Kaksplussan testisivusto avattu

"Vieras"
Pistäkääpäs äänestys pystyyn kuinka moni haluaa entisen takaisin, olisi mukava lukea tuloksia...eikös tässä ajatella käyttäjiä ollenkaan? Vaikka entinen sivusto ei ollut niin monipuolinen kuin tämä niin selkeä se oli, ja suosittu.
 
Voisiko joku selittää miten noi kirjekuoret nyt menee? Mistä erotan missä on luettuja ja lukemattomia ja erotteleeko siis punainen ja sininen ne mihin itse olen kirjoittanut? Normaaalisti mielestäni nämä on sivun alalaidassa selitetty..
 
Mulla toistaseks toimii ihan hyvin, mut mä ainaki oon niin yksinkertanen ihminen, et mitä enemmän sälää sitä enemmän mä oon pihalla. Että kannattaa ehkä miettiä jos joku on turhaa ja karsia kaikki sellainen pois niin helpottaa kummasti.
Kyllähän tätäkin oppii ajan kanssa käyttää. Vähän mä pelkäsin et uudet sivut on tyyliä Vauva.fi, koska niist en tykkää yhtään! Jotenki sekavat.
 
Millä konstilla saa poistettua seinäksi olettamastani paikasta viestejä? Ilmoittaa vain, että on jotain moderoimatta tms. ja antaa mahdollisuuden hyväksyä, hylätä tai poistaa viesti(t), vaan mitään ei tapahdu.
Tässä tiivistetysti ohjeet:
Käyttäjäviestit ovat viestejä, joita muut voivat kirjoittaa profiilisivun ”seinälle”. Halutessaan tämän toiminnon voi poistaa käytöstä kohdasta Asetukset > Asetukset > Muokkaa asetuksia->Kävijäviestit. Kukaan ei pysty kirjoittamaan seinälle suoraan, vaan profiilin haltija joko hyväksyy viestit ennen niiden julkaisua tai hylkää viestit. Käyttäjäviestit hyväksytään tai hylätään laittamalla raksi ruutuun kommentin viereen, klikkaamalla sitten Valvontatyökalut-nappia ja valitsemalla siitä haluttu toiminto ja Jatka.

-Kieltämättä tuo viestin hyväksyminen voi olla hämmentävää - luulee käyneensä lukemassa sen, ja silti on ilmoitus "1 lukematon viesti".
 
"vieras"
Kauhean kapea palsta! Entinen oli paljon parempi. Nyt vain puoli tietokoneen ruutua käytössä. Otsikoista tulee monirivisiä, kun ei mahdu yhdelle riville. Pöh.

Miksi käyttäjien kaikki tiedot kuvineen pitää olla näkyvissä? Turhaa tilaa vie...

Muistuttaa liikaa standardikeskustelupalstoja. Pidin vanhasta Mitäs nytistä juuri siksi, että sen rakenne oli paljon helppokäyttöisempi ja silmälle mukavampi. Ei liikaa värejä, kikkailuja tai tyhmiä avatar-kuvia.
 
"vieras"
mistä nämä kirjautumisongelmat johtuu? minulla on kaksi nicciä palstalle, toinen mitäs nytille vakkarinikki ja toinen tuonne vauvapinoo (joo,en kehtaa samalla hääriä molemmissa ;) ), mutta nyt en pääse kirjautumaan kummallakaan :(
 
"isoäiti mölykylästä"
[QUOTE="Kärppänä heinälatoon";21883492]Enpä pääse kirjautumaan minäkään. :(

Kaikki vaihtoehdot käytetty... Ei toimi ei.[/QUOTE]

mä olen kanssa kokeillut kaikki vaihtoehdot, ei niin ei
 

Yhteistyössä