Kannattaako jättää sinänsä toimivat parisuhde vai pysyä yhdessä? Auttakaa nyt.

  • Viestiketjun aloittaja "Eepu"
  • Ensimmäinen viesti
"Eepu"
Kuolen tähän ahdistukseen.

Olen sinänsä ihan hyvässä parisuhteessa. Meillä ei kauheasti hellyyttä ole, mutta mä tiedän, että molemmat hyväksyvät toisensa sellaisena, kuin on.
Nyt olen netissä (harrastusaiheisella palstalla, en missää deitissä) tavannut miehen ja ollaan juteltu netissä tuntutolkulla. Mä olen korviani myöten ihastunut. Tällä hetkellä olisin valmis tekemään mitä vaan, että voitaisiin olla yhdessä.

Kannattaako mun oikeasti erota miehestäni ja kokeilla kepillä jäätä vai unohtaa tämä uusi ihastus?
 
just
No ei kannata minkään nettideitin takia erota! Jos ihastuu näkemättä ja tuntematta toista, ja on valmis rikkomaan toimivan liiton niin ei ainakaan hyvää seuraa.

Miksi ei voi yrittää panostaa siihen omaan suhteeseen?
 
"vieras"
Riippuu nykyisen suhteesi tilasta. Jos on lapsia, niin ehdottomasti et eroa. Jos olet nuori ja et edes naimisissa, niin siitä vaan kokeilemaan ja seikkailemaan.

Totta, että ruoho harvoin on vihreämpää toisella puolella, mutta se kokemus kun voi itse valita muuttaa elämäänsä ja katsoa viekö se parempaan vai ei: se on kasvattava, jos siihen on järjellinen mahdollisuus. Perheellisellä ei tod. ole.
 
"sini"
[QUOTE="Aloittaja";27376249]Lapseni isä kuoli onnettomuudessa, kun olin rv 20. Lapseni on nyt 7v ja olen ollut nykyisen mieheni kanssa pian 6v yhdessä.[/QUOTE]

Tässä tapauksessa en lähtisi toimivaa suhdetta hajoittamaan. Ihan lapsenkin takia. Mutta, jos suhde ei toimi ja olet nykyisessä suhteessa onneton, ei siihen kannata edes lapsen takia jäädä.
 
"aloittaja"
No toimii ja ei toimi. Siis tottakai mä omalla tavallani rakastan miestäni suunnattomasti. Mulla on vaan aina ollut sellainen tunne, että hän ei ole mulle se, mitä haluaisin. Toisaalta kukaan ei ole täydellinen.
 

Yhteistyössä