Kalluuuuu:ketä täällä saanut nuorimpana lapsen?

  • Viestiketjun aloittaja muikku
  • Ensimmäinen viesti
Ketä saanut nuorimpana lapsen? Mitä tuo lause tarkoittaa? Siis kysytäänkö, kuka palstailija on saanut nuorimpana lapsensa vai ketä jonkun palstailijan lapsi on saanut ja missä mielessä?

Noudatan vastauksessani edellisten linjaa alkuperäistä kysymystä ymmärtämättä. Olin 21-vuotias esikoispoikani syntyessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
Ketä saanut nuorimpana lapsen? Mitä tuo lause tarkoittaa? Siis kysytäänkö, kuka palstailija on saanut nuorimpana lapsensa vai ketä jonkun palstailijan lapsi on saanut ja missä mielessä?

Noudatan vastauksessani edellisten linjaa alkuperäistä kysymystä ymmärtämättä. Olin 21-vuotias esikoispoikani syntyessä.

:whistle: Mä en ymmärtänyt mitä tarkoitit tuolla? :ashamed:
Mä olin jo vanhus saadessani esikoisen. (ja ymmärsin kysymyksen niin kuin muutkin)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikai tässä nyt kysytty kieliopeista mitään!!!!!!
No ei tietenkään kysytty kieliopista. Mutta väärin oli kirjoitettu. Ei tunne suomenkieli ilmausta "ketä saanut", ei tarkoita mitään tuossa yhteydessä. Sori vaan

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikai tässä nyt kysytty kieliopeista mitään!!!!!!
No ei tietenkään kysytty kieliopista. Mutta väärin oli kirjoitettu. Ei tunne suomenkieli ilmausta "ketä saanut", ei tarkoita mitään tuossa yhteydessä. Sori vaan
no ainakin meidän murteella täällä kysytään ketä saanut!? Turhaa pilkun nussimista näemmäs joillakin?
 

Yhteistyössä