kaksosten vaunut...

zen
Oon tilaamassa vaunuja Saksasta tässä kohta puoliin.. Ainakin löytyy sellasilta kun www.kidsroom.de, www.mytoys.de.. En muista muita mutta noilta löytyy ne vaunut mitkä aattelin ite tilata. En osaa yhtään saksaa mutta hyvin oon löytäny.. Ja siinähän sitä samalla oppii :) Aikasemmin oon tilannu lastenkantorinkan ja toimitus oli tosi nopea ja rinkan sain kotiovelle.

Googleen voi laittaa hakusanaksi kinderwagen zwilling ja kieleksi saksa.. Sieltä löytyy paljon sivuja. Kaiken lisäksi tulee paljon halvemmaksi kun ostaa Suomesta, jotku jopa 200? halvemmaksi postikuluineen.

Kannattaa muuten tarkistaa, että lähettävät Suomeen, kaikki eivät sitä tee!!

Niin ja jos osotteessa tai jossain lukee e-bay niin ei kannata turhan päiten kattoo niitä, ne on käytettyjä.. Niitä sivuja löytyy nimittäin tosi paljon..

 
Taitaa vaan olla niin, että Saksassakaan ei osata enään valmistaa ihania kaksostenvaunuja. Ne tehdään nykyään Kiinassa.
Myynnissä siellä on periaatteessa samoja kaksotenvanuja kuin Suomessakin. Taisi olla huhu vähän liioiteltu.
 
zen
Niin en tiiä onko ne nyt sen kummempia kun Suomessa mutta valikoimaa ainakiin on enemmän. Esim. niitä mitkä aion tilata niin ei saa Suomesta mistään. Perheklubin sivuilla on kerätty linkkejä nettikaupoista, vaunuista ja kaikesta muustakin, Suomesta ja ulkomailta.. Kannattaa käydä kattoon.
 

Yhteistyössä