kannattaako Babybjörnin 123 sitteri ostaa?

Vaikuttaisi hyvältä sitteriltä, mutta maksaa yli 100 eur. Mihin ikään asti vauvaa voi siinä pitää, kun painoraja on 13 kg (milloin vauva painaa sen 13 kg) ? Ja viihtyykö niin iso enää sitterissä?

Onko vauvanne viihtynyt siinä? Kokemuksia?
 
Kannattaa katsoa jos saat ostettua käytettynä.
Mutta siis kannattaa...meillä muksut ovat viihtyneet siinä hyvin ja kumpainenkaan ei olet tykännyt olostaan ns toisenlaisissa sittereissä joissa ei ole tätä baby björnin pussimaista olotilaa.
 
Mäkin suosittelen! Meillä viihdyttiin siinä tosi hyvin ja varsinkin se oli hauskaa, kun lapsi sai itse keinuttaa jaloilla vauhtia :) Pk-seudulla näkyy monesti tarjouksessa esim. 80-89e. Sitteriajan jälkeenhän tuo menee vaikka taaperon istuimena muuten vaan, kun ottaa sen eturemmin pois. Jos siis haluaa hyödyntää pidempään.
 
Suosittelen! Vauva viihtyi todella hyvin siinä. Hyvä on se pussimainen kangasosa köllötellä, hyvät säätömahdollisuudet makuuasennosta pystympään asentoon ja kiva rauhoittava keinunta, jota lapsi voi itsekin saada aikaan. Oli meillä käytössä lapsella jostain alle kuukauden iästä noin 8-9 kuukauden ikään paljon, senkin jälkeen toisinaan.
 
Mukana suosittelijoiden joukossa!

Meillä toimi sitterinä siihen asti, kun vauva ei vielä liikkunut ja sen jälkeen tuskin viihtyy missään ns. "sidottuna". Myöhemmin taas sitteri ollut käytössä ilman haaralenkkiä ja taaperi kiipeää nykyään itse siihen istumaan ja keikuttelemaan tai keikuttaa siinä nallejaan.
 
Suosittelen. Helposti pestävä kangas, kulkee helposti mukana ulkona, vierailulla... Lapsi oppii itse keinuttamaan itseään ja näin viihtyy siinä ;)

Me ostimme myös sen lelun ja sen paras ominaisuus oli, että päälle saattoi heittää ulkona hyttysverkon nukkuvan lapsen päälle :D No räpläs poitsu noita muutenkin.

Mutta käyttöikä kyllä loppui meillä seinään, kun lapsi hokasi tuon liikkumisen itse. Ostos silti kannatti ja jälleenmyyntiarvo oli hyvä.
 

Yhteistyössä