Kampaamoita Tampereella?

Olen hiukan viime tipassa liikkeellä...
Haluaisin saada vielä laitettua hiuksiini raitoja ja leikattua hiuksia hieman ennen synnytystä (ei sit näyttäisi niin kamalalta kuvissa). Olen vasta muuttanut Tampereelle ja en tiedä mitään parturi-kampaamoita täällä. Mistä kannattaisi siis lähteä kyselemään? Aika pitäisi tosiaan saada mahdollisimman pian ja olisi plussaa, jos ei hintakaan olisi mitään tähtitieteellistä.

Ehdotuksia otetaan kiitollisina vastaan!
 
sammonkadulla Carl Wilhelm-hiusakatemiassa tehdään opiskelijatyönä pitkiin hiuksiin 2väriä+leikkaus 65euroa..
Hairstoreen on joskus etukuponkeja 2väriä+leikkaus 65e+pitkien hiustenlisä 15euroa..

hairstoressa itse käyn.. ja lopputulos on aina ollut hyvä =)
 
Miisa
Cittareissa ja Prismoissa on usein sellaisia monen hengen kampaamoita (+harjoittelijoita), niihin luulisi pääsevän aika nopsastikin. Harjoittelijoiden töistä saa aina jotain alea.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 18:00 Miisa kirjoitti:
Cittareissa ja Prismoissa on usein sellaisia monen hengen kampaamoita (+harjoittelijoita), niihin luulisi pääsevän aika nopsastikin. Harjoittelijoiden töistä saa aina jotain alea.
Juu, ainakin Turtolan Cittarissa on CM-Hiustalo ja sinne saa aika nopeastikin aikoja ja tekevät myös oppilastöinä, josta saa sitten jonkun prosenttialennuksen.
 

Yhteistyössä