Kannattaakohan kirpparille viedä itse neulottuja vauvan villasukkia ja tumppuja? Uusia siis? Entä hinta?

  • Viestiketjun aloittaja "kat"
  • Ensimmäinen viesti
"kat"
Eli ihan tuollaisia yksivärisiä vauvan perusvillasukkia ja peukalottomia tumppuja joissa on nyörit. Väreinä olisi ruskea, petrolinsininen, valkoinen ja musta.
Kannattaakohan viedä vai varastetaanko tai kannetaanko vääriin pöytiin... ja mikä olisi sopiva hinta? 3e?
Sinänsä ei haittaa hirveästi jos ei mene kaupaksi koska voin ottaa sitten omaankin käyttöön.

Entäpä itse ommellut vauvan perustrikoopipot/myssyt, esim. yksivärinen solmupipo. Ajattelin että jos laittaisin 1 eurolla kpl läjän sellaisia myyntiin kun oli kankaita kotona josta niitä ajan kuluksi ompelin.
 
Vie vain, ainakin kokeeksi. Minä ostaisin mielelläni, ja olen joskus ostanutkin mutta me saamme niitä vielä miehen mummon tekeminä. Jos ei häntä olisi niin ostaisin varmasti sitten kirppikseltä tumput ja sukat :) Hinnasta en kyllä osaa sanoa.
 
Ilman muuta kannattaa viedä. Tahtoo tuo neulominen olla sellaista katoavaa kansanperinnettä että monet ostaa villasukkia jne. kirppiksiltä just. Mä neulon kans itte ja monille oon tehny sukkia just sen takia kun ei ole enää ketään kuka tekis. Ja eihän ostoset sukat millään vedä vertoja käsin neulotuille :)

Hintakin on ihan kohillaan, just joku 3-5€ on mun mielestä hyvä hinta.
 
.
Mä olen ainakin vienyt ja kaupaksi on mennyt. Paremmin meni kyllä leikki-ikäisten sukat ja lapaset. :) Muutamat "hävis" ja yhtiin oli vaihdettu pienempihintainen lappu, muuten oli myynti ihan ok.
 

Yhteistyössä