Kaksosten odottajat 2012

Tupla- tai triplamammat, kuulumisia olisi kiva kuulla :)

Täällä viikkoja nyt 14+1, viikossa tuntuu et masu on kasvanu hurjasti :) Rakenneultraa kovasti odotan, et pääsee vauvoja kattelee. Seuraava neuvola on viikolla 17... Olotila on helpottunut siinä mielessä, ettei enää okseta eikä väsytä. Nyt vaan kasvatellaan mahaa :D
 
Moikka. Täällä myös kaksosten odottaja viikoilla 12+1 maaliskuun 20 la. Meillä on ennestään 6v. tyttö ja 4.v poika. Tänään alkoi vk sairasloma siihen asti kunnes on aikaistettu neuvolalääkäri. Mulla on vuotoja. Ultra oli Ma ja ti oli jo vähän vuotoa. Ti ultrassa kaikki molemmilla hyvin, kunnes taas ti iltana lorahti kunnolla ja sen jälkeen vähäistä vuotoa. Soitin neuvolaan ja nyt sitten otan levon kannalta ja odotan jännityksellä lääkäri neuvolaa vk.n verra. Maha on jo kovasti kasvanut.Väsymys on ihan järjetöntä koko ajan.
 
Jonnu, toivottavasti vuotelut pian loppuisivat


(.)
Täällä neuvola takana.
Painoa oli tullut 117g/vko, eli tosi vähän
RR 132/78
hb 131
Kaikki siis ok.

Pienten sydänäänetkin löytyi heti:heart:
Ihanaa :D :heart:

Oireet on helpottaneet nyt onneksi, väsymystä vielä välillä.
Ensi viikolla ultra:heart:

T:Neiti+ Tuplat 15+6
 
Onnea kaikille monikko-odottajille hurjasti! <3

Lueskellut tätä ketjua edelleen taustalla, toisinaan, kun kerkiän... Arki on aikaa vauhdikasta pikkuprinsessojen kanssa nimittäin. ;)
Koittamaan kaikki nauttia raskaudesta, vaikka kyllä, tuoreessa muistissa on vielä ne pahoinvoinnit, huolet, kivut ym muu "mukava" .

Tsemppiä kaikille ! :)
 
Hei kaikki monikko-odottajat!

Nyt vasta ilokseni huomasin, etta lista oli aktivoitunut! Olisi kiva jatkaa ajatustenvaihtoa.

Halusin kysya, etta tuntuuko teista, etta saatte tarpeeksi tietoa ja ohjausta monikkoraskauden suhteen? Musta ainakin tuntuu, etta itse taytyy kovasti ottaa selville ja lukea. Yksia parhaimpia vinkkeja olen toistaiseksi saanut kaksosten vanhemmilta, ihan kuten vaikka se, etta kannattaa pitaa molemmille vauvoille (alussa) pienta paivakirjaa syonneista jne., etta pysyy vasymyksen kanssa selvilla missa mennaan.

Oliskohan meita kohta jo sellainen joukko, etta voisi laittaa jonkinlaista listaa pystyyn, olisi helpompi seurata, etta kuka missakin menee. Jotain perustietoa LA, sukupuolesta (jos selvilla) yms.

Toivottavasti tanne saadaan vielakin enemman eloa! Ainakin tassa vaiheessa haluaisin kovasti keskustella kanssanne hankinnoista. Ostatteko tosiaan kaikkea tuplana? Ja ainakin taalla se kovasti mietityttava vaunukysymys.

Mukavaa ti-iltapaivaa kaikille!
Halinalle + "pojat" (emme todellisuudessa viela tieda kumpia on mukana, mutta tama tyonimi jai vahan paalle...) ja 16+1
 
HALINALLe, aika vähän tietoa on tarjolla, ja kovasti koittanut googlettaa monia juttuja, mutta esim. kohdun koosta yms en oo löytäny mitään. Mä kun vaan oon sellanen et haluan tietää mitä elimistössä tapahtuu :D

Hankinnoista. meillähän on tuo kuopus nyt 10kk+, ja 2 isompaa 8 ja 7vee, joten isompien tyttöjen jäljiltä olin kaiken jo antanut pois, Kuopusta varten ostin kätytettynä paljon, ja nyt tarttee siis ostaa yks lisää kaikkea :D :D.
vaunut ehdin jo ostaa (emmaljungan twin ceroxit- käytettyinä) kun aattelin et kuopus ja tulokas tarttee ja mahtuu samoihin... noh, nyt on vähän ongelma et mihin tuo kuopus joka on kaksosten tullessa 1v4kk:D, ei varmaan seisomalauta riitä :LOL:

turvakaukalot ostan käytettyinä telakoilla 2:lta kaverilta :)
Vaatteita mulla on tallessa Kuopukselta, mutta tosiaan, jos tuleekin poika, niin vähissä on ne siniset vaatteet:D , mulla siis 3 tytärtä:D.
Ekassa rakenneultrassa vko sitten lääkäri sanoi ettei kannata kaikkea pinkkiä vielä hävittää;), heitti siis varovaisen tyttöveikkauksen toisesta vauvvasta:heart:

LISTAUS olis kyl mahtava! Jos saatais sellanen joukko tähän kasaan :flower:


T:Neiti + Massukit 17+4
 
hei kaikki kaksosten ja useampienkin odottajat ja jo synnyttäneet. minua tässä on mietityttänyt tällainen kysymys ja olisi kiva jos joku osaisi jotain vastata:
tuleeko kaksosista tietynlaisia "tuntemuksia"? niinkuin sillon kun odottavat naiset sanoo, että tuntuu että ois tyttö/poika tulossa. niin oliko teillä ennen ultraa sellaisia tuntemuksia, että nyt ois kaksoset tulossa?

tämä sillä kiinnostaa minua kun mie olen nyt rv6+6 esikoista odottamassa enkä ole vielä lääkärillä käynyt. jostain syystä mulla pyörii kaksoset mielessä ja on semmonen..olo. en tiedä mistä sellasen olon olen kehittänyt. toiveunta ehkä?
nomutta kuitenkin.. mites teillä? kiitos jo etukäteen jos joku vastaa.
 

Yhteistyössä