Kaksplussan ihmeellinen maailma

Jotkut saavat niin helposti toisten vihat niskoilleen, halusi tai ei,
Vihan vastaanottajista muistan Milanan, Elenan, Mekon, Lispetin ja nyt tämä uusi tulokas, FM.
Mitähän pahaa he ovat tehneet ansaitekseen osansa?
Kuka teistä voisi valistaa minua?
 
Deleted member 149094
Mä veikkaan, et me ilmestyttiin paikalle ja ollaan jossain mielessä sopivat kohteet.
Ehkä kirjoitustyyli on sellaista että siihen on helppo tarttua?
Milanaa en tiedä, mutta muut tuntuvat olevan suhteellisen voimakkaita henkilöinä/naisina. Sellaisia vastaan äkkiä käydään.
Onhan roosaruusankin päälle käyty!
Sillä on vaan parempaa tekemistä (se on niin aikuinen) ettei se vastaile niille.
Mahdollisesti.


Kertokaa, kuinka väärässä olenkaan!!
 
Takuuvarma keino saada joku kimppuun on antaa ymmärtää että on jotenkin lähemmissä tekemisissä mahdollisimman usean miespalstailijan kanssa.

Ja tää toimii kaikilla palstoilla.

Väittäisin, että suurimman osan kimppuunkäymisistä syynä on mustasukkaisuus. Tavalla tai toisella.
Mä en usko tätä. Itseäni on aina Milanna ärsyttänyt n.5000 syystä, mutta ei johtunu siitä että ois ollu miesten suosiossa. Se nainen vaan elää melkein kaikessa niin päin peetä kuin vaan voi.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Mä en usko tätä. Itseäni on aina Milanna ärsyttänyt n.5000 syystä, mutta ei johtunu siitä että ois ollu miesten suosiossa. Se nainen vaan elää melkein kaikessa niin päin peetä kuin vaan voi.
Mun mielestä Milanna sai liikaakin kuraa päällensä, eikä aina edes mistään syystäkään.
Jotkut kehtas haukkua jopa hänen lastensa kuvat ja sellanen on kyllä todella sairasta.
 
Deleted member 149094
Takuuvarma keino saada joku kimppuun on antaa ymmärtää että on jotenkin lähemmissä tekemisissä mahdollisimman usean miespalstailijan kanssa.

Ja tää toimii kaikilla palstoilla.

Väittäisin, että suurimman osan kimppuunkäymisistä syynä on mustasukkaisuus. Tavalla tai toisella.
Mahdollista. Mä alan jopa hahmottaa kohta, ketkä kaikki täällä on miehiä :X3:
 
vierailija
Takuuvarma keino saada joku kimppuun on antaa ymmärtää että on jotenkin lähemmissä tekemisissä mahdollisimman usean miespalstailijan kanssa.

Ja tää toimii kaikilla palstoilla.

Väittäisin, että suurimman osan kimppuunkäymisistä syynä on mustasukkaisuus. Tavalla tai toisella.

Ovatko nämä häiritsijät / kimppuun kävijät näiden miespalstailijoiden vaimoja/tyttöystäviä? (tai toistepäin myös naispalstailijat puolisoiltaan)
Nyt minäkin ymmärrän.
En ole tuota mustasukkaisuutta ennen miettinyt.
Ei sitä välttämättä salaa täällä kirjoittelua puolisoltaan /tai profiiliaan.
 
Takuuvarma keino saada joku kimppuun on antaa ymmärtää että on jotenkin lähemmissä tekemisissä mahdollisimman usean miespalstailijan kanssa.

Ja tää toimii kaikilla palstoilla.

Väittäisin, että suurimman osan kimppuunkäymisistä syynä on mustasukkaisuus. Tavalla tai toisella.
Voipi olla noin. Hassua kuitenkin. Olla mustis meidän höpinöistä. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Ovatko nämä häiritsijät / kimppuun kävijät näiden miespalstailijoiden vaimoja/tyttöystäviä? (tai toistepäin myös naispalstailijat puolisoiltaan)
Nyt minäkin ymmärrän.
En ole tuota mustasukkaisuutta ennen miettinyt.
Ei sitä välttämättä salaa täällä kirjoittelua puolisoltaan /tai profiiliaan.

Kai puolisokin voi olla mahdollinen kiusaaja mutta ennemmin joku toinen palstailija joka kokee (todellisuushan saattaa olla aivan eri!) jäävänsä paitsioon uskoessaan sen tietyn miehen (tai naisen) kirjoittelevan/tapailevan toisen kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Deleted member 149094
Kai puolisokin voi olla mahdollinen kiusaaja mutta ennemmin joku toinen palstailija joka kokee (todellisuushan saattaa olla aivan eri!) jäävänsä paitsioon uskoessaan sen tietyn miehen (tai naisen) kirjoittelevan/tapailevan toisen kanssa.
Tietääkö nämä siis oikeesti, et ne "naiset" Ei oo 60vuotiaita poikamiespaavoja äitiensä kellareissa tai 10vuotiaita maijaliisoja kikattelemassa öh.. Kirjastossa.
 
Jotkut saavat niin helposti toisten vihat niskoilleen, halusi tai ei,
Vihan vastaanottajista muistan Milanan, Elenan, Mekon, Lispetin ja nyt tämä uusi tulokas, FM.
Mitähän pahaa he ovat tehneet ansaitekseen osansa?
Kuka teistä voisi valistaa minua?
Minusta oli oikein oma "bannatkaa m1es"-ketju. Mutta ei tuo haitannut, pikemminkin koin sen fanitukseksi.

Tämän kaltaisella palstalla oppii kyllä sietämään kohtuullisesti kaikenlaista kuraa. Käy siis koulutukseksi aloittelevalle politiikolle tai somevaikuttajalle.

Toki meidän mustien keskenkin välillä hieman näpäytellään. Pelkään tunti sitten hieman loukanneeni palstailijaa @ForeverMulan , mutta eiköhän hän huomiseksi toivu (toivon niin).
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Olitko mukana bailaamassa, kun silloin alkuaikoina kyseli täältä bailuseuraa limusiinikyytiin?
Alastulossa mättää kävi limoajelulla Milannan kanssa. Minunkin piti mennä mutta kerkes myymän limon pois.

Milanna on minusta kiva❤ vaikka ollaankin hyvin erilaisia.
Olen tavannut palstalta jonkin verran väkeä, kaikki tosi ihania ihmisiä myös irl.❤


Algoman kyssäriin:
eriävät mielipiteet palstalla voivat aiheuttaa joillekin tarvetta alkaa sähisemään. Itse en näin monen palstailuvuoden jlk. enää jaksa moisesta innostua, mitä ny vähän velmuilen/provosoin ja nauran tassuuni.

Vissiin jokainen rekkautunut saa vähän väliä jonkun vierailijan kihisemään kiukusta tai sitten palstalla on nykyään vaan enemmän mielensäpahoittajia kuin ennen.
 
Minusta oli oikein oma "bannatkaa m1es"-ketju. Mutta ei tuo haitannut, pikemminkin koin sen fanitukseksi.

Tämän kaltaisella palstalla oppii kyllä sietämään kohtuullisesti kaikenlaista kuraa. Käy siis koulutukseksi aloittelevalle politiikolle tai somevaikuttajalle.

Toki meidän mustien keskenkin välillä hieman näpäytellään. Pelkään tunti sitten hieman loukanneeni palstailijaa @ForeverMulan , mutta eiköhän hän huomiseksi toivu (toivon niin).
Jahas. Uni ei tule, syynä päikkärit. :unsure:

Kyllä sä tälle palstalle kuulut, ja jonkin verran olet siivoutunutkin (paitsi edelleen pidän sua seksuaalisesti osittain sairaana - en jaksa sitä avata tässä).

Mutta mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota käänteislogiikkaa, että haukkumiset otetaan kehuina. Sori kun tiputan sut pilvilinnoistasi, mutta tuon bannausketjun perustaja varmasti halusi sut bannattavan.

Se että kääntää haukut kehuksi, on ihan hirveetä sananvapauden peukalointia.

Jos mä sanon suorat sanat....no vaikka jollekin Pertille joka tulee kakkimaan mun kukkapenkkiin että "ala pistellä kalppien kotia", niin kyllä mä sitä tarkoitan. Vai pitäiskö Pertin tulkita "Echo on mun fani?"


NO, tai sit otan tuon käänteislogiikan liian vakavasti, se kun on osittain läppääkin joskus. :)
 

Yhteistyössä