietää, että tulokas on tyttö ja millään ei mennyt kaaliin, että kolmas tyttö olisi enemmän kuin toivottu. :heart:

Loukkaannuin tästä kyllä jonkin verran ja kuittailin äidilleni takaisin asiasta vähän väliä.. Vieläkin hän on varma, että tehdään ihan vain pojan saamiseksi neljäs lapsi. Juu ei tehdä |O
 
minna
Meillä on neljä tyttöä ja mä oon kuullu oikeastaan pelkästään positiivista kommenttia. Meillä on tytöt vielä pienellä ikäerolla, joten monien mielestä se on ollu jollain tapaa sulosta. Tai ainakin mä koen, että semmosta kommenttia on ollu enemmän.
 
niin koettu
Meillä kanssa kaksi tyttöä ja lapsiluku täysi molempien vanhempien päätöksellä. Ja varmasti ei kymmenen kertaa riitä kun on tiedusteltu, että tottahan te vielä pojan teette? Just, niinhän sen sukupuolen saa tilata.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja samassaveneessä:
Meillä neljä ihanaa poikaa ja arvaatte vaan että useasti on kysytty että noh, pitääkö vielä likkaa yirttää!!?? Ihan kuin ensimmäisen jälkeen lapsia olisi siunaantunut vaan siksi että tyttöä on yritetty mutta aina epäonnistuttu. No ei varmasti nämä kyselijä tasiaa näinkään tarkoita mutta tuolapsiluku on sellainen aihe joka ei tosiaan millään muotoa kuulu ulkopuolisille!
se on iha eri juttu jos on neljä poikaa kuin ois neljä tyttöä :) Toihan on mitalin paikka ;)
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Nunneliini:
ensinnäkin ärsyttää kuunnella näitä "te olette vielä niin nuoria" kommentteja ja vielä enemmän ärsyttää nämä "pitäähän teidän nyt se poika vielä tehdä" kommentit! |O :kieh:
Eiköhän nuo ole vain vitsejä ja hyväntahtoista kommentointia tarkoittamatta mitään. Ei mua ainakaan haittaa mitään. Meillä on kaksi poikaa ja enempää ei tule.
 
"heh"
No arvatkaapa kun on "vain" yksi lapsi ja yhteen näillä geeneillä on jäämässäkin, mikä jatkuva mylly jauhaa, että "kyllä lapselle on sisarus tehtävä". Tähän osallistui kylän miehetkin, kun päätin myydä kaikki vauvakamat poiskin... Yksi lapsi koetaan ilmseisesti loukkauksena koko länsimaalaista yhteiskuntaa tai sitten jokaista kiinalaisvnhempaa kohtaan, joka olisi varmasti halunnut enemmän lapsia = koko universumia kohtaan...
 
"vieras"
Meillä kaksi tyttöä enkä onnellisempi voisi olla. Voi olla, ettei kolmatta enää tule. Miehen suku toivoi kovasti poikaa jo ekasta lapsestamme. No kun eka olikin tyttö, niin se vielä menetteli, mutta kun toinen tyttö syntyi, niin eivät edes vaivautuneet onnittelemaan vauvan syntymästä. Nyt kun nuorempikin täyttää kohta vuoden niin tyttö on ollut tasan kerran mummon sylissä, pitihän sitä ristiäisissä kuva saada, jotta voi kaikille näyttää kuinka ihana lapsenlapsi on, mutta sen jälkeen ei ole ottanut lapseen mitään kontaktia. Itselläni lapsen sukupuolilla ei ole ollut mitään merkitystä enkä ole halunnut asiaa edes selvittää ennen lapsen syntymää, mutta myönnän että varsinkin toisella kerralla toivoin tyttöä ihan siitä syystä, että nuo miehen sukulaiset höpöttivät koko ajan vaan siitä pojasta.
 
Meillä on tyttö ja poika. Kakkosta kun odottettiin eikä tiedetty kumpi tulee niin jatkuvasti kuului "tulis nyt se tyttö niin ois hyvä". Ärsytti! ihna kun se toinen sukupuoli ois siinä sitten jotenkin vähempi arvoinen ja pettymys. Kyllä meillä kolme on suunnitelmissa, siitäkin napistaan. Kaksi on kuulemma hyvä ja varsinkin kun on jo molemmat.
Mitä se kenellekkään kuuluu monta lasta me halutaan?!?
 

Yhteistyössä