Kamalat geelikynnet (sis. kuvat)

  • Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"nainen"
Jaaha, ei kannata varmaan kokeilla enää noita facediilin tai grouponin tarjouksia kynsiin: otin sieltä ihan kokeilun vuoksi geelikynsitarjouksen ja kamalathan niistä tuli. Mulla on ollut aikoinaan geelikynnet pitkään ja kokemusta on eri laittajista.

En vain koskaan ole saanut tälläistä laittajaa, joka laittaa geeliä jopa kynnen alle.
Kynnet tuntuu tosi kamalalta ja lapioilta. Kynnet on ihan järkyttävän paksut ja kynsi levenee lapiomaisesti kärkeen päin.

Harmi, kun saanut kunnon kuvia, mut ei tuolla kameralla oikein saanut.


 
Voitko ottaa vielä kuvan kynsien päältä? Tuostakin kyllä näkee että todella paksut ovat, eivätkä kyllä tuosta kuvakulmasta tosiaan kovin kauniilta näytä. Harmi juttu, mutta varmaan tuossa pätee sama kuin kampaajissakin, eli jos löytää hyvän, kannattaa siinä pitäytyä.

Itsekin varmaan muuten kokeilisin geelikynsiä muuten, mutta ne ovat työssäni ehdottomasti kiellettyjä. Joskus olen laittanut juhliin ihan vaan liimattavat irtokynnet, mutta se oli katastrofi. Nuo kynnet olivat paljon kuperammat kuin omani, ne eivät edes ottaneet omaan kynteeni kiinni keskiosistaan, ainoastaan reunoilta. Sen takia kynnet irtoilivat koko illan. kamalaa. :xmas:
 
"nainen"
Voitko ottaa vielä kuvan kynsien päältä? Tuostakin kyllä näkee että todella paksut ovat, eivätkä kyllä tuosta kuvakulmasta tosiaan kovin kauniilta näytä. Harmi juttu, mutta varmaan tuossa pätee sama kuin kampaajissakin, eli jos löytää hyvän, kannattaa siinä pitäytyä.
Katsostaan, jos se onnistuu. En ihmettele, miksi monet kokeilee rakennekynsiä ja sit haluaa päästä niistä eroon parin päivän päästä. Nääkin kynnet on aivan kamalat ja ärsyttää koko ajan sormenpäitä.


Onko kenelläkään muulla koskaan laitettu geelia kynnen alle? Aivan kamalalta tuntuu.
 
Kokemuksella
Mulla oli joskus kans tollaset pulskat mut tosiaan ne ylimääräset geelit lähti sieltä itsekseen pois. Älä heitä kirvestä vielä kaivoon. Ja jos ekaa kertaa geelit ylipäätään niin tuntuu alkuun tosi hassuilta ja paksuilta vaikkei olisikaan erityisen paksut. Nopeesti tottuu eikä osaa olla ilman.
 
"nainen"
Ota päältä kuva. Onko sulla ennen ollut geelikynnet? Joskus kynnen alle voi mennä geeliä, mutta ne kuuluu putsata pois. Laittoiko ihan tarkoituksella kynnen alle?
Kuten eka viestissä jo kirjoitin, mulla on ollut geelikynnet vuosikausia aikoinaan.
Koskaan ei ole laitettu geeliä kynnen alle. Tekijä siis ihan tarkoituksella laittoi kynnen aluset ihan täyteen geeliä.

Mä olen käynyt varmaan 10 eri tekijällä, joten jonkinlaista kokemusta on.
 
"nainen"
Mulla oli joskus kans tollaset pulskat mut tosiaan ne ylimääräset geelit lähti sieltä itsekseen pois. Älä heitä kirvestä vielä kaivoon. Ja jos ekaa kertaa geelit ylipäätään niin tuntuu alkuun tosi hassuilta ja paksuilta vaikkei olisikaan erityisen paksut. Nopeesti tottuu eikä osaa olla ilman.

No just ekassa viestissä luki, et geelikynnet on ollut pitkään jo eli vuosikausia.
 
"vieras"
Joo ne tarjoukset on yleensä paikkoihin, joissa on ihan syystäkin asiakaspula. Kyllä hyvästä kannattaa maksaa, eikä ottaa noita tarjouksia. Itsekkin olen testannut pari kampaajaa, väri ja leikkaus... huhhuh. aikamoista. En osta enää noita, kyl mielenrauhasta ja mukavasta kokemuksesta mieluusti maksaa enemmänkin.
 
"nainen"
[QUOTE="vieras";28210372]Joo ne tarjoukset on yleensä paikkoihin, joissa on ihan syystäkin asiakaspula. Kyllä hyvästä kannattaa maksaa, eikä ottaa noita tarjouksia. Itsekkin olen testannut pari kampaajaa, väri ja leikkaus... huhhuh. aikamoista. En osta enää noita, kyl mielenrauhasta ja mukavasta kokemuksesta mieluusti maksaa enemmänkin.[/QUOTE]

Näin se toki on TAI sitten kyseessä on uudelle paikalle/tekijällle uusasiakashankita. Ikävä kyllä koskaan ei oikein voi tietää, kummasta on kyse.
Aika paljon kyllä nuo tarjoukset ovat harjoittelijoille.

Tuokin kynsientekijä oli aika nuori ja ollut puheidensa mukaan alle vuoden tekemässä kynsiä. Kaiken huipentuma toki oli, että hänen omatkin kyntensä oli todella kamalassa kunnossa: geeli täynnä kuplia, epätasainen ja kamalat lapiot (paksut) siis. Ajattelin juuri, miten epähygienistä tuo täytyy olla. Nyt munkin kynsien alle on siis jäänyt sellaiset kolot tai pussit, jota ei pääse edes puhdistamaan.


EN siis kyllä ikinä menisi tuolle tekijälle normaalihinnalla ja enkä kyllä edes ilmaiseksikaan.
 
"nainen"
[QUOTE="vieras";28214212]Päältäpäin ei sit saa sitä kuvaa otettua että näkis paremmin :LOL:[/QUOTE]

Kyllä senkin voin kohta yrittää ottaa, mutta ei päältäpäin näy yhtään kynsien paksuus, joten mitä siitä kuvasta muka sit näkee.

Tuo kameran makrotoiminto tarttee tosi paljon valaistusta, tänää ei ollut aurinkoista. Yritän kohta ottaa parempaa kuvaa, mutta en usko onnistuvani. Keinovalossa tulee tosi huonot ja keltaiset kuvat.
 
"a.p"
Tässä kuvassa jotenkin näkyy, että kynnen alle on tehty tuollainen iso "geelipussi" ja kun ihoa vähän venyttää sormenpäästä, niin siellä jo näkyy likaa, jota ei mitenkään saa sieltä "pussista" pois.


Tänään poistan kynnet, ovat niin epähygieenisetkin.
 
"vieras"
Hirveet. Äiti otti myös jonkun tollasen kuponkidiilin kautta, ne sormet sinkoili irti yksi toisensa jälkeen. Kävi korjauttamassakin pari kertaa mutta sama juttu. Sit meni toiselle tekijälle ja sen jälkeen on kynnet pysynyt.
 

Yhteistyössä