kannattaako mennä turkkiin saakka, jos ei sitten tee muuta kuin istuu facessa

No vähän riippuu. Mullakin näkyy koko ajan online-tilassa, mutta tosiasiassa teen paljon muutakin kun notkun vaan netissä.
 
"ville"
Jos isoäiti eläisi tällä vuosituhannella, niin voisi mahdollisesti ymmärtää, että älypuhelimella on myös mahdollista päivittää Facebookia 'istumatta siellä koko ajan'.
 
linjalla
Mullakin on nyt uuden kännykän myötä koko ajan tilana on line vaikken tosiaankaan oo linjoilla, eikä kännyn face oo juur ikinä "auki" siis niin että katsoisin sitä
 
Kai se kannattaa. Mun kaveri oli neljä viikkoa toisessa maassa lomalla, päivitti facebookia päivittäin, ihanien kuvien kera yleensä ja teki töitä samalla netin kautta. Mikä tässä elämässä kannattaa? Kannattaisko laittaa kone kiinni ja tehdä jotain hyödyllistä, vaikka kutoa talven varalle sukkia, jos ei muuta?
 
[QUOTE="ville";28838547]Jos isoäiti eläisi tällä vuosituhannella, niin voisi mahdollisesti ymmärtää, että älypuhelimella on myös mahdollista päivittää Facebookia 'istumatta siellä koko ajan'.[/QUOTE]mulla on itsellä älypuhelin, ja ei se laita viestejä itsekseen faceen. joudun kyllä ne kirjoittamaan
 
Kertoo luonteestasi
Miksi sä arvostelet täällä aina ystäviäsi/tuttujasi? Miten heissä voi olla aina jotain niin vialla, että johonkin 2+ palstalle tulee mieleen avautua??
 
No mut facebookiin pääsee puhelimella nopeesti, kuvan voi ladata tosi nopeesti, statuksen päivittää hetkessä ja sitten taas mennään tekeen jotain muuta. Kun on aikaa vähän enemmän, sitten voi lukea muiden juttuja ym. Omiin päivitykseen tulee, mitkä ne ny on, no sen huomaa, jos joku on kommentoinu sun juttujas, voi käydä sit vaan siihen kommentoimassa.
 
"vieras"
Mua taas hämmästytti kun tuttava pariskunta pääsi vihdoin kahden viettämään iltaa ilman lapsia, ja molemmat päivittelee ja kommentoi viestejä tasaiseen tahtiin ja kertoilevat missä on..eikö ihmiset enää osaa nauttia toistensa seurasta.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"ville"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28838566:
mulla on itsellä älypuhelin, ja ei se laita viestejä itsekseen faceen. joudun kyllä ne kirjoittamaan
Kas kun monet meistä päivittävät myös Facebookia ihan liikuskellessaankin.
 
Joo, samaa olen ihmetellyt. Kyllä mä olen yleensä matkoilla muuta keksinyt kun roikkua netissä. Ihan tänä kesänäkin. =) Kuinkahan muikea summa tuosta kertyy?
meillä oli kesälomareissulla läppäri mukana. edes lapset ei hinkuneet koneelle kertaakaan. itse hoidin muutaman pakollisen laskun. puhelimella kävin maate mennessä vilkaisemassa facessa tilanteen. johon meni muutama minuutti
 
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28838624:
meillä oli kesälomareissulla läppäri mukana. edes lapset ei hinkuneet koneelle kertaakaan. itse hoidin muutaman pakollisen laskun. puhelimella kävin maate mennessä vilkaisemassa facessa tilanteen. johon meni muutama minuutti
Meillä ei ole edes kannettavaa ja puhelimessa on esto ulkomailla joten näillä mennään. =)
 

Yhteistyössä