Kaksoisliekki ero ja ikävä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Halusin tulla kirjoittamaan tuskasta joka riipaiseee, kun kaskoisliekkini sanoi tänään, ettei tahdo jatkaa kanssani matkaa. Tiedän, moni pitää huuhaana kaksoisliekkejä ja ihan voitte pitääkin, on vaan pakko avautua nyt kun ei ole ketään kuuntelemassa eikä ketään kelle viestiä tähän aikaan. Niin, tapasin siis aikanaan nuorempana ihmisen jonka kanssa tiet erosivat, perustin perheen jne. Tapasin hänet täysin yllättäen muutama kesä sitten ja se oli menoa. Melkein laitoin jo perhesuhteet uusiksi tämän henkilön vuoksi mutta koska hänellä on henkilökohtaisia ongelmia niin olin pelkuri enkä uskaltanut lähteä mukaansa. Hän on siis sinkku. Liki kaksi vuotta olimme erittäin tiiviisti yhteydessä miten nyt vaan voi olla ja mahtuihan siihen eroja ja riitoja mutta palasimme aina uudelleen "yhteen". Kunnes tänään hän ilmoitti haluavansa lopettaa suhteemme ja nyt tämä kerta oli erilainen aiempiin verrattuna, jopa minäkin taisin nyt uskoa sen, että tästä ei nyt ole paluuta siihen mitkä kaavat meille jo muodostuu. Avaimensakin jätin pöydällensä. Ikävä, iso ikävä ja itken vain. Mikä tahansa ero tietenkin on vaikea mutta meillä oli niin magneettinen yhteys, että on todella vaikea päästää irti. Olen täynnä surua vaikka tietenkin samalla todella onnellinen hetkistä jotka kanssansa viettää sain. Oli siis vain pakko kirjoittaa johonkin, että pysyn järjissäni.Tavaksi muodostui että tähän aikaan yöstä laitoimme toisillemme hyvänyön viestit ja nyt sitä ei ole tulossa niin koitan rikkoa tätä tapaa jotenkin.
 
vierailija
Been there. Toipumisessa kesti vuosia. Pahinta oli se, etten voinut pyyhkiä henkilön muistoa etsimällä uutta, koska olin perheellinen ja siten estynyt menemään ja tulemaan. Ja jo sen ikäinenkin, että en enää tavannut tyyliin ketään missään yhteyksissä (en ole mikään nettideitti-ihminen tai baari-).
 
Olen ehkä taipunut siihen, että ihminen kokee suuren rakkuden (sen oikean sinun ihmisen) kerran elämässään. Tämän jälkeen muut eivät tunnu enää oikealta.

Minä olen tämän jo kokenut. Se on ollutta ja mennyttä.
Keskityin itseeni ja paranin erosta. Nykyään olen onnellisempi kuin koskaan, ihan itseni kanssa!

Olen onnellinen kaikesta kokemastani. Ihania muistoja, etenkin kun aika kultaa muistot.😬
Opin itsestäni valtavasti ollessani ihmissuhteessa koko elämäni. Nyt minulla on jo muutama vuosi ollut aikaa tutustua itseeni itsenäisenä naisena ja tykkään!❤

Sisälläni on rauha.❤🙏🏼
 
vierailija
Been there. Toipumisessa kesti vuosia. Pahinta oli se, etten voinut pyyhkiä henkilön muistoa etsimällä uutta, koska olin perheellinen ja siten estynyt menemään ja tulemaan. Ja jo sen ikäinenkin, että en enää tavannut tyyliin ketään missään yhteyksissä (en ole mikään nettideitti-ihminen tai baari-).
Pelottavaa ajatella, että voi kestää vuosia, mutta tätä kuitenkin pelkään. Pitäisi varmaan ajatella, että rakkauden ei tarvi kuolla, vaikka toinen etääntyisi. Kunpa vain voisi myös tuntea näin. Kun halu ja tarve ja kaipaus on niin suunnaton, että toivoisi vain, että voisi sen kohteellensa osoittaa. Mutta jos toinen on päättänyt lähteä niin eihän häntä voi kahlita. Puhuimme tästä kaksoisliekki yhteydestä ja hän ajatteli/tunsi ainakin osittain näin. Pelkäsikin ehkä tätä yhteyttä. Telepatiaa ja magneettia. Siksi ehkä nyt haluaa irtaantua. Pitäisi vain uskaltaa luottaa siihen, että jos se on tarkoitettu niin se tapahtuu joskus. Vaan miten sillävälin hoivata rikkinäistä sydäntä.
 
vierailija
Halusin tulla kirjoittamaan tuskasta joka riipaiseee, kun kaskoisliekkini sanoi tänään, ettei tahdo jatkaa kanssani matkaa. Tiedän, moni pitää huuhaana kaksoisliekkejä ja ihan voitte pitääkin, on vaan pakko avautua nyt kun ei ole ketään kuuntelemassa eikä ketään kelle viestiä tähän aikaan. Niin, tapasin siis aikanaan nuorempana ihmisen jonka kanssa tiet erosivat, perustin perheen jne. Tapasin hänet täysin yllättäen muutama kesä sitten ja se oli menoa. Melkein laitoin jo perhesuhteet uusiksi tämän henkilön vuoksi mutta koska hänellä on henkilökohtaisia ongelmia niin olin pelkuri enkä uskaltanut lähteä mukaansa. Hän on siis sinkku. Liki kaksi vuotta olimme erittäin tiiviisti yhteydessä miten nyt vaan voi olla ja mahtuihan siihen eroja ja riitoja mutta palasimme aina uudelleen "yhteen". Kunnes tänään hän ilmoitti haluavansa lopettaa suhteemme ja nyt tämä kerta oli erilainen aiempiin verrattuna, jopa minäkin taisin nyt uskoa sen, että tästä ei nyt ole paluuta siihen mitkä kaavat meille jo muodostuu. Avaimensakin jätin pöydällensä. Ikävä, iso ikävä ja itken vain. Mikä tahansa ero tietenkin on vaikea mutta meillä oli niin magneettinen yhteys, että on todella vaikea päästää irti. Olen täynnä surua vaikka tietenkin samalla todella onnellinen hetkistä jotka kanssansa viettää sain. Oli siis vain pakko kirjoittaa johonkin, että pysyn järjissäni.Tavaksi muodostui että tähän aikaan yöstä laitoimme toisillemme hyvänyön viestit ja nyt sitä ei ole tulossa niin koitan rikkoa tätä tapaa jotenkin.
Hei !

Olen samassa tilanteessa kanssasi ja yritän selvitä suhteen aiheuttamasta surusta. Olen kirjaimellisesti itkenyt päivittäin kolmen kuukauden ajan. En tiedä miten tästä tuskasta selviää, mutta tunnistan myös tuon tunteen, että on tietyllä tapaa todella onnellinen siitä, mitä sai kokea. Välillä minulla on myös tunne, että kaikki meni juuri niin kuin piti ja mun täytyy vain luottaa tähän matkaan.

Tapasin liekkini vuonna 2022 ja meidän tapaaminen oli niin intensiivinen ja poikkeuksellinen, että perhekuviot menivät uusiksi ja aloitimme suhteen. Suhde kuitenkin päättyi reilun vuoden jälkeen, kun liekkini ei enää halunnut jatkaa suhdettamme äärimmäisen voimakkaan peilauksen vuoksi.

On ihan turha yrittää selittää liekkisuhdetta kenellekään, joka ei ole sitä kokenut, koska he eivät yksinkertaisesti tiedä mistä sinä puhut. Kaksoisliekkimatkaa ei ole tarkoitettu kaikille, se on meidän liekkimatkalaisten hyvä muistaa. Vaikka matka tuntuu raskaalta, suurimmalla osalla ihmisistä ei ole mitään käsitystä siitä, mitä olemme saaneet kokea.

Ihmiset kirjoittelevat näihin ketjuihin traumakemiasta ja sitä se varmasti osittain onkin, koska kaksoisliekkien peilaus on juuri tarkoitettu trikkeröimään liekkien pahimpia pelkoja ja traumoja pinnalle parannettavaksi. Mutta se mitä tunnet kaksoisliekkisi kanssa on jotain mikä ylittää kaiken mitä olet koskaan tiennyt rakkaudesta ja sinä tiedät sen kaikilla tietoisuuden tasoilla. Egosi voi yrittää selittää sinulle että olet tullut hulluksi ja kuvittelet tämän nyt suuremmaksi asiaksi kuin se onkaan, mutta sisimmässäsi sinä vain tiedät mistä on kyse. Sydän tietää, sielu tietää.

Aika usein kaksoisliekki ”annetaan” ihmisille, jotka eivät ihastu tai rakastu kovin helposti tai he ovat jo tahoillaan pitkässä parisuhteessa, niin kävi meidänkin tapauksessa. Muistan itse, että tietoisuuteeni pyrki vain yksi asia, kun ensi kertaa kohtasin liekkini, joka oli minulle entuudestaan täysin tuntematon ihminen. Se yksi asia oli ”tuossa hän nyt vihdoin on”. Sieluni siis tunnisti hänet ennen egoani. Egoni tietenkin torppasi ajatuksen, mutta hyväksyi sen faktan, että minun on jostain syystä aivan pakko saada tutustua tuohon ihmiseen. Muistan, että tuijotin häntä ja mietin, että mitä ihmettä tämä kaikki on !? Ajattelin, että hän on kyllä ihan komea, mutta ei sillä tavalla kuin ne miehet kehen yleensä kiinnitän huomioita. Hän tuntui jo tutulle vaikka en tuntenut häntä lainkaan ja kun sitten aloimme keskustella, unohdimme kaikki muut ja ympäristömme ja olimme aivan kuin omassa kuplassamme.

Meidän liekkimatkalaisten on tarkoitus tukea toisiamme tällä matkalla ja nostaa samalla planeettamme energiaa. Lähetän sinulle voimaa ja toivoa nähdä, että matka on vasta alussa. Illat on minullekin henk.koht vaikeita kun meillä oli tuo sama traditio toivotella toisillemme hyvää yötä ja kertoa kuinka rakastamme. Älä luovu toivosta, tee sisäistä työtä vaikka se tuntuu vaikealta ja välillä tekisi mieli luovuttaa.

Sinusta on tähän siskosein, meistä on tähän ! <3
 
vierailija
Hörhöily on vaarallista. Hurahdin kaiken maailman hupatuksiin 1990-luvulla, mutta en onneksi kaksoisliekkihörhöilyyn.
Lispetti on oikeassa. Yksin eläminen jalat tiukasti maassa on suurinta viisautta.
Tyhmyydelleen on tietenkin helppo löytää selityksiä New Age-magiasta. Heittäkää roskiin Voi hyvin ja monet muut roskalehdet, ja sitten voitte ihan oikeasti hyvin.
 
vierailija
Hörhöily on vaarallista. Hurahdin kaiken maailman hupatuksiin 1990-luvulla, mutta en onneksi kaksoisliekkihörhöilyyn.
Lispetti on oikeassa. Yksin eläminen jalat tiukasti maassa on suurinta viisautta.
Tyhmyydelleen on tietenkin helppo löytää selityksiä New Age-magiasta. Heittäkää roskiin Voi hyvin ja monet muut roskalehdet, ja sitten voitte ihan oikeasti hyvin.
Hei , jokaisella on oikeus mielipiteeseen, mutta kirjoituksestasi huomaa ettet tosiaan ole tavannut kaksoisliekkiäsi tässä elämässä. Kaksoisliekkiään ei nimittäin ole mahdollista unohtaa. Voit yrittää perustella itsellesi että olet vain tyhmä kun et pääse tuosta ihmisestä yli, mutta niin vain hän jää elämässäsi taustalle vaikka jatkaisitkin elämääsi ja todistelisit itsellesi että kaikki on huuhaata ja kuviteltua. Liekki jää ajatuksiisi kuin taustalla auki oleva radiokanava. Ap on aivan oikeassa siinä että matkalle ”jouduttuasi” tajuat, että voit olla todella kiitollinen siitä mitä olet saanut, koska suurin osa ihmisistä ei osaa edes kuvitella sitä, mistä sinä puhut ja tyrmää ajatuksesi höpöhöpönä. Näin näet vielä selvemmin saaneesi mitä hienoimman lahjan. Olen elänyt myös tuon yksin eläminen on suurinta viisautta-vaiheen ja juuri silloin tapasin liekkini. ;) Nyt voinkin jatkaa elämääni onnellisena ja tästä ”tyhmyydestä” voimaantuneena kohti suurta sisäistä kasvua.

Kaikkiin eroihin liittyy aina tuskaa, mutta vain toinen liekki voi tietää mitä tämä tuska on, se on hyvin erilaista koska suhde ei ole solmittu egojen tasolla. Elämässä on myös inhimillistä voida välillä huonosti, sen kohtaamme kaikki tavalla tai toisella.

On enemmän sääntö kuin poikkeus että näihin kaksoisliekkiketjuihin tulee paljon kommentteja huuhaasta ja höpöhöpöstä. Nämä ovat vain triggereitä meidän liekkien matkalla. Meitä testataan löytämään oma voimamme ja luottamuksemme siihen mitä me jo syvällä sisimmässämme tiedämme.

Voimaa ja rakkautta kaikille liekkimatkalaisille. <3
 
vierailija
#9 Elä liekkisi kanssa onnellisena kuin entisajan tenu-ukot liekkihotellissaan.
Terve ihminen tajuaa, että elämässään kohtaa monenlaisia ihmisiä.
Ehkä kaksoisliekkini oli mies ulkomailla, joka tähtäsi minua pyssyllään ovellaan, kun erehdyin talon porraskäytävän numerosta.
Inhorealistina ajattelen järkevästi. Puppua on maailma täynnä.
Lemmen liekki leimahtaa vain kerran. Siihen rallatukseen uskon visusti.
Nuoruuden huumaa ei koe vanhempana vaikka tapaisi millaisen liekinheittäjämiehen tai sirkuksen tulennielijän tahansa. Kyse on aivojen kehittymisestä eri ikävaiheissa.
 
vierailija
#9 Elä liekkisi kanssa onnellisena kuin entisajan tenu-ukot liekkihotellissaan.
Terve ihminen tajuaa, että elämässään kohtaa monenlaisia ihmisiä.
Ehkä kaksoisliekkini oli mies ulkomailla, joka tähtäsi minua pyssyllään ovellaan, kun erehdyin talon porraskäytävän numerosta.
Inhorealistina ajattelen järkevästi. Puppua on maailma täynnä.
Lemmen liekki leimahtaa vain kerran. Siihen rallatukseen uskon visusti.
Nuoruuden huumaa ei koe vanhempana vaikka tapaisi millaisen liekinheittäjämiehen tai sirkuksen tulennielijän tahansa. Kyse on aivojen kehittymisestä eri ikävaiheissa.
Hei !

Unohdin mainita etten ole tällä hetkellä liekkini kanssa, eikä minun tarvitsekaan olla. Tuosta suhteesta lähti käyntiin henkinen kasvu ja esim. menneiden suhteiden ja lapsuuden aikaisten traumojen käsittely. Se on juuri tämän kaksoisliekkisuhteen perimmäinen tarkoitus.

Kaiketi olen myös ihan terve kun olen tajunnut että ihminen tapaa elämässään monenlaisia ihmisiä ja oppii kaikilta jotain niin hyvässä kuin pahassa.

Kaikki eivät kohtaa kaksoisliekkiä elämänsä aikana. Itse en ollut nuori tavatessani kaksoisliekkiäni ja itseasiassa onkin tavallisempaa tavata kaksoisliekki vasta myöhemmin elämässä kun lapset on tehty ja käyty läpi karmallisia suhteita, näin minunkin tapauksessani.

Jokainen saa uskoa mihin haluaa, mutta toivon jokaiselle ettei kenenkään tarvisisi olla elämälle katkera kokemuksistaan tai voisi ainakin miettiä miksi koki ko. asiat ja voiko niistä kenties oppia jotain tai tulla onnelliseksi niiden kanssa tai niisthuolimatta.

”Viha ja sen patoaminen ei tuhoo toista, vaan se tuhoaa sun oman sydämen”

Rakkautta <3
 
vierailija
”Jokainen saa uskoa mihin haluaa, mutta toivon jokaiselle ettei kenenkään tarvisisi olla elämälle katkera kokemuksistaan tai voisi ainakin miettiä miksi koki ko. asiat ja voiko niistä kenties oppia jotain tai tulla onnelliseksi niiden kanssa tai niisthuolimatta.”

Tuosta asiasta olen samaa mieltä. Jossittelu ja katuminen ei auta mitään.
Elämäänsä kannattaa suhtautua huumorilla ja kaikesta oppii asenteella.
Ei kaikkea tarvitse itse kokea oppiakseen. Elokuvat, kirjat ja kaikki taiteenlajit avartavat käsitystä elämästä.
 

Yhteistyössä