Kannattaako välikausihaalareita katsella nyt jo huutonetistä?

  • Viestiketjun aloittaja MaxIt
  • Ensimmäinen viesti
MaxIt
No muutama vaihtoehto olis huutonetissä. Tytölle etsin, 80 tai 86senttistä, riippuen valmistajasta.

Ajattelinkin tuota, että jos ne hinnat nousee kevään tullen, kun varmaan kysyntäkin lisääntyy.. Täytyy siis ruveta tekemään päätöksiä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:
No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.
Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?
 
Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:
No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.
Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?
Joo muistan, aattelin et sul ois voinu olla se enempi poikaväri, ruskee-turkoosi-oranssi.. mut taitaa meijän pojalla jäädä aniliininpunaset käyttämättä. =)
 
MaxIt
Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:
No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.
Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?
Tämäkö?
http://www.reima.fi/images/uploads/products/main/11026_Plantago_330+12006_Ables_330_web.png

Haalaria mä olen kyllä ajatellut, mutta on tuo puku kyllä ihan syötävän söpö :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja MaxIt:
Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja loviisa1:
No meiltä löytyy 80 cm reimatecin raitatakki ja housut viime keväältä, housut on yksväriset. Mutta sulla ilmeisesti on haalari vallan hakusessa.
Jos mulle vastasit, niin kaksosanenkin kävisi.
Ei varmaan oo sulle hyvä, siinä on aniliinin punaset housut ja siinä takiskin on aika paljon punasta että ei varmaan mene oikein pojalle, muistakko nähneesi viimekeväänä näitä tasaraitatakkeja?
Tämäkö?
http://www.reima.fi/images/uploads/products/main/11026_Plantago_330+12006_Ables_330_web.png

Haalaria mä olen kyllä ajatellut, mutta on tuo puku kyllä ihan syötävän söpö :)
Eiköhän se tuo oo, en usko että niitä monia on olemassa. Tykkäsin kans, valitettavasti jää pieneksi meille, tyttö on jo yli 2v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :
muuten käyks toi välikausi haalari nytkin ennen kesää,kun ilmat lämpenevät?
Käy. Ja väliinkin voi laittaa fleeceä ym. Mä oon vaihtanu sillon vk-vaatteisiin+fleeceen kun topassa ollut jo hiki päässä mut ei vielä ohuessa puvussa tarjennut.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja heipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija :
muuten käyks toi välikausi haalari nytkin ennen kesää,kun ilmat lämpenevät?
Käy. Ja väliinkin voi laittaa fleeceä ym. Mä oon vaihtanu sillon vk-vaatteisiin+fleeceen kun topassa ollut jo hiki päässä mut ei vielä ohuessa puvussa tarjennut.
Ok, kiitos :)
 

Yhteistyössä