"Kanifaneja" tai "marsufaneja"?

Onko tääl ketään joka tykkäis tai/ja omistais kaneja tai/ja marsuja?
Mul itelläni on perheenjäsenenä Hermeliini-kani tytteli Olivia. syntyny maaliskuun puolella ny vuonna 2006.
Aikaisemmin minulla on ollut marsuja mutta ne jäivät vanhemmilleni kun muutin pois kotoa. Marsuja oli alkujaan 8kpl mutta niitä on pilkku hiljaa täs kuollu vanhuuteen joten niit on enää 4 kpl Oskari, pahis, Laku ja Miku
 
mulla on kani ollut aina viimeiset 15 vuotta ainakin. syksymmällä oli vielä kaksi, mutta toisen jouduin lopettamaan, jäljelle jäi meidän pikku reiska, eli noin kymmenen kiloa painava belgianjätti. =) ja kissa löytyy myös.
 
Onks se Belgianjätti se samanrotunen ku myyrmäessä lemmikkimessuilla oli...se kani ku makas siin häkis nis e oli ainaki koko häkin mittanen..sanoin siel avosiipalle et tollanen on saatava et se on just ihana.. ;)

No joo tää mun tulva kuulostaa oudolta omissaki korvissa. Sä et oo varmaan ees ollu koko messuilla.. :ashamed: mut se kani muistaakseni tais olla belgianjätti..

Just mahtava.. :D
 
Mimmi811 harmaana
Täällä yks eläinhullu kans :D .Tällä hetkellä 2 marsua, mut kovasti suunnittelen et otettas muutama marsu lisää tähän huusholliin tai sit kani :heart:
 
Tittamaari
Meille tulee sunnuntaina kaksi marsuvauvaa =)

Marsuja ei ole meillä ennen ollutkaan, gerbiilejä, kissoja, talvikoita ja kaloja on ollut aiemmin ja kaksi koiraa on edelleen.
 
Minullakin yksi puputin... Leijonaharjas nimeltänsä Pyynö. Aikaisemmin omistin hermeliinin joka päästettiin autuaammille maille parisen vuotta sitten vanhuden sairastelun vuoksi... Pupun lisäki kyllä liuta muitakin elukoita ;-)
 
Meillä 2 kania. Toinen angora ja toinen maatiainen. Ovat tosi kivoja poikia. Angorainen on erittäin rauhallinen ja toinen taas oikein pupu pirteä =)

Kiva, että on muitakin eläimistä pitäviä.
Hevosista tykkään tosi kovasti ja toiveissa onkin saada oma ensi kesänä.
 
Tänään me saatiin uusi marsu joka on noin 2kk ikäinen poika nyt olen etsimässä hänelle kaveria että ei ole yksinäinen ;) luulin täälä ei ole paljon eläin höpinöitä että lapsukaisista vain puhutaan mutta yllätys yllätys lemmikki keskutelujakin on =) meillä on myös lintuja :heart:
 
meille muutti tänään 8kk vanha kaniherra isäntä toi sen töistä tullessaan nyt ollaan tytön kans ihailtu pikku kania mies ei vaan tajunnu kysyy sen rotua mutta mulle se on ihan sama. aikasemmin ollu yks maatiais kani ja yks kääpiökani nyt vaan palauttelen noita kanin hoidon juttuja mieleen
 
Mä olen jo pitkään haaveillut kääpiölupasta tai jostain kääpiökaniristeytyksestä, vaan kun ei niitä ole täällä myynnissä. Pitäisi monta sataa kilsaa todennäköisesti matkustaa :\|
Aiemmin mulla on ollut maatiaiskani joka pyöräytti 4 poikasta vähän kotiutumisensa jälkeen :whistle: Oli kyllä ihania :heart:
 

Yhteistyössä