Kammottavin vaate naisen päällä

  • Viestiketjun aloittaja aloitus
  • Ensimmäinen viesti
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Legginsit - pitais olla lailla kielletty - ei mitaan valia onko lihava/laiha/silta valilta - aina yhta karmeet!
en ite käytä mutta mun mielestä ne on ihan kivat :D
Minusta kans.Ihmistenilmoille en lähde mut hyvät ja vilposet kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Legginsit - pitais olla lailla kielletty - ei mitaan valia onko lihava/laiha/silta valilta - aina yhta karmeet!
en ite käytä mutta mun mielestä ne on ihan kivat :D
Minusta kans.Ihmistenilmoille en lähde mut hyvät ja vilposet kotona.
Mä saatan käyttää kotona pyöräälyhousuja! :LOL: :LOL:
 
vieras
-flanelliset ruutupaidat
-haaremihousut
-kuminauhavyötärölliset farkut
-yhdistelmä: farkut, t-paita, verkkatakki ja avokkaat jalassa
-nylon polvisukkahousut
-Marimekon "siivoustakki", vai mikä lie oikeasti nimeltään, siivoustakilta se ainakin näyttää. semmoinen jossa useita pieniä taskuja.
 
M
Nykyajan muoti nyt on todella kaunista entisiin verrattuna. Olkatopatut villapaidat joissa glitteria vatsan kohdalla olivat vain jotain niin kammottavaa. Ja liian löysät farkut joissa alaspäin kapenevat lahkeet. Minusta mummomainen pukeutuminen on ruminta,sellainen mummohattu ja vaalea takki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Legginsit - pitais olla lailla kielletty - ei mitaan valia onko lihava/laiha/silta valilta - aina yhta karmeet!
en ite käytä mutta mun mielestä ne on ihan kivat :D
meilla pain on mies joka kayttaa niita ja kutsuu niita nimella 'un-jeans',,, tulos on sanoinkuvaamaton :x
No joo, mun isäni hilpaisee tuon järven ympäri harva se päivä legginsit jalassa, eikun kröhöm juoksuhousut. Mikäki Viljo, ja lippis päässä ja arskat... Tää tuli kyllä väärään ketjuun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Legginsit - pitais olla lailla kielletty - ei mitaan valia onko lihava/laiha/silta valilta - aina yhta karmeet!
en ite käytä mutta mun mielestä ne on ihan kivat :D
meilla pain on mies joka kayttaa niita ja kutsuu niita nimella 'un-jeans',,, tulos on sanoinkuvaamaton :x
No joo, mun isäni hilpaisee tuon järven ympäri harva se päivä legginsit jalassa, eikun kröhöm juoksuhousut. Mikäki Viljo, ja lippis päässä ja arskat... Tää tuli kyllä väärään ketjuun.
:LOL: :LOL:
 
Lunatic
Mun mielestä ne kaikenmaailman spagettitopit on hirveitä ym topit..... en tajua niiden suosiota ollenkaan. :x
alusvaatekrääsää.. sama jos pitäs paskaraitaset alushousut ulkohousuina tms jne.

Mulla ei ole mitään hinkua tuijotella kenenkään käsivarsilihoja tai tissiliivin olkaimia vuoden ympäri. Kiitos vaan.

M A U T O N T A. :x
 
vieras
Mama the strange mä kuolen just :LOL::LOL::LOL:

perunankeruuverkkarit :LOL::LOL::LOL:



En ole ikinä ennen kuullut moista sanaa ja musta ihan helvetin hyvä nimitys niille nappikuvotuksille.
Kiitos illan nauruista, hihitän täällä yksinäni klo 1,41 :xmas:

Varastan tuon sanan sulta :D
 
Väitän, että haaremihousut on jees, jos tyylissä on muutenkin itämaisia vaikutteita, ja jos ne on jotain muuta kangasta ku perustrikoota. Ainaki kerran olen nähnyt hippitytön, jolle ne oikeesti sopi. Johonki kainalopituiseen nahkatakkiin yhdistettynä taas...yök.

Nuo farkut jotka on reisistä ja lahkeista valkoset ja ja taskuissa jotain tribaalikuviota on aivan kauheat. Hmmm...mitäs vielä. Crocsitkin on pahat jos niitä käytetään muualla ku kotipihalla.
 
gfd
Aina nuorison muoti tuntuu hassulta vanhemmista ihmisistä :D Niin se on.
Itsestäni likaiset vaatteet on inhokkeja. Ehkä kamalin yhdistelmä on joku verkkaritakki ja muodottomat housut ja päähän vielä alkkis vappaunenä niin se on siinä.
 

Yhteistyössä