kamppi - lastenklinikka?

  • Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki bussit jotka kulkee Runebergin ja Topeliuksenkatua menee lähimmäs.
Kampista ainakin 41, 39, 39A,45, 14, 18. En nyt äkkiä muista meneekö siitä muitakin.

Nii joo totta, 18 kandee mennä rautatientorilta, sillä se ajaa Fredaa eikä mee kampissa samalata pysäkiltä ku noi muut.
 
Khimaira
Ok..Lähteekö se 18 rautatientorin bussipysäkeiltä vai postitalon kulmalta vai...?
ja bussi 14B - se taitaa lähteä siitä kampin takaa, en muista mikä katu se on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Ok..Lähteekö se 18 rautatientorin bussipysäkeiltä vai postitalon kulmalta vai...?
ja bussi 14B - se taitaa lähteä siitä kampin takaa, en muista mikä katu se on..

14B ja 14 sekä noi muut bussit jotka mä tossa laitoin ( paitsi 18 ) menee siitä metroaseman luota, kadun varresta ( Freda ).
Sillä pysäkillä on eniten vaihtoehtoja.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Ok..Lähteekö se 18 rautatientorin bussipysäkeiltä vai postitalon kulmalta vai...?
ja bussi 14B - se taitaa lähteä siitä kampin takaa, en muista mikä katu se on..

14B ja 14 sekä noi muut bussit jotka mä tossa laitoin ( paitsi 18 ) menee siitä metroaseman luota, kadun varresta ( Freda ).
Sillä pysäkillä on eniten vaihtoehtoja.
Ne varmaan menee kaikki hartmanninkatua - että jäädään vain pois siinä naistenklinikan pysäkillä..
 
14, 18 ja 14B ajaa Haartmaninkatua, mutta noi muut linjat jatkavat suoraan Topeliuksenkatua(?) Manskulle päin. Nillä on kuitenkin pysäkki ennen Tullinpuomin shelliä joten ei siitäkään ole pitkä matka kävellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Ok..Lähteekö se 18 rautatientorin bussipysäkeiltä vai postitalon kulmalta vai...?
ja bussi 14B - se taitaa lähteä siitä kampin takaa, en muista mikä katu se on..

14B ja 14 sekä noi muut bussit jotka mä tossa laitoin ( paitsi 18 ) menee siitä metroaseman luota, kadun varresta ( Freda ).
Sillä pysäkillä on eniten vaihtoehtoja.
Ne varmaan menee kaikki hartmanninkatua - että jäädään vain pois siinä naistenklinikan pysäkillä..
Joo 14 ja 14 B menee, noi muut menee Topeliuksenkatua Manskulle. Mutta heti naistenklinikan jälkeen, SVULin uimahallin kohdalla on pysäkki.
Lyhyt kävelymatka siitäkin.

Tsekkaa nt nämä:
http://www.hel.fi/wps/portal/HKL/?WCM_GLOBAL_CONTEXT=/HKL/fi/Etusivu

Mä huomaan et kamaln vaikea selittää, vaikka itse osaa kyllä mennä vaikka sun millä :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mä menen joko 14 tai 14B, kummalla nyt on parempi lähtöaika..Tai sitten 18..
Jos hyppään "johonkin vaan" olen taatusti lapsineni jossain Tuusulan bussissa :xmas: :LOL:

Nä mun laittamat bussit on ihan stadin sisäisiä :D

...ja tottahan sä voit tarkistaa kuskilta et pääset sillä bussilla ja kysyä missä jäät pois.
Usko tai älä, ne kuskit osaavat puhua ;)
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:
Mä menen joko 14 tai 14B, kummalla nyt on parempi lähtöaika..Tai sitten 18..
Jos hyppään "johonkin vaan" olen taatusti lapsineni jossain Tuusulan bussissa :xmas: :LOL:

Nä mun laittamat bussit on ihan stadin sisäisiä :D

...ja tottahan sä voit tarkistaa kuskilta et pääset sillä bussilla ja kysyä missä jäät pois.
Usko tai älä, ne kuskit osaavat puhua ;)
Joo, kyl mä tiesin että esim. espoon bussit lähtee toisaalta :whistle:

Kyllä mä kuskeiltakin olen kysynyt - osa tietää, osa ei :snotty: Kyllä mä aika rohkeesti olen vain hypännyt liikennevälineisiin ja ajellut sitten vähän ylimääräistäkin, oppiipa mistä mikäkin kulkee :LOL:

Nyt kun olen lasten kanssa liikkeellä ja on aika varatuna, niin ei huvittaisi kierrellä :/
 

Yhteistyössä