Kampaajat, auttakaa tietämätöntä

Kävin viime lauantaina kampaajalla ja otin permiksen puolipitkiin hiuksiin. Nyt jäljellä on sellaiset miedohkot laineet ja osittain hiukset ovat suoristuneet kokonaan. Voinko reklamoida asiaa kampaajalle vai onko vaan tyydyttävä siihen, että vika on mun hiuksissa? Haluaisin kuitenkin edelleen ne kiharat, mutta ei mulla ole rahaa maksaa toista täyshintaista permanenttia heti perään. Miten siis pitäisi toimia?
 
"vieras"
Kun kastelet hiukset ja kampaat ja kuivatus ihan ilman mitään tuulia, niin jos ne on sillon suorat osittain on vika rullauksessa tai oikeammin aineen laittamisessa, ei ole mennyt kunnolla latvaan saakka. Jos on paksu meko pitkä hius, niin suosittelen tuplarullausta eli latvat eri rullalle.
 
Pompoli
Ilman kuvaa tms. lähes mahdoton neuvoa, mikä mennyt vikaan.
Kysy kampaajalta, parhaimmassa tapauksessa et vain ole osannut laittaa hiuksiasi oikein.
Permanenttiahan joutuu tai saa laittaa joka päivä kiharavaahdoilla. Myös voi olla syy esim hiusten kunnossa, tai monessa muussa jutussa. Ota yhteys kampaajaasi, ennenkuin reklamointiaika menee umpeen. Meillä se on ollut kaksi viikkoa.
 
Olen siis yrittänyt kostuttaa ja rypistellä muotovaahdon kanssa, mutta ei se kiharru enää. Oli kyllä tosi kiva heti 2 päivää, mutta nyt sellaiset miedot laineet enää. Pesin sunnuntai-iltana ja annoin kuivua ennen nukkumaanmenoa itsestään. Pitää käydä huomenna näyttämässä. Mulla on hyväkuntoiset harvoin käsitellyt hiukset, mutta tosi paksut, joten oisko siinä syy...
 

Yhteistyössä