Kakskymppiset yrittäjät 2011

Pikaista päivitystä vain, myöhemmin lisää... tänään saatu 2 viivaa testiin kp26/28 !!!! en mä ajatellu että tää näin helpolla käy. tosi epätodellinen olo. Täytyy vielä jossain vaiheessa testata uudestaan, vaikka huomenna tai ylihuomenna. huhhuh.
 
Destello
ttty Hienoa et tamma saatiin tiineeks! Luvassa on siis kerrassaan piinaavat 11kk teille :) (sikäli että muistan oikein hevosen kantavan 11kk, siitä on niin kauan kun oma tamma oli tiineenä.. :D)

KyyneltenHymy Onhan noita parikin kappaletta, mut en oikeastaan oo sukuni kans tekemisissä kun oikeastaan jokainen sukulainen on niin alkoholisoitunut et alan voimaan pahoin pelkästä ajatuksesta et niiden kans pitäis olla saman katon alla. Onhan niitä ihan kiva joskus nähdä ja arpoa et kuka sisaruksista ryyppää ittensä seuraavana hengiltä, jos sitä nyt voi huumoriks sanoa. Sisaruksista siis muitakin jo kuollut eri sairauksiin, oma äiti kuoli haimasyöpään joulun alla.

Ei kai se auta kuin kokeilla vain oman kantapään kautta, isältä nyt on turha mennä mitään kysymään äidin oireista tai muistakaan kun se ei edes muista et minkä ikänen oon tai millon oon syntyny, nii oireista se nyt ei varmasti osaa sanoa mitään. Sen takia täällä palstoilla roikunkin että saan muidenkin oireita lukea ja miettiä sit pääni puhki et oliskoha mullaki tommone :D
 
zenpu no vautsi vau!! Onnea kovasti, hieno juttu :) Mä kyllä arvasin että plussaat, enkä ihmettele että näin pian sait kaksi viivaa ;) Onnea vielä kovasti!!!!
Me muut koitetaan tulla perästä.
ON vihlova tissikipu kohtaus tänään, auts : / Nännit hellänä edelleen, voimistuu mutta missä mun menkat? :headwall: Alamahassa ei mitään tuntemuksia? Nää on jo pari viikkoa kestänyt nään menkat alkaa- olot, luulis nyt pian tulevan. Paitsi Tod. näk sen mun megaovisplussa olikin oikee ovis, ja näin olleen menkat alkais vasta viikon päästä ja kierto siis oletettavasti katkeaa vasta kp 35 tienoilla..Odottavan aika on pitkä. Oikee munasarja tänään hellä, olisiko kuitenkin munis sinne jäänyt..
 
Onnea Zenpu! Toivottavasti kaikki menee hyvin! =)

Destello :hug: Pahoitteluni.

Taidan taas päivittää, kun kukaan muu ei oo ehtinyt ja nyt on vielä plussaakin tullut! :) Voin jatkossakin olla "varapäivittäjänä" silloin kun Sunflower tai Adalemina ei oo ehtinyt. :)

Pakko vielä muuten suositella greippimehua! Join sitä tässä kierrossa noin kp. 4-10 ajan ja nyt huomasin ensimmäistä kertaa ikinä oikeat ovislimat. Aiemmin mulla ei oikeastaan oo ollut mitään ovislimoja, mutta tällä kertaa on. Eli kannattaa kokeilla! Aion kyllä jatkossakin juoda tuota aina alkukierron ajan niin kauan että tärppää! :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 1.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp90/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp73/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
villabikinit...........kp67/?.............24v......yk1........4.lapsi
Destello..............kp35/28............23v......yk1........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp32/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi

Kp 21-30


Hömelö..............kp30/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp29/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
Adalemina..........kp25/36..............23v.......yk2........3.lapsi


Kp 11->20


Bubble89............kp15/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp15/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp14/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp14/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp13/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp13/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp12/28............24v...........yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp8/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
Bela88...............kp7/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp6/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp2/30-33......22v......yk3.........2.lapsi

Kp??/tjot


Sunflower11......??/33.........................yk7........3.



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Onnea zenpu! :kiss:

Pahoittelut KyyneltenHymy menkoista. Tsemppiä uuteen kiertoon!! :hug:

ON: Mä sain eilen kauheet itkupotkuraivarit.. En edes kehtaa kertoa syytä ku se oli niin naurettava!! :D Menkkoja ei näy eikä kuulu. Ei oo kyl yhtään menkkamainen olokaan.. Odotellaan..
 
Onnea onnea onnea zenpu! Ihanaa että täällä joku plussaa, muut perästä ny vaan!

Miten mulla onkin mennyt ohi että Destellokin on hevosihmisiä :) Joo 11kk on tamman kantoaika, odottavan aika on jälleen piiiiitkä...

Mulla ei ole myöskään alkanut menkat vielä, jännitys siis jatkuu.. oireetkin ovat vähä hellittäneet, tänään oli aamulla vähän paha olo mutta vaikka tekisi mieli siitä intoilla niin eipä vielä tuommoisia oireita pitäisi olla vaikka plussannut olisikin :D Enemmän osuutta on varmaan eilisillä heinätöillä, jos 7 tunnin reilu kymppikilosten paalien nakkelemisesta huolimatta siellä joku tyyppi on kiinnittynyt ja roikkunut mukana niin varmaan tulee sisukas penska... :LOL:

Mulla oli kiertopäivät karannu yhen edelle, seuraavaan päivitykseen voisi muuttaa sen ja sitten nuo kiertopäivät oikein (jotka ite olin laskenu väärin, kun eikös jos niitä lasketa niin että jos menkat alkaa kp27 niin kierron pituus on 26?) eli tänään pe 1.7. olis kp28/26-32 :)
 
Destello
ttty Kyllähän minä olen, koko pienen ikäni ollu hevosten kans ja omiakin on ehtinyt jo kuutisen kappaletta olemaan :) Lämminverisiä tietysti, oon niin vannoutunu niiden pariin et tuskin koskaan niistä irti pääsenkään. Äidillä oli suokkiruuna aikoinaan, ja itsellä oli venäläinen ratsutamma valmentautumis/kilpakäytössä mut rekisteröidyt omat on aina ollu lämppäreitä. Ostin aikoinaan nuoren nelivuotiaan orin itelle et voin siementää tammani sillä, ja tuloksena olikin sitten pieni ja sievä tammavarsa, kaiken sen piinallisen odotuksen jälkeen :D Siitä vaan muistelin et eikös se ollu 11kk, ku se tuntu niin törkeen pitkältä ajalta odotella :)

Ja tättärää! Täti paukahti kylään, laimeasti ja yllättäen (ilman kipuja, ensimmäistä kertaa elämässä!), mutta kuitenkin. Iloisin mielin ollaan kuitenkin, nyt on ainakin tieto siitä et keho toimii niin kuten pitääkin. Eli täällä on tällä hetkellä kp 1/28-34 ja YK 2ellen nyt ihan väärin oo ymmärtäny tota kp:n laskusysteemiä kun kierto alkaa alusta. Korjatkaa jos oon munannut :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 2.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp91/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp74/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
villabikinit...........kp68/?.............24v......yk1........4.lapsi
Mesikämmen:.....kp33/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp31/42...........23v......yk11.......1.lapsi

Kp 21-30


ttty....................kp29/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
Adalemina..........kp26/36..............23v.......yk2........3.lapsi


Kp 11->20


Bubble89............kp16/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp16/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp15/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp15/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp14/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp14/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp13/28............24v...........yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp9/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp9/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp8/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp7/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp3/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp2/28-34............23v......yk2........1.lapsi

Kp??/tjot


Sunflower11......??/33.........................yk7........3.



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mesikämmen Milloin testaat? :p Toivottavasti täti ei kurvaakaan paikalle vaan tulee ihana plussa!


Destello Pahoittelut menkoista :hug:


zenpu Onnea! :flower:


Täällä vatsaa nippailee ja rinnat on vähän kipeänä... Eilen alkoi terokuuri. Miehen kanssa ei olla talletuksia tehty kun ollaan vaan riidelty. : / Rasittavaa.
 
Destello
Mesikämmen Toivotaan että tädin sijasta tuliskin plussa! Tsemppiä :)

zenpu Onnea kovasti sinne! :flower: d:)b

Moonbride ja Adalemina Täälläkin ollut hermot kireällä ukon kanssa, liekö sitten että kyseistä hermoraunioituneisuutta on sitten liikkeellä? Kurjaa sinänsä, kun olis niin paljo muutakin mietittävää ja jos pitää vielä kumppaninsa kans mököttää.

ON: Huonosti nukuttu yö takana, kivut on niin järkyttävät että yöllä piti nousta vain kävelemään ja syömään panacodia kun luulin että taju lähtee. Muutamaan vuoteen ku ei oo näin kovia kipuja ollu pillereiden takia, niin totuus iski aika julmasti takaisin. Tosin, helpolla oon vielä tähän mennessä päässyt ku en oo pyörtyny tai oksentanu kivusta, mut taitaa sekin olla edessä vielä :) Mut hyvillä mielin silti, ajattelin tilailla ovistikkuja ja kokeilla tässä kierrossa tikuttamista niin tulee sitte se ovis bongailtua varmasti, ja oppii taas kehostansa hieman lisää :)

Te muut, jotka tikutatte ovista: Mistä ootte tilannu ja minkä merkin ootte huomannu parhaimmaks? Olis kiva kuulla mielipiteitä :)
 
Adalemina ja Destello :hug:


Kurjaa tosiaan kun pitää riidellä. Kiristääköhän nämä kuumat ilman hermoja? Mies ainakin tuntuu kaipaavan lomaa, onneksi keskiviikkona alkaa. On niin kireänä että. Ei sillä etten itse olisi. : /


Mä taidan olla käyttänyt vain Pregcheckejä. Ovulaatiotestinä siis. Toiminee ihan hyvin. Ei oikein osaa sanoa kun itsellä pco vaikuttaa noihin ovistesteihin : / Mutta noita kannattaa kokeilla, lienevät ihan edullisiakin.
 
Terve pitkästä aikaa!
Mulla oli tässä pieni mietintä tauko välissä kun rupes kuitenkin sen 4 lapsen hankinta mietityttää mut nyt siis ollaan päästy kuitenkin lopputulokseen että yritetään taas :).
Mulla ehti tossa välissä olee ensi 27 päivän kierto ja sit 33 päivän kierto.
Mulle vois listaan päivittää nyt kp9/27-33 ja yk 2 sit kaiketi kun oli tuo mietintä tauko välissä
 
Laretzki
Onko muuten kukaan aatellut, josta tästä pinosta tekis plussanneille omansa, vai onko niitä jo liikaa näillä palstoilla? :D.

Mä oon voinnut ihan hirveen pahoin jo nyt. Hyvin epäsäännöllistä ja tulee ihan milloin sattuu. Kaikista pahinta se on silloin kun se iskee hirveän nälän tunteen aikana. Hirveä nälkä olisi, muttei mitään pysty syömään. Tuntuu että maha pömpöttää jo ihan hiurveästi, erityisesti iltaisin. Osittain turvotusta varmaankin mutta kyllä se alavatsa vähän on ulos työntynyt, ei vielä nähtävästi,mutta käsiin tuntuvasti :) Neuvolaan ei enää pitkä odotus, ens tiistaina pääsee sinne.

Lare ja Spyro 5+6(?)
 
Pikainen oman navan päivitys: Ei menkkoja!! Maanantaina testaan, jos täti ei kurvaa paikalle.

Pahoittelut teille kaikille, joilla on ollut riitoja. Riitely ei ole koskaan kivaa. :( Meillä oli keväällä riitaisa vaihe, mutta onneksi se on mennyt ohi.
 
Hellurei..

Tääl on reissattu eilinen päivä takasin susirajalle ja sitä edellinen kaupoissa lumoten. Vuoto on mitä kamalin!! Tulee kyl viimekuun vuodot klimppeineen nyt ja tulvana :headwall: Alavärkki yhtä hellä kun synnytyksen jälkeen :kieh:

Kuis, joko plussia satelee? Kaikki taitaa piinailla.
 
huhhei, saihan sitä vähän aikaa lukea että pääsi ajan tasalle, ollu niin hirveä kiirus parin viikon aikana ettei ole ehtinyt istahtaa koneelle kuin uutiset lukemaan :D
zenpulle onnittelu!:flower:
ON: tässähän ois viikonlopun aikana pitänyt peittoja heilutella oikein urakalla, jos on laskuriin uskominen, mutta ei.. nähdään vain vilaukselta melkein joka päivä kun menee työvuorot ristiin, toinen lähtee ja toinen jää nukkumaan :D ei taida tästä kierrosta ainakaan onnistaa, mutta sillehän ei voi mitään.
Tsemppiä muille kuumeilijoille tähän kiertoon! :)
 
Laretzki tuo oma ketju plussaneille kuulostaa kyllä hyvältä. Ois kiva sitten samojen kanssa vaihtaa kuulumisia plussan jälkeen, ja kuumeilijat voisi lukea tuttujen kuulumisia. :) Voisitko sinä tehdä sen kun kerta oot jo plussannut? Me muut tullaan sitten perässä sinne, osa varmaan melko pian. ;)

villabikinit Tsemppiä yritykseen!

Mesikämmen Onnea testaukseen! Kyllä se plussa sieltä taitaa tulla!:)

Taidan taas päivittää...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 3.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


PisaraSadetta.....kp92/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp75/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp34/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp32/42...........23v......yk11.......1.lapsi

Kp 21-30


ttty....................kp30/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
Adalemina..........kp27/36..............23v.......yk2........3.lapsi


Kp 11->20


Bubble89............kp17/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp17/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp16/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp16/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp15/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp15/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp14/28............24v...........yk2.........1.lapsi

Kp 1-10


Kekkuvekku.........kp10/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp10/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp9/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp8/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp4/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp3/28-34............23v......yk2........1.lapsi

Kp??/tjot


Sunflower11......??/33.........................yk7........3.



Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä