Kaksikymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet (Uusi pino)

Ain00: Hienoa, että kaikki oli hyvin! :heart:

Johanna88: Kiitti kangasvinkistä! ;) Tuosta imetystyynystä tuli mieleen, että mulla on ollu jo pitkään jalkojen välissä peitto ku se helpottaa ihan hirveesti nukkumista. Mä sanon sitä mun jalkovälipeitoksi! :LOL: Toinen mikä helpottaa nukkumista, on ottaa mies jalkojen väliin (tää kuulostaa tosi härskiltä), mutta siis mies nukkuu selällään ja ite on kyljellään ja puoliksi röhnöttää miehen päällä. :D
 
Hellou hellou pitkästä aikaa! unohtuu nämä palstailut kausittain välillä vähän pitemmäksikin aikaa, varsinkin kun ei ole mitään kummoisempaa tässä edes tapahtunut.
Pötsi kasvaa, odottelen josko mun parit mammahousut sujahtais postiin nii ei tarvis enää olohousuissa kulkea kun farkkuja en enää uskalla edes katsoa :D
Perjantaina ois rakenne ultra, hirrrrrveä jännitys josko sitä näkis kumpi sieltä on tulossa, vahva tunne itsellä kuitenkin että poika siellä on :)
Liikkeet tuntuu jo selvästi, ei ole vielä ukko ehtinyt sille sekunnille laskemaan omaa kättään vatsan päälle että ois itsekin ehtinyt tuntea, ne kun tosiaan tulee niin että muutama selkeä muljahdus ja sitten hiljenee :D kovasti tuo mies kuitenkin kärkkyy iltaisin sängyllä vieressä käsi vatsalla josko pieni ilmoittais isällekin olemassaolostaan, mutta toistaseksi ei vielä ole.. säälittää kun toinen ei oo vielä päässy kokemaan pikkusen liikkeitä kun itse kuitenkin jo tuntee ne niin selvästi ja päivittäin :)

Yksi asia tosin painaa mieltä, paino, se nousee omasta mielestä jo kohta liiankin hurjasti.
Plussauksen jälkeen heti tuli 3kg ja paino pysyi siinä viikolle 14 asti, siitä alkoikin sitten nousu ja korttiin tuli toukokuun käynnin jälkeen merkintä 429g/vko joka on mun korvaan aika paljon, mutta neukkatäti ei kyllä sanonu juuta eikä jaata tuosta määrästä.. viime käynnillä sain myös korttiin ensimmäisen kohdunpohjan korkeusmitan kun se erottui jo niin selvästi, 18vkoa ja yläpalkkiin meni. Neukkaritäti näki heti että mulla silmät aukes selälleen ku näin sen merkinnän ja sanoi heti että en vielä ala ressaamaan noita lukemia kun voivat todennäkösesti muuttua vielä moneenki suuntaan, mutta mitä sitä silti mielelleen voi.
Sokerirasitus on tulossa automaattisesti jossain vaiheessa kun bmi oli raskauden alkaessa 27 ja rd on kyllä viimenen asia mitä toivon, mutta todennäköstä se on että se on edessä.
Painon olen saanut ennen raskautta pysymään samassa lukemassa vuoden sen jälkeen kun sain pudotettua vajaa 10kg. Nyt eletään hetkeä 19+4 ja on plussauksesta tullut melkein 6 kg ja kohta puntarissa kummittelee sama lukema kuin mitä painavimmillaan olen ollu.. ristiriitaset tuntemukset ku on aina ollu arka paikka paino omalle kohdalle ja nyt huolettaa missä menee sen normaalin painonnousun raja..
Muuten osaan kyllä nauttia siitä kun tuo kumpu kasvaa ja kaikki on muuten hyvin, mutta sitte päässä raksuttaa paino-asiat kokoajan niin ärsyttää..

Tulipas paljon tekstiä :D
 
neonroze Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! :) Onko sulla siis la siirtynyt lokakuun loppuun? katoin et meillähän onkin nyt tasan samat päivät menossa, eli 19+4 minullakin! :D
Oot kerännyt kiloja samaan tahtiin kuin minäkin, mutta eipä tälle nyt mitään voi. Yhtään vähempääkään en kuulemma saisi syödä, niin vaikea kontrolloida painoa.:/
Täällä kans rakenneultra lähestyy ja jännittää jostain syystä ihan hirveästi taas, vaikka eipä täälläkään kukaan oo tainnut silloin enää huonoja uutisia saada..
Ootko muuten milloin kuullut tuosta sokerirasituksesta? Mua jännää, jos joudunki jostain syystä siihen, vaikka ei mulle oo kukaan siitä mitään maininnut. Se vaan kuulostaa niin inhalta, että en kyllä mielellään siihen menisi!

Ain00 Okei, niin muistelinkin. Kiva, että vihdoin sait selvyyden, missä vaiheessa oot menossa!:)

Embyllä taitaa olla jo synnytys tosi lähellä! Onnea leikkaukseen! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :)
 
Annie24: Joo laskettu aika siirtyi ekan ultran jälkeen 31.10, mutta en viitsinyt muutaman päivän takia sitä kirjata tänne muutettavaksi kun tuskin se lapsi ihan päivälleen kuitenkaan tulee :)
Sokerirasituksesta tokaisi neuvolatäti että ens kerralla varataan aika sille kun neuvolassa käyn, ei kai se mun mielestä kummosempi ole kuin että ensin paastotaan 12h, juodaan glukoosiliuos ja sitte mittaillaan verensokerit tunnin/parin välein yms.. Hyvähän se on käydä testeissä nii saa selvyyden, mikään muuhan mua ei siis tuossa mahdollisessa rd diagnoosissa vastusta, kuin ajatus siitä että joutuisin pahimmassa tapauksessa pistämään itseeni insuliinia.. on nimittäin ihan hirveä piikkikammo :D
 
Moikkelista taasen!:)

Annie ja neonroze: nyt lakkaatte murehtimasta noita painoasioita; just ton vuoks mä en haluu ees omasta painostani tietää ku tiedän et se vaivais kuitenkin... Kyllä ne kilot sitten sulaa kun bebe on syntynyt!!:)

Emby: hurjasti tsemppiä sulle ja nökölle huomiseen koitokseen!<3 me jäädään odottelemaan kuulumisia sitten!:)
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Ja nyt loppu höpötykset painosta! Mulla oli neuvola 21+5 ja painoa +1,4 kg/vko, neuvolalääkäri 25+4 painoa +1,011 kg/vko ja seuraavallakin neuvolakerralla painoa +625 g/vko. Joka kerta mulle on asiasta "valitettu", mutta mua ei vois vähempää kiinnostaa. En koe olevani mitenkään erityisesti lihonut. Maha toki on kasvanut ja varmaan vähän persekkin levinnyt, mutta se ja sama. Onpahan ainakin varastoa mistä imettää. Muistakaa, että kyllähän se lapsikin painaa. Mun vaavi on varmaan tällä hetkellä n. 1,5 kg. Myös lapsivesi ja istukka painaa... Että ei kaikki oo vaan läskiä! :D

Embylle kovasti onnea synnytykseen. Kovasti odotan kuulumisia sitten kun olet siinä kunnossa, että voit niitä tänne tulla kertoilemaan. :heart:

(.) Plaah. Mua niin kyllästyttää tää odotus. |O Mulla on koko ajan huono olo, ummetus on tullut riesaksi enkä saa nukuttua. Muutenkin tää odotus on niin hemmetin tylsää.. Tiedän koko ajan tasantarkkaan paljonko on päiviä laskettuun aikaan.. Hyvä ku en tunnilleen ja minutilleen asiaa tiedä. Aika kuluis varmasti paremmin, jos voisin jtn tehdä. Mutta heti jos jotain teen, tulee huono olo tai selkä kramppaa. Anteeksi pieni avautuminen, mutta tänään on jotenkin semmonen päivä, että kaikki ottaa vaan pannuun. :ashamed::kieh:

Mesikämmen ja masukki 30+4
 
Viimeksi muokattu:
mesikämmen: ai sulla on nyt vasta iki-ihana ummetus kaverina??:D mulla on ollu alusta alkaen! en ees haluu miettiä paljonko mulla on menny rahaa tähän mun vatsantoimintaan!:D magnesiumoksidi (nimenomaan oksidimuotoinen) on hyvä vatsanlöysentäjä! meikä vetelee sitä 1200mg päivässä (yliannoksen vaaraa ei ole, ku se tulee kyl ulos se liika), sit parit luonnonlaksatiivit menee (fructolax -tabletti) ja sit viel aloe veraa 15ml ja tietty maitohappobakteerit! kyllä noilla oon nyt kyllä pärjännytkin!:) no, mul on toisaalta aina ollu surkee vatsantoiminta, et siks tollanen extremesatsi...

ootko kokeillu vesijuoksua selälle? mulle se kyl vetreyttää kivasti! se vesijuoksuvyö ei oo kauheen kivan tuntunen enää näillä viikoilla mut sellasen pötkön kanssa on hyvä pulikoida!:D

on: hemppa oli varmaan alempana ku ton 108 sillon viime vkolla ku nyt eilen oli vasta 111 ku kävin työterveydessä... nyt oon taas saanu kivasti jonku limataudin tohon käheen äänen rinnalle ni ajattelin käydä mittauttamassa tulehdusarvot ettei oo mtn tulehdusta päällänsä ku oma äiti on ollu kauheessa poskiontelotulehduksessa mein odotuksien ajan... ei ollu onneks mitään vakavaa (toisessa poskiontelossa vähän jotain ja tärykalvo vetäytyny, mut ei ruveta turhaan lääkitsemään), et ei muutaku kärvistelyä vaan.:D tänään taas verta nokasta...

mut oon kyl muutoin aika onnellinen ja tyytyväinen!:)

Johanna88 ja tirriäinen 29+1
 
Johanna: Enpä oo ennen kuullut tuollasista aineista. :D Mä kävin vaan ostaan levolacia. Tosin en oo vielä kerennyt sitä testaamaan.. En oikein tiiä millo mun pitäis ottaa sitä ku siinä lukee, että aamulla, mutta ku tää mun vuorokausirytmi ei oo ihan normaali. :D En oo vesijuoksua kokeillu ku en tykkää kauheesti uimisesta enkä uskalla mennä raskausaikana edes uimaan ku pelkään kaikenmaailman bakteereita. :D Oon yrittänyt venytellä yms. Jospa se siitä. Ei tässä enää kauaa oo. Maanantaina oli tosiaan sellanen "eniten vituttaa kaikki"-päivä eikä nuo vaivat tällä hetkellä tunnu niin pahalta ku sillo. :D Ehkä tässä tarvii välillä sellasia räyhä päiviä, jotta jaksaa sitten taas nauttia tulevasta pienestä.

Onnea Emby! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tänään oli aamusta rakenneultra ja poika sieltä on tulossa:heart::flower: Rakenteet, syke ja liikkeet olivat hyvät, heti ku kuvaan pääsi niin peukku heilui ja alkoi semmonen jumppatuokio että nauratti kaikkia:p ainoa vaan että istukka oli vähän semmoisessa paikassa että pitää vielä rv 32-34 käydä ultrassa, jos on niin ettei istukka ole tuohon aikaan mennessä siirtynyt/noussut, niin synnytyksessä on suuremman verenvuodon vaara. Tuotapa en jaksa nyt ajatella ennen kuin on aihetta, on nyt niin hyvä mieli, poikaolo on ollu jo pitkän aikaa ja nyt vihdoin varmistu.. antoi kyllä piilotella pitkän aikaa jalkoväliä ennen kuin lopulta sai kurkattua:D Nyt voikin hyvillä mielin lähteä viikonlopuksi reissuun sukulaisiin kun tietää mitä väriä valita jos sukaiset on antamassa tavaroita tai vaatteita:)
 
  • Tykkää
Reactions: Jenny90
Emby Oikein paljon onnea pojasta!:flower: Tuuhan kertoon kuulumisia ja miten meni, kuhan ehdit!:)

Johannalle pikaista paranemista!

ON: Aikalailla samoja uutisia minullakin kuin neonrozella eli ultrassa kaikki hyvin ja poikalupaus!:heart:
 
Moikkelis!:)

emby: ihanaa kuulla että äiti ja poitsu voi hyvin!:) onnittelut vielä!! koska pääsette kotiutumaan?

mesikämmen: haha, raskauskänkkäränkkä tullut teillekin siis kylään?:D me just naurettiin et mulla on kyl pari viikkoa ollu kans just sellasta, et on kertakaikkiaan känkkispäiviä, millon mikään ei oo hyvin!!

annie ja neonroze: onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!<3 olikos teillä minkäänlaisia oloja että kumpi olis tulossa ennen ku kuulitte nyt, että poikia odotellaan? joko ootte käyny vauvanvaatekaupoilla?:p

on: heh, joo ei tästä taudista vissiin pääse eroon ku synnytyksessä, mut ei se mitään!:D en oo kyl ennen kuullu et kellään olis vastaavaa raskausoiretta, mut enpä valita ku kuitenkin suht vähällä tässä pääsee.:)

tuli muuten ekaa kertaa edellisyönä sellanen olo, et oli pakko jäädä kuulostelemaan tirriäisen liikkeitä, ku yleensä vessareissun jälkeen alkaa jyllääminen ja sit ei alkanutkaan!:D odottelin siinä sit hetken, ja ku eka potku tuli ni nukahdin... kuulin just tutulta et sillä saatto olla vauvaa liikkeetön hyvin parikin päivää; mahtaa olla ahdistavaa?!

Johanna88 ja tirriäinen 29+5
 
Kotona :heart:

Jo eilen päästiin, mut oltiin Mummolassa, kun miekkonen oli varpaita juomassa :) ja apu on kyl ihan kiva näin alkuun.. Kun ei kaikkea saa nostella eikä tehdäkään edes..

..tuun kertomaan myöhemmin lisää..
 
Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksista neonroze ja Annie! :flower:


Johanna: Juu mullakin välillä pitää kiukutella ihan pienistä asioista.. Kyllä meidän miehet saa kestää paljon meidän kanssa!! No minä kannan tuommosta etureppua joka päivä mukanani, joten saan välillä ollakkin vähän hankala! :LOL: Eniten mua ärsyttää tässä se, että saatan alkaa itkemään ihan pikkuasioista.. Hävettää jo ihan ku ihan mitättömistä asioista vaan märisen menemään... :ashamed:

Pari päivää liikkeetön?! Mä en kyllä kestäis semmosta.. Menisin heti käymään neuvolassa kuunteleen sydänäänet. :O

Mesikämmen ja masukki 31+3
 
Hehei!:)

Mikäs täällä on ku on vallan hiljentynyt?:O eikö kellään oo ollu neuvolaa tai mitään?

Kerro sä ees Emby vähän kuulumisia!:) onko vauva-arki lähtenyt rullaamaan ihan luontevasti?

Täällä odotellaan jo malttamattomana et pääsis kesälomalle ja äippikselle!! Enää 4 työpäivää!:) sit olis polttarit lauantaina ja häät ens viikolla! Huomenna pistetään mekosta saumat kiinni ja kaikki on muutenkin kunnossa ni saa ens viikolla sit vaan lomailla mökillä, tai jos vaikka keksis lähtä jonnekin Tukholmaan käymään...:)

Haha, toi mun toinen puoliskoni soitti ja sano et Tirriäinen oli kuulemma viime yönä syntynyt!:D Näkeeks tein puolisot unia vauvasta? mä olin kuulemma vaan soittanu jossain vaiheessa, et "nyt Tirriäinen sit synty!"!:D

Haha, eipä tässä sen kummempia; koitetaan nyt saada vähän juttua tänne! Annie ja neonroze; mä edelleen kyselen että ootteko jo seonnut lastenvaatekaupoilla?:D


Johanna88 ja tirri 31+1
 
Noooh.. mites täällä.
Yllättävän rankkaa tää on, todellisuus iski päin kasvoja kyl melko lujaa..

Poika on toki aivan ihana pikku hurmuri, mut.. on tää.. Pelkkää syöttämistä ja murehtimista. Öisin ei juur nuku, joten päivisin täytyy munki nukkua.. Viime yökin meni kahden tunnin unilla, sit oli pakko ottaa toinen viereen, et sais ittekki nukkua..

En nyt sano, et pitäis olla helppoa ja ihanaa tää vauva-aika, mut yllätyin silti. Kaikki nää tunteet ja ajatukset vielä mitä käyt läpi, ni a vot. Paketti on valmis.. MUTTA :) Onneks on ihana tukiverkosto :heart: Mies, äiti, isä, mun sisarukset ja ystävät :) Tulisin hulluks ilman heitä. Eipä me kotona juur kahdestaan poitsun kanssa olla.. näin aamusin, juu, mut päivät ollaan joko mun vanhemmilla tai jossain liikenteessä. Taiiii sitte tänne meille tulee joku..

Mut oikein paljon tsemppiä teille masua vielä kasvattaville :heart: Koittakaa jaksaa lämpöinen kesä ja muistakaa juoda!! :)

Emby^ ja 2vkoa 1pvää vanha Nökö :heart:
 
Emby: juu, no eiköhän tuokin ole ihan normaalia, ettei oo ihan pelkkää sydäntä ku pieni syntyy; kyllä siinä elämäntilanne ja rytmit muuttuu sen verran että helposti menee pasmat sekaisin... Olisko toi nyt sitä kuuluisaa baby bluesia?:O voin kuvitella et ku oon nyt jo ihan känkkäränkkä vähän väliä ni mitä se sit on ku pikkunen syntyy ku menee kaikki hommat ihan uusiks!:D

Hyvä juttu, että käytte nökön kanssa reissailemassa ni ei tarvi sun sitten kotona murehtia tunnemyrskyjä, ja tukiverkosto on kyllä kullanarvoinen!!:) kyllä se siitä varmasti helpottaa kun saat hormonit tasapainoon ja nökötin alkaa saada jonkinsortin säännöllisempää rytmiä elämään.:) sun pitää tulla tonne Facebookin puolelle ni pääset jutskaamaan synnyttäneidenkin kanssa!;) meiltä odottajilta ei kauheasti varmaan mitään kullanarvoisia vinkkejä saa ku ei itekään tiedetä mihin ollaan joutumassa.:D
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Huihai!
Johanna88: En ole vielä ostanut ainuttakaan vaatetta, kaluan ensin mahdolliset lahjoitukset läpi ennen kuin ostan loput mitä tarvitsee :) ja ihan tiedostaen olen vältelly vielä lastenvaate osastoja kun kotona noita lahjoitusvaatteita häpläillessä on meinannu jo tikahtua onnen sekaisiin tunteisiin, varmaan aiheuttaisin kummastusta ku hykertelisin tuolla kaupoissa :D

Muutenpa tänne suunnalle ei ihmeempiä kuulu, huomenna neuvola ja varaillaan ainaskin sokerirasitus aika, ygh. Poijjan lunttana potkii kovasti ja myllertää menemään pitkin päivää, mieskin päässy kerran oikealla sekunnilla tuntemaan liikkeet kun toinen osaa muuten aina vältellä liikkumista isän käden ollessa mahalla ;) Vielä viikko ja pääsis muuttamaan ja pakkaamaan kai se on vielä tälle illalle vielä alettava ennen ku nukkumaan joutaa :)

Ja kappas, tänään sopivasti poksutaankin :p
neonroze ja möykky 22+0
 
:wave:

Mites täällä jaksellaan? :D
Meillä oli tuossa viikolla neuvolalääkäri ja kaikki oli ihan hyvin, paitsi tuo mun paino mikä putoo koko aika.. Nyt sitä sit seurataan et ei sais enempään tippuu. No johan se oli taas aamulla tippunnu, tosin 400g, mut kumminkin kun ei edes sitäkään sais tippuu :/ En oo pahemmin edes terveellistä ruokavaliota miettinny, keskityn siihen sit enemmän kun saan painon nousuun. :)

Ain00 & Milli 16+1
 
Tulipas pitkä tauko yllättäen.. Taitaa kaikki muutkin viettää kesää, kun niin hiljasta on ollut!:)

Ain00 Vieläkö sulla on pahoinvointia? Toivottavasti saat sen painon nousemaan! Nyt on onneksi kesä, niin on kaikkia ihania tuoreita marjoja, hedelmiä ja kasviksia jne. tarjolla, niin itsellä ei ainaskaan olisi ongelma syödä paljon! Ja panon noususta päätellen on kyllä kaikki kesäherkut maistunukin.. :D

Emby Tsemppiä vauva-aikaan! Minäkin oon kuullut, että on ihan normaalia, että synnytyksen jälkeen on tunteet pinnassa. Hui, itsekin jännään jo nyt, millainen sokki sitä sitten iskee, kun se vauva oikeasti on täällä ja se vaatii huomiota 24/7.

Johanna Joko sinäkin oot jo lomalla?! Mites meni polttarit? Ja mukavaa hääpäivää (tällä viikollahan sen piti olla, vai?!)!=)
Puoliso ei muistaakseni ole nähnyt vauvaunia, mut itse oon nähnyt synnytysunia, joissa synnytys on ollut joko tosi helppoa ja kivutonta tai ihan kauheaa.

Vaatteista ja muusta sen verran, että lähes kaikki on jo hankittu (siis se mitä pitää ite hankkia, saadaan paljon juttuja käytettynä), mutta sänkyä yms. ei olla koottu tai pistetty paikalleen eli asuntoa pitää vielä sisustaa uudestaan. Enemmänkin vois toki tavaroita hankkia, mutta yritämme välttää turhan roinan hamstraamista ja kaupat on tosiaan auki myös synnytyksen jälkeen, eli joitain juttuja tulee varmaan hankittua vasta tarpeen vaatiessa. Minulle ei kyllä olla vielä mitään hankittu, eli imetysliivit, liivinsuojat yms tarpeelliset puuttuu kokonaan.

Mites muilla menee? Mesikämmen, Hukkapiru yms?!
 
Ei tänne mitään ihmeempiä. En viiti kirjotella mitään ku se menee niin helposti valituksen puolelle. :D Mä oksentelen taas ja eilen oli kipeitä supistuksia. Laitanpa tähän tämän päiväsen kokemuksen, jonka jaoin jo tuolla fb:n puolella:

Mulla on tänään pikkusen hermo kireellä.. En saanut nukuttua yöllä ku tunnin.. Sitte sain vihdoin ja viimein unta joskus seitsemän aikaan aamulla niin puoli kymmeneltä mun kummitäti soitti ihan turhanpäivästä asiaa.. Sitte sain unta uudestaan 11 aikaa ja puoli yheltä soi puhelin taas ja yks mun äidin kaveri soitti, että missä mun mies on.. Olisko vaikka töissä?! Ja sitte kahelta se mun kummitäti soitti uudestaan enkä jaksanut edes vastata.. Joo mä tiiän, että oma vika ku en laita puhelinta äänettömälle, mutta mä haluan pitää äänet päällä jos jollain on joku hätä. No tästä lähtien saa olla vaikka pää kainalossa. Minä laitan äänettömälle tai vaikka kiinni koko perkeleen puhelimen.

Että tämmöstä tänne! :D Mesikämmen ja masukki 33+5
 
Viimeksi muokattu:
Mesikämmen Valita vain rauhassa, sillä sehän juuri auttaa! :D Ainakin itsellä asiat ei tunnukaan enää niin kauheilta, kun on saanut avautua.
Tarkistin etusivulta, että sulla on enää alle 2kk raskautta jäljellä, niin nyt sinnittelet viime hetket, kun ei tarvitse enää kauan kärsiä! Tai siis minusta ainakin sulla on enää lyhyt aika synnytykseen, kun itse pitää jopa se 4 kuukautta vielä odotella..

Etusivua kurkkaamalla tulikin mieleen, että mihis Jenny on kadonnut? Jennyhän on meistä todennäköisesti seuraava synnyttäjä, eli voi olla jo aika tukalat oltavat.. Muutenkin tuli mieleen, että etusivun listaa pitäisi taas päivittää.:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Jenny90
Moikkelis!:)
Annie: juu, täällä alko kesäloma maanantaina (pidän 3vkoa) ja sit siitä suoraan äippikselle!:) tänään synttärit ja ylihuomenna sit häät! Suurinpiirtein kaikki kasassa (haha, haen mekon huomenna ja katotaan ettei vaan tarvi enää ommella) ja mökillä ollaan oltu maanantaista saakka rentoutumassa... Eilen tosin jäätiin mökin ulkopuolelle avainten ollessa sisällä ku oltiin menossa saunaan ja saatiin pari tuntia kärvistellä ennen ku kaveri tuli pelastamaan (ei muuten väliä vaikka olis saunassa nukkunut mutta koirat ja avattu nachopussi oli sisällä, ja tollaset 2,5kg painavat ei paljoo niitä tarvi ennen ku pumppu pettää ni oli jo pieni hysteria päällä ku avokki sano et siellä ne tuvan pöydällä kekkaloi!) ja siinä sit kokeiltiin jos jotain keinoja millä murtautua sisälle! No mutta, loppu hyvin kaikki hyvin!:)

Polttarit meni oikein mukavasti; ohjelmassa oli mamma-hotjoogaa, emäntätestiä ja saunomista ja syömistä... Saunan jälkeen juhlapaikka oli muutettu baby showereiksi!:) mä olin kyl ihan liikuttunut ku oli niin moni paikalla ja baby showeritkin oli ihan vimpan päälle; sisko oli tilannut hienot kakunkynttilät, kaveri oli tehnyt ihanan kakun ja lautasliinat ja kertiksetkin oli vimosen päälle hienot! Lisäks mun sisko oli tehny lahjaks oikeen vaippakakun!<3

Et täällä ollaan ihan yhtä sydäntä vaan ja hyvin pyyhkii!:) oli tosiaan jalat ihan paisuksissa viime viikolla, mut nyt ku pääs lomailemaan ni ei ii turvotuksista enää tietoakaan!

Mites, onko muilla turvotuksia tai muita iki-ihania vaivoja?:D

Johanna88 ja Tirriäinen 32+3
 

Yhteistyössä