Kaksplussan paras kroppa competition!!

Oho! Onpas aika silmää hivelevä ketju pitkästä aikaa :D

Voittajat taitaa olla selvillä jo hyvän aikaa sitten, mutta otetaan osaa miesten kategoriaan, siellä kun ei "kilpailija" määrä päätä huimaa. :D

Vaikka eiköhän tämä kuva kohta löydy 'ällöimmät miehet'-ketjusta


Tuolla olis toi peppuketju kans, jos kiinnostaa osallistua.:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Miä.
"hellu"
Oho! Onpas aika silmää hivelevä ketju pitkästä aikaa :D

Voittajat taitaa olla selvillä jo hyvän aikaa sitten, mutta otetaan osaa miesten kategoriaan, siellä kun ei "kilpailija" määrä päätä huimaa. :D

Vaikka eiköhän tämä kuva kohta löydy 'ällöimmät miehet'-ketjusta

No uuuuh. :p Pitäsköhän sittenkin alkaa oikein todenteolla patistamaan tota omaa miestä sinne salille. :D
 
Professional Griefer
[QUOTE="hellu";29284960]No uuuuh. :p Pitäsköhän sittenkin alkaa oikein todenteolla patistamaan tota omaa miestä sinne salille. :D[/QUOTE]

Mun mies on just alottanut tavoitteellisen bodaamisen, ja voin sanoo et käyn kuumana ajatuksesta et kohta silläki on tollanen varsi.

Mun pitää nyt ehkä sulkea palsta.
 
"hellu"
No ei teillä kovin korkealla ole vaatimustaso, jos tuollainen rimpula saa käymään noin kuumana. :O
Rimpula? Ei mua mitkään kehonrakentajatkaan sytytä. :D Tossa on just sopivasti lihasta ja jäntevyyttä samassa paketissa. Oma mies on valitettavasti ruumiinrakenteeltaan mallia Ville Valo, silloin kun tavattiin ja hän oli vielä ammattiurheilija, oli aika samassa kunnossa. :)
 
Pessimisti
Tässähän ihan nuori mies punastuu :LOL:. Mukava kuulla kehuja vaikken todellakaan mikään bodari tai hunk olekaan vaan tälläinen perus rimpula niin kuin joku sen kauniisti muotoili :D

Mulla on varmaan aukko sivistyksessä, mutta keitä kummia on Stuba, Ciervo ja Make?
 
sgjogsi
Ei kai Pessimisti ole se tyyppi joka laittoi aiemminkin kuvia palstalle ja sitten veti kilarit, uhkaili tyyliin tappamisella tms...? Kun sai jotain kommenttia mistä ei tykännyt. Korjaa nyt äkkiä jos et ole se.
 

Yhteistyössä