Kaksplussan testisivusto avattu

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21883937:
Tässä tiivistetysti ohjeet:
Käyttäjäviestit ovat viestejä, joita muut voivat kirjoittaa profiilisivun ”seinälle”. Halutessaan tämän toiminnon voi poistaa käytöstä kohdasta Asetukset > Asetukset > Muokkaa asetuksia->Kävijäviestit. Kukaan ei pysty kirjoittamaan seinälle suoraan, vaan profiilin haltija joko hyväksyy viestit ennen niiden julkaisua tai hylkää viestit. Käyttäjäviestit hyväksytään tai hylätään laittamalla raksi ruutuun kommentin viereen, klikkaamalla sitten Valvontatyökalut-nappia ja valitsemalla siitä haluttu toiminto ja Jatka.

-Kieltämättä tuo viestin hyväksyminen voi olla hämmentävää - luulee käyneensä lukemassa sen, ja silti on ilmoitus "1 lukematon viesti".
Tästä en ymmärrä yhtään mitään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21884472:
Saitin hitaus valitettavasti vaivaa edelleen. Teemme edelleen koko ajan töitä tilanteen parantamiseksi, pyydämme kärsivällisyyttä... Kaikki tässä ketjussa raportoidut viat on kirjattu ylös selvitystä varten.
Hyvä =)

Ja kun tekstiä lainaa niin tuo lähettäjä kohta on inhottavan ylhäällä meille harmaille.
Otsikkokohta ja lähettäjä voisi vaihtaa paikkaa.
Lähettäjälaatikko voisi olla joko vastauslaatikon yläpuolella tai alapuolella.
Pieni mutta ärsyttävä juttu.
Ja miksi tämä :/ ei toimi?
 
JONSERED Karhunkantaja
Taas yritin hypätä aloitusten sivulla 8 ja olinkin sivulla 1400... ja on hankala osua ruutuun, josta valita sivu, sillä se on osittain päällekkäin toisen ruudun kanssa. Kun sen saa auki, on väri kamala: sinisellä pohjalla musta teksti ja valkoinen pikkuruutu. :x Silmiin sattuu...

Mutta toimintona, jos se siis toimisi, näppärä.
 
Minulla näyttää kun yritän katsoa omaa historiikkiani ja etsiä kaikki kommenttini niin herjaa ettei minulla ole käyttöoikeuksia.
Ja nyt kun kerta palstaa uudistetaan niin saiskos sen vanhan kirppiksen takaisin? Kerho on niin hiljainen ja markkinat on kökkö.
 
"vieras"
Taas yritin hypätä aloitusten sivulla 8 ja olinkin sivulla 1400... ja on hankala osua ruutuun, josta valita sivu, sillä se on osittain päällekkäin toisen ruudun kanssa. Kun sen saa auki, on väri kamala: sinisellä pohjalla musta teksti ja valkoinen pikkuruutu. :x Silmiin sattuu...

Mutta toimintona, jos se siis toimisi, näppärä.
Mulla meni 1001 sivulle.
Mutta tuo on hyvä juttu sitten kun toimii.
 
"isoäiti mölykylästä"
kaikki konstit on kokeiltu ja ylläpidolleki viestiä laitettu. ei edes vastausta ole tullut. kai sitten täytyy tyytyä kirjoittamaan harmaana tälle palstalle. mikä on täysin perseestä muutenkin nyt
 
Tuota tuota.....
Mä kirjaudun tänne, muta pääsen kirjautumaan profiiliini sekä nimimerkilläni että käyttäjätunnuksellani. ???
Ja sit toi palsta väittää kuitenkin että 'käyttäjä aamuäree ei ole kirjautuneena' ?
Ja avatarta kun hiirellä vilauttaa, niin 'käyttäjä aamuäree on kirjautuneena' ?

:confused: hämillään on hän.
 
"Lokki"
[QUOTE="jassåå";21886816]mä toivoisin nyt ylläpidolta vastauksen näille,jotka eivät pääse kirjautumaan. Miksei? Ja koska korjaatte tilanteen?[/QUOTE]

Tai kertokaa edes millä ihmeen yhdistelmällä sitä yrittäs, uuden salasanankaan tilaaminen ei auta. Aina ennen oon kirjautunut nimimerkillä "lokki" ja salasanalla "XXXXXXXX" ja nyt herjaa vaan virheellistä sitä ja tätä....

No,ellei muuta,niin se on aletteva palstailla muualla.
 
JONSERED Karhunkantaja
ai niin... Mikä ihmeen sininen pallukka roikkuu tuon Näytä ensimmäinen lukematon viesti-hommelin päällä härnäämässä? Ja tarvitaanko tuollaista lainkaan?
 
"isoäiti mölykylästä"
[QUOTE="Lokki";21886902]Tai kertokaa edes millä ihmeen yhdistelmällä sitä yrittäs, uuden salasanankaan tilaaminen ei auta. Aina ennen oon kirjautunut nimimerkillä "lokki" ja salasanalla "XXXXXXXX" ja nyt herjaa vaan virheellistä sitä ja tätä....

No,ellei muuta,niin se on aletteva palstailla muualla.[/QUOTE]

ylläpito vois käydä kyllä ihan oman avauksen tekemässä, miten tähän hemmetin sekasotkuun pääsee kirjautumaan. olen yrittänyt rekisteröityäkin uudelleen. tulee isolla teksti, että jos olet isoäiti mölykylästä, niin kirjaudu sivun ylälaidasta. mutta kun se saatana ei onnistu vaikka mitkä yhdistelmät olen kokeillut
 
Herra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21886898:
Tuota tuota.....
Mä kirjaudun tänne, muta pääsen kirjautumaan profiiliini sekä nimimerkilläni että käyttäjätunnuksellani. ???
Ja sit toi palsta väittää kuitenkin että 'käyttäjä aamuäree ei ole kirjautuneena' ?
Ja avatarta kun hiirellä vilauttaa, niin 'käyttäjä aamuäree on kirjautuneena' ?

:confused: hämillään on hän.

Mähän jo eilen sanoin, että tää on toimimaton softa
 

Yhteistyössä