Kaksplussan tyttö(mamma)kalenteri

Kiitos hyvistä nauruista ja kivasti tuntuu setiksen pyykkilautavatsassa ne

A. En tosiaankaan saanut korttia 8-vuotiaana, kuten ynnäsit.

B. Tuulilasi ja sivuikkunat olivat kirkkaat edelleen, kun oltiin pelattu hallissa se pari h.

C. Et ole kai koskaan ollut talvella autossa, joka on lämmitetty webastolla 30 min? Jossain pikkukotterossa saattaisi jäätynyt takaikkuna sulaa? Ei kookkaassa maasturissa!

D. Pimeällä ei sivupeileistä voi paljoakaan liikennettä seurata, autojen valoja näkyy, eikä sitten paljoa muuta.

E. Kai se kuulostaa jankutukselta, kun toistuvasti saa selittää samoja asioita joita monet harmaat eivät ymmärrä, etkä myöskään siinä. Jos tarkoitat jotain muuta niin kerro se.
Seli, seli.
 
Miten sekaisin olet tai lukihäiriönen, kun voit lukea Algoman kirjoituksen noin päin v*ttua? Algoma puhuu kuuskytvuotiaasta joka on ajanut n. miljoona kilsaa yhteensä eli n. 25000km/v. Mistä kohtaa sä revit ton kahdeksan vuotiaan ajokorttilaisen?
Miljoona kilometriä ajanut 60v, 25 000 km/ vuosi.
Algoma varsin lahjattomana harvoin kirjoittaa selkeästi. Itse lukihäiriöisenä et tajunnut hänen kirjoittavan että minä ”olen ajanut 60 v aikana 25tkm/v” 🙄
 
Kukapa olis arvannut, että mammakalenteriketju kuumentaa herrojen tunteita näin kovasti.
Ne on nää muut kun kuumenee, olen ihan selkeästi kertonu tapahtumat jo, mutta eihän ne trolleina halua uskoa yhtään mitään. Vääntää riitaa vaan keksimällä omasta päästään valheita.

Autisteina takertuvat johonkin huurteiseen/jäätyneeseen takalasiin, eivätkä ollenkaan tajua villakoiran ydintä.

Eli siihen, että takanani oli täydellisen ammattitaidoton rekkakuski joka vaaransi minun henkeni. jos vaikka yhtäkkiä metsästä olisi joku kookas sorkkaeläin hypännyt eteeni ja olisin paniikkijarruttanut.

Kokeneena autoilijana tein vain pienen jarrutuksen herättääkseni hänet, hidastin hänen vauhtiaan tahallani, jotta hän tajuaisi ajavansa vaarallisen lähellä.

Ja hyvä minä 😎👍, onnistuin siinä, vaivaisen ehkä viiden sekunnin koulutuksella sain hänet ammattitaitoiseksi.

Legendaarinen TV:n liikenneope, Itkosen Enska olisi varmaan antanut minulle komean pytingin 🏆 tästä hyvästä ja kertonut katsojille esimerkillisestä toiminnastani 😊
 
@setis, voit koittaa syyttää olosuhteita ja liian suurta autoa tapahtumaan, mutta tästä kulmasta katsottuna itse olet syypää tapahtuneeseen.
Mitä siis tapahtui? Osuivatko jotkut muut autot jossain siinä letkassa toisiinsa, näitkö sen sieltä asti?

Sen myönnän ylpeänä että olen ainoastaa syypää siihen, että ammattitaidottomasta ja hengenvaarallisesta kuskista muille liikenteessä tuli hetkessä ammattitaitoinen 😎👍
 
Ne on nää muut kun kuumenee, olen ihan selkeästi kertonu tapahtumat jo, mutta eihän ne trolleina halua uskoa yhtään mitään. Vääntää riitaa vaan keksimällä omasta päästään valheita.

Autisteina takertuvat johonkin huurteiseen/jäätyneeseen takalasiin, eivätkä ollenkaan tajua villakoiran ydintä.

Eli siihen, että takanani oli täydellisen ammattitaidoton rekkakuski joka vaaransi minun henkeni. jos vaikka yhtäkkiä metsästä olisi joku kookas sorkkaeläin hypännyt eteeni ja olisin paniikkijarruttanut.

Kokeneena autoilijana tein vain pienen jarrutuksen herättääkseni hänet, hidastin hänen vauhtiaan tahallani, jotta hän tajuaisi ajavansa vaarallisen lähellä.

Ja hyvä minä , onnistuin siinä, vaivaisen ehkä viiden sekunnin koulutuksella sain hänet ammattitaitoiseksi.

Legendaarinen TV:n liikenneope, Itkosen Enska olisi varmaan antanut minulle komean pytingin tästä hyvästä ja kertonut katsojille esimerkillisestä toiminnastani
Kyllä ne turvavälit on pidettävä, tästä ei oo kahta sanaa.
 

Yhteistyössä