Kanat ovat ainakin kaikki kuolleet... ja kukko-

Non compos mentis
On. Lapsia ei saisi suojella liikaa. Mitä sekin on maailmasta tehnyt? Tyhjäpäät hinkuvat julkkiksiksi oman mielenterveytensäkin uhalla ja pumppaavat muovia itseensä.
 
kerta riitti
No on. Siinähän sitä paitsi selitetään mistä se johtui. Ja tehtiin selväksi, että ei näin.

Kun luette kirjan loppuun käy sinullekin selväksi, että Eemeli piti raittiuslupauksensa koko elämänsä!
 
En mä oikeasti epäillytkään :D

Multa tyrskähti teet näppikselle kun mies hartaasti ja hitaasti monotonisella äänellä luki lapsille Vaahteramäen Eemeliä.
Ja siitä että kun kirsikat käyvät ne tulevat täyteen sitä mistä ihminen saa päänsä täyteen... :LOL:
 
metsänpeitto
Ai niin, mun pitikin tarkistaa lasten kirjahyllystä, mutten muistanut... meillä on uusi painos Janoschin Panama-kirjasta, siinä on useampi niitä satuja. Mun mielestä kun siinä pikku karhu ja pikku tiikeri kohtaavat ketun, kettu on juuri alkamassa juhlia syntymäpäiväänsä hanhiherran kanssa, tms. Vanhemmassa painoksessa kettu on juuri valmistamassa hanhipaistia.
 
"viuh"
Lapsen tason mukaan kannattaa mennä! Ihan pienenä taisin lukea vain valitut osat lapselle. Nyt on 5v ja kaikki tollaset metkuilut ja kommellukset on sitä parasta antia.

Mä jo huolestuin, että täällä jonkun kanalan pitäjän kaikki kanat on kohdanneet joukkokuolema :LOL:
 
Tuli vielä mieleen että meillä on Anni Swanin vanha satukirja mutten ole ihan lähiaikoina ajatellut lukea sitä lapsilleni. Näin itse pienenä kauheita painajaisia niistä kuvista!
Mulla oli Grimmin saduista joku kirja, en muist akuka sen oli kuvittanut- ihan kauniita kuviahan ne osasta oli, mutta hirvittävän synkkiä ja oikeasti pelottavia, verisiä jalkoja ja muuta sellaista :x

Gyl joskus vois vähän hei miettiä sitä kohderyhmää kun kuvittaa:mad:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;21900698:
Mulla oli Grimmin saduista joku kirja, en muist akuka sen oli kuvittanut- ihan kauniita kuviahan ne osasta oli, mutta hirvittävän synkkiä ja oikeasti pelottavia, verisiä jalkoja ja muuta sellaista :x

Gyl joskus vois vähän hei miettiä sitä kohderyhmää kun kuvittaa:mad:
Tossa noi kaikki kuvat on mustavalkosia. Muistan kyllä ikäni muutaman niistä! Se oli kamala kun puut repi tytön vaatteita ja toinen oli joku ihmeen tonttujuttu jne. Jäi pienen tytön mieleen kummittelemaan. :(
 

Yhteistyössä