Kaksikymppiset toiveilijat 2014



Tiistai 18.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 31/30..............22v...........yk2............1.lapsi


Kp 21-30


Eme93.................kp27/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Tuuuli+................kp24/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp23/28-32......21v............yk5..........1.lapsi

Kp 11->20



wbä.....................kp15/28.............26v..........yk2..........1.lapsi


Kp 1-10


Audrey................kp11/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp10/27.............25v..........yk18...........1.lapsi
Sahrai..................kp3/30-(85).......26v...........yk8............1.lapsi
Belll....................kp3/37.............21v............yk7...............1.lapsi
Toivepulla............kp3/34-35........20v...........yk10...........1.lapsi
Yztlas..................kp1/24..........21v..............yk7............1.lapsi
attente................kp1/28...........26v............yk6..............1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ei sitte alkanu tänäänkään..:rolleyes: Toi 24 päivää on ollu se normi kierto, mutta kyllä mä kalenteria kattelin niin oli tossa yks kuukaus kun kierto oli sen 34 päivää mutta silloinkin ovulaatio oli vasta kp 17, joten taas se tasan 14 päivää menkkoihin. :confused: Eli jos nyt oli ovis kp 10 ja siitä laskee sen 14 päivää, niin kyllä nyt siltä vaikuttais että myöhässä on! :D Kai sitä pitää huomenna uus testi hakea jos ei nyt yöllä ala, tuntuu siltä enemmän kun kahtena muuna päivänä. Juilintaa on nyt kestänyt nyt 3 päivää, mutta muuta kuin valkovuotoa ei ole tullut. Itseasiassa hmeellisen kuivaa on tähän asti kyllä ollutkin.. :D

Tsemppiä kaikille! :) <3
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa! Löysin itselleni ryhmän! Jes!
Olemme avokkini kanssa saaneet tänä alkukeväänä yhteisen sävelen siitä, että alamme yrittämään lasta tänä kesänä! Olen niin innoissani, etten meinaa iltaisin muuhun keskittyäkkään kuin palstojen lukemiseen ja tulevan vauva-arjen suunnitteluun!
Ite oon 21.v (kohta 22.v) ja avokkini 26.v. Oma kuumeiluni on kestänyt jo päälle vuoden, siitä lähtien kun ehkäisynkin lopetin. Oon syöny nyt helmikuusta lähtien Möllereitä, Efamoleja ja Raskaus & Imetys -monivitamiinitabletteja, jotta kropallani ois mahd. hyvät lähtökohdat kesää varten, lisäksi oon monipuolistanut ruokavaliotani jättämällä ylimääräisen rasvan ja sokerin mässäilyn pois.
Ainoa huolenaiheeni on tupakoinnin lopettamisen onnistuminen, sekä pelko siitä, että raskautuminen kestää oletettua kauemmin. Tunnen itseni todella onnelliseksi tällä hetkellä siitä, että kesällä aloitetaan yrittäminen (minun puolesta jo heti toukokuussa!!!). Onko täällä minkä verran vasta myöhemmin tänä vuonna beibejä aloittelevia pareja?
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas ja wbä
Yztlas, ja sama täällä... eli kp 1/34 yk 5. :'(

Lupailin kyllä itselleni jo, että osasin odottaa tätä ja että kuukautiset on tervetulleempi vaihtoehto kun moni muu kun niitä negoja kuitenkin testit antoi... eli uutta kiertoa kohti vaan.

Mitäs mieltä porukka on noista ovulaatioiden tikuttamisesta? Meillä on sen verran tuore parisuhde, että seksikertojen vuoksi niitä ei tarvis tikutella. Lähinnä oon miettinyt, että pitäiskö ovulaation aikana "hillitä" haluja, kun aika monesta paikasta on saanut lukea, että siittiöiden laatu olis parempi, jos ne olis hetken saaneet olla rauhassa..? :D Mielipiteitä?

Entä noista monivitamiineista, onks muilla kun tuulikki92 (tervetuloa mukaan!) kokemusta syömisestä jo yrittämisaikana? Ostin toiveikkaana heti kun aloiteltiin niin tuollaisen raskauden- ja imetyksen aikaisen, enkä oo nyt uskaltanut sit popsia niitä, kun oon miettinyt et mitä jos siinä onkin sit liikaa vitamiinia "vaan mulle"...
 
Huomenna sitten (yksityiselle, heippa vaan rahat!:headwall: :LOL:) gynelle selvittää että mistä nää alavatsavihlasut johtuu on meinaa ihan hirveet kivut ja viimeks tälläsiä kipuja oli isosta kystasta.. Argh. Ja mulle voi päivittää että dpo5.
 
Tervetuloa tuulikki92!

Mä aloin tikuttamaan ovista esikoisen yrityksen aikana, kun plussaa ei alkanut kuulua. Testailin muistaakseni 3 kiertoa, joista viimeisimmässä testailin lähes koko välin... En siltikään saanut ikinä ovisplussaa tikkuun. Ehken sitten ovuloinut joka kierrossa (kierrotkin oli vuorotellen about 20 ja 40 päivää). Ainoat plussat, jotka olen ovistikkuihin saanut, ovat olleetkin raskausplussia. Kun lopetin esikoisen imetyksen, tilasin ovistikkuja testatakseni, että ovuloinko joka kierrossa (jotta osaisi ajoissa mennä lääkärille), mutta en ehtinyt ekaa testiä pidemmälle, kun olinkin jo raskaana.

Kyllä ne testit, ainakin mulle, tuovat oman stressinsä yrittämiseen, ja mielestäni kannattaisi mennä ilman testejä, jos yrittäminen on vasta alussa. Varmaan nyt kolmannen yrityksen kohdalla otan testit käyttöön vasta sitten, jos plussaa ei ala kuulua. Parastahan olisi mennä vaan omien halujen mukaan, turhaan miettimättä kiertoa, mutta vaikeaa se on, kun sitä lasta haluaisi niin kovasti. Esikoista saatiin siis yrittämällä yrittää ja silti meni se vuosi siihen plussaan. Toinen tärppäsi heti kierron alettua, jolloin ei voinut millään ajoittaa puuhailua oikeaan saumaan, kun ei tiennyt, että onko kierto vielä edes lähtenyt käyntiin (kierto olikin siis lähtenyt käyntiin jo imetysaikana). Lisäksi seksiä oli melko vähän imetysaikana, sillä limakalvoni olivat niin ohuet, että teki kipeää.

Taitaa olla ihmisestä kiinni, kannattaako ovista tikuttaa. Eihän siitä haittaakaan ole, jos osaa olla stressaamatta aiempaa enemmän :) Ja tuo halujen hillitseminen. Samaa olen lukenut, että oviksen aikaan olisi hyvä harrastaa seksiä joka toinen tai kolmas päivä, mutta olen sitä mieltä, että omien halujen mukaan menee. Niinhän sitä sanotaan, että parhaiten on tärpännyt, kun ei stressaa, suunnittele ja laskeskele liikaa... Ja ainakin omalla kohdallani on nyt pitänyt paikkansa. :D

Itse en syönyt mitään monivitamiineja yritysaikana, enkä itseasiassa odotusaikanakaan. Riskiryhmään kuulumisen vuoksi olen odotusaikoina syönyt foolihappoa, mutta muutoin olen jatkanut samoilla pillereillä, mitä syön muutenkin (kalkki (en juo maitoa), d-vitamiini ja omega-3 (olen allerginen kalalle ja pähkinöille)).
 
DaniaD, miten toi kysta vaikuttaa raskaaksi tulemiseen vai vaikuttaako ollenkaan? Missä sulla on ollut kysta? Mulla on ollut ennen raskaaksi yrittämistä vasemmassa munasarjassa, ja se on e-pillereillä saatu silloin pois, nyt vähän stressailen että tuleeko takaisin ja vaikuttaako miten sitten.. pitäis käydä gynen kanssa juttelemassa näistä.

kiitos tosi kattavasta vastauksesta, Lotus! Mä mietin sen vuoksi että nyt tikuttais, kun tää edellinen kierto meni tonne 34 saakka (aiemmin 28) niin nythän ei tavallaan sit yhtään osaa laskea, että milloin se ovulaatio mahtais olla -toisaalta sillä ei sinäänsä ole väliä, että niitä seksikertoja kuitenkin on. Mutta hitto, jos en saa edes ovulaatiotestiin plussaa, niin sithän mä vasta huolissani ja sekaisin olen... mistä se siis johtui, että sulla ei ovistestit plussanneet, vaikka kuitenkin siis oot selkeästi ovuloinut, kun raskauskin on alkanut? :O
 
Yztlas ja attente :( Voi ku ois saanu lukee plussauutisia tänään!

Tuosta ovistikuttelusta: ite en nyt ainakaa kevään aikana aijo tikuttaa, mutta oon nyt koittanu kuulostella omaa kehoa ja ettiä muuten ovista. Vähän mietin että olikohan se jo viikonloppuna, kun himotti tavallista enemmän ja valkovuoto oli vähän omituista. Yritystäkin meillä oli :D

Mulla on hankala uskoa että liika tihee yritys vois hankaloittaa raskaaksi tulemista (vaikka oon jotain sen suuntasta kans lukenu). Siittiöt kuitenkin pysyy muutaman päivän elossa vaikka oliskin vähän ajoissa laskettu liikkeelle. Ja tuskin sekään haittaa että vanhojen joukkoon tykittää uutta tavaraa :D Ite ennemin epäilisin (ilman mitään oikeeta tietämystä tai tukea tälle) että haitallisempaa ois todella harvakseltaan paneminen. Että jos ne siittiöt elää elämänsä jo miehen putkistossa eikä tee tilaa tuoreemmalle tavaralle. Taisin tosi selkeesti ilmasta tän jutun :D
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Attente: Ei kait ne kystat suoranaisesti vaikuta raskaaks tulemiseen. Mulla aiheuttaa lähinnä yhdyntäkipuja ja vatsan turvotusta.. Mulla oli oikeessa munasarjassa 4.5cmx5cm kysta.. Aiheutti oikein nannat kivut kun puhkes sitten kierron lopussa. Mulla on vielä se kun ei pysty e-pillereitä syömään et mitähän mahtavat keksiä :)
 
attente: En tiedä, mistä johtuu, etten saanut plussaa ovistesteillä. Ja kun tikuttamani kierrot olivat ne viimeisimmät ennen esikoisen odotusta. Ainoa syy, mikä mieleeni tulee, on se, etten kahdella kierrolla ovuloinut (kun ovuloinnista pitäisi n. 2 vk päästä alkaa menkat, joten en ole sen mukaan voinut väärään aikaan tikuttaa) ja viimeisimmällä kierrolla aloitin liian myöhään, sillä ultran mukaan määritellyn LA:n mukaan olisin ovuloinut heti menkkojen loputtua. En viitsinyt ihan heti menkkojen loputtua aloittaa, kun silloin olisi pitänyt tulla se pitkä kierto. Samoilla ovistesteillä sain kuitenkin sen plussan ollessani raskaana, eikä muutenkaan tuntunut, etteivätkö ne toimisi. Tai sitten mulla se testiviiva ei vaan värjäydy yhtä tummaksi/tummemmaksi kuin kontrolliviiva, jos sellainen on mahdollista. Raskaana ollessani testiviiva oli kyllä selkeästi kontrolliviivaa tummempi.

Asiaa ei ole missään tutkittu tms. sillä hakiessani lähetettä lapsettomuustutkimuksiin, sainkin muutamaa päivää käynnin jälkeen tietää olevani raskaana. Jostain syystä oli pakko vielä saada testata, vaikka lääkärikin sanoi sisätutkimusta tehdessä näyttävän siltä, että menkat ovat muutaman päivän sisään alkamassa. :D Ja kierto kun on ollut mitä sattuu, niin ei oikein voinut itse sanoa ovatko menkat myöhässä vai ei.
 
Sori nyt tulee melkoista omanapailua taas ^^'' Joka tapauksessa mä jännitän sitä lääkäriä ihan hirveesti.. Ahdistaa kun ei tiedä yhtään mitä odottaa.. Pitää vaan hengittää syvään ja yrittää keskittyä johonkin muuhun.. Onko teil muilla ns.lääkärikammoa? Jännittääkö teit paljonkin esim. gynelle meneminen? Ps. Tsemppiä kaikille <3
 
Ootteko kokeillu sellasta digi ovis testiä? Ajattelin ite et vois sellasta kokeilla ettei tarviis niitä viivoja yrittää tulkita ja pohtia että onko vai eikö..
DaniaD Kai se riippuu tilanteesta et millon sitä lääkärille menoa jännittää. Jos esim. lapsettomuustutkimuksista olis kyse niin varmasti jännittäisin tai jos jotain syöpää epäilisin. :D Muuten en :)
Mullakin on välillä kovia alavatsakipuja ja vihlaisuja munasarjoissa, niin että puhekin pätkii kun sattuu. Ultrasivat, mutta mitään ei löytyny. Onneks. :)
 


Keskiviikko 19.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 32/30..............22v...........yk2............1.lapsi


Kp 21-30


Eme93.................kp28/28..........20v...........yk1............2.lapsi
Tuuuli+................kp25/35..............?...........yk?............1.lapsi
DaniaD.................kp24/28-32......21v............yk5..........1.lapsi

Kp 11->20



wbä.....................kp16/28.............26v..........yk2..........1.lapsi
Audrey................kp12/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp11/27.............25v..........yk18...........1.lapsi


Kp 1-10


Sahrai..................kp4/30-(85).......26v...........yk8............1.lapsi
Belll....................kp4/37.............21v............yk7...............1.lapsi
Toivepulla............kp4/34-35........20v...........yk10...........1.lapsi
Yztlas..................kp2/24..........21v..............yk7............1.lapsi
attente................kp2/28...........26v............yk6..............1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Hei jos jotakuta kiinnostaa nuo digiovistestit niin minulta löytyy itse laite ja olisikohan kaksi vai kolme testipäätä, täytyy tarkastaa... Lisäksi aika iso nippu niitä halpoja liuskatestejä. Laittakaa vaikka kiinnostuneet yv:tä niin lasken tarkemmin paljonko noita olisi.
 
Heippa kaikille!

Poistuin täältä onnellisena joulukuussa tuonne odottajien puolelle. Valitettavasti viime viikolla rv 11 lähdin kipujen vuoksi sairaalaan gynelle jossa selvisi keskeytynyt keskenmeno, vauva vastasi viikkoja 10 mutta sydän ei enää lyönyt. Paria viikkoa aikaisemmin varhaisultrassa kaikki oli hyvin, sikiö liikkui ja sydän löi vahvasti. Sairaalassa tehtiin seuraavana päivänä lääkkeellinen keskeytys ja nyt vuoto alkaa olla lopuillaan.

Mä olen ottanut tämän tosi raskaasti, ja tuntuu kyllä pahalta tällä hetkellä. Vaikka tiedän etten ole tehnyt mitään väärin, ja että näitä keskenmenoja vain tapahtuu, ajatukset kulkeutuu väkisin sinne itsesyytöksiin ja inhoon omaa vartaloa kohtaan. Tuntuu että on kelvoton ja olo on tosi tyhjä. Työ on auttanut minua kun siellä ei ehdi hetkeksikään pysähtyä ajattelemaan omia asioita.

Tänne tulisin takaisin kuumeilemaan, ilmoittelen itseni listoille kunhan pääsen kierrosta selville. Tuntuu että haluaisin uuden raskauden ihan heti, mutta en tiedä onko sekään ihan järkevää ennenkuin toipuu tästä menetyksestä.. Minulla on menneisyydessä varhainen keskenmeno vuonna 2007, ja sekin suru on vähän nyt tullut mieleen, kun aikanaan jäi aikalailla käsittelemättä koko asia. Onneksi on esikoinen (5-vuotta), ja olen ollut onnekas siinä mielessä että kaikki raskauteni ovat alkaneet nopeasti (1-4kk ehkäisyn lopettamisesta).

tsemppiä kaikille ja toivottavasti saadaan paljon plussia ja etenkin niitä vauvoja syliin.
 
Pauliinali :hug:

En vieläkään tiedä oliko minulla täti kylässä vai ei.... Vuoto oli/on todella MINIMAALISTA. Ruskeaa tuhrua tulee vain silloin tällöin pyyhittäessä. Ei siis ole lainkaan tullut siteeseen.... Rinnat hieman aristavat ja vatsaan koskee... Pelottaa ajatella edes mitä tämä on, en uskalla edes mainita voisiko olla...
Onko teillä muilla ollut näin niukkoja menkkoja?
 
Heippa pitkästä aikaa! Itse en oo täällä hirveästi kirjoitellut, kun on ollut paljon kaikkea muuta elämässä

Mulla nyt kp 25/28 (Hieman sekasin nuo päivät, kun keskenmenokierto oli 35, siitä palautu 28 tai 29 ja viime kuussa oli sit 26... KAI... huh)

Pauliinali erittäin paljon voimia teille suruunne.. :flower: :hug:
 
Nyu
Voimia pauliinali, tiukkaa se teki vuosi sitten itselläkin, vaikka raskaus ei edes ehtinyt noin pitkälle :(.

Tänne ei kuulu yhtään mitään. On aika luovuttanut olo. Labratesteissä ei tosiaan näkynyt mitään.

Lämpimästi tervetuloa uusille :)!
 
Voi jukra miten surullista lukea sun kertomus, Pauliinali :'( . Oon pahoillani, että jouduit kokemaan tuon. Toivottavasti olo tuntuu pian siltä, että tekee mieli ryhtyä uuteen yritykseen.

Keskenmenoista kyllä puhutaan hirvittävän vähän verrattuna siihen, miten yleisiä ne ovat.. koita olla olematta kovin pitkävihainen kehollesi. <3

Mä muuten kirjoittelen (ja mieskin aikoo kuulemma kirjoittaa, en kyllä pidättelis hengitystä sen suhteen) blogia itselleni muistoksi tästä "yrittämisajasta" - jos joku haluaa lukea, niin se löytyy osoitteesta tuulen mukana . Ulkoasu ja kaikki on ihan kesken eli mitään visuaalista pläjäystä sieltä on turha hakea, mutta sellaista tajunnanvirtaa, mitä en kehtaa teille tänne puskea, ;) , löytyy, jos joku haluaa lueskella.

Plussaonnea kaikille <3 meillä on nyt muuttohulinat päällä joten voi olla etten ole koneen äärellä ihan hirveesti tulevien parin viikonlopun välillä, mutta palailen sitten taas hektisyyden helpoituttua :)
 
Oikein paljon voimia sinne Pauliinali!

Täällä ei ole tapahtunut peittojen heiluttelua lukuunottamatta oikein mitään. Kp 14 meneillään, joten mitään oloja on ihan turha vielä alkaa kuulostella. Ovistakaan en ole vielä onnistunut bongaamaan, mutta koska kyseessä on vasta yk 1 niin en jaksa ottaa stressiä asiasta. Olen yrittänyt lähinnä keskittyä treenaamiseen niin saa ajatuksiin muutakin sisältöä kuin vain tämän lisääntymisen.
Sen verran asia kuitenkin pyörii päässä, että olen merkinnyt päivät, jolloin ollaan pupuiltu ylös. Mulla on siis puhelimessa iPeriod sovellus, jonka kalenteriin saa merkittyä pienen sydämen aina kun on ollut "love connection". :D Saa sitten jälkeenpäin katsottua kuinka ahkerasti on tullut yritettyä ja onko peiton heiluttelu sattunut edes suunnilleen oikeille päiville.
 


Perjantai 21.2.

Nimimerkki..............kp...................ikä............yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


kriy......................kp 34/30..............22v...........yk2............1.lapsi


Kp 21-30


Eme93.................kp30/28..........20v...........yk1............2.lapsi
DaniaD.................kp28/32......21v............yk5..........1.lapsi
Tuuuli+................kp25/28..............?...........yk?............1.lapsi

Kp 11->20



wbä.....................kp18/28.............26v..........yk2..........1.lapsi
Audrey................kp14/24-33...........25v..........yk1.............1.lapsi
Nyu......................kp13/27.............25v..........yk18...........1.lapsi


Kp 1-10


Sahrai..................kp6/30-(85).......26v...........yk8............1.lapsi
Belll....................kp6/37.............21v............yk7...............1.lapsi
Toivepulla............kp6/34-35........20v...........yk10...........1.lapsi
Yztlas..................kp4/24..........21v..............yk7............1.lapsi
attente................kp4/28...........26v............yk6..............1.lapsi



PIINAILIJAT :popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
[TR]


MUKANA MENOSSA
ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Nenni88, ikuinenkuumeilija, piupiu, piipuu, neitiina19, Jasmina20, Karkkii

PLUSSANNEET



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

2013
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa, josmu, icy, Miramei, Kyyneltenhymy, susupala, tipunen8, hensq, Aadaz, Laurushka, verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro, Merkillinen, Mijau, Henskuliini93, Elsa90, jenniii90, Lauramom, Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi, Dee´´, lahopää, OneMore?, Minnah88, jen", harjoituskappale, Kukki$, pauliinak, kuukiuru, Nannaa, damys, Tinttu85, Pauliinali

2014

Tammikuu
viltsu92,Fritang, peikkotytsy

PLUSSANNEIDEN KETJU
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

YRITYS/RASKAUSBLOGEJA
odotan. (Odotusblogi Grill)
come to mama (Odotusblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä