kala peräaukossa

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pukamat vaivaa ja kovasti
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja pukamat vaivaa:
apua! mikähän mulla peräaukossa kun jököttää niin pahasti ettei unta saa
Oleksä käyny puketissa? :xmas:

Auts!!! Kaikki perse jutut on niiiiiiiiin AUTS!!!! :x
en, mutta olen koko päivän yrittänyt istua suomalaisella pöntöllä ja vielä savossa. Liekkö lentävä kalakukko lentanut aukkooon!
 
Carlos74
Muakin ihan pikkasen meinaa suupieliä nostaa, mutta mä olen tiukkana. Ja ei naurata yhtään. Tosin ei se kala kovin iso ollut. Mut mä kyllä huomaisin jos tollasesta 2-3cm:n kalasta olis puolikaskin sentti livahtamassa pakoputkeen!!!!! Ja nappaisin sen helvetin kyyitä veke sieltä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Muakin ihan pikkasen meinaa suupieliä nostaa, mutta mä olen tiukkana. Ja ei naurata yhtään. Tosin ei se kala kovin iso ollut. Mut mä kyllä huomaisin jos tollasesta 2-3cm:n kalasta olis puolikaskin sentti livahtamassa pakoputkeen!!!!! Ja nappaisin sen helvetin kyyitä veke sieltä!
Niinhän se poikakin huomas, 8-vuotias :/
 
vieras
sitä mä vaan tässä jäin pohtimaan et kuin se poika huomas sen vasta siinä vaiheessa kun kala oli jo pyrtöä vaille sisässä? Omalla kohdalla kun asiaa ajattelee niin huomaan kyllä kun joku vähän sitä aukkoa hipaseekin saati sisään koittais :x
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sitä mä vaan tässä jäin pohtimaan et kuin se poika huomas sen vasta siinä vaiheessa kun kala oli jo pyrtöä vaille sisässä? Omalla kohdalla kun asiaa ajattelee niin huomaan kyllä kun joku vähän sitä aukkoa hipaseekin saati sisään koittais :x
No tätä mäkin niinku ajattelin. :|
 
vieras
Toi on vähän samantyyppinen kun jossain luontodokumentissa näkemäni kala, joka oli sen verran pieni, että saattoi työntyä esimerkiksi miehen virtsaputkeen, jos mies oli alasti vedessä. Samalla tavalla kiinnittyi sinne piikeillään.. teki varmasti kipeää.
 

Yhteistyössä