Kannattaisikohan lapset tuoda vasta sitten kauppaan, kun hallitsevat edes alkeelliset käytöstavat?

Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Eli tuon meidän nelosen kohdalla tuskin koskaan siis :D :whistle:
No sitten on oikeesti parempi pysyä kotona!

Jumalauta, tänään kun kävin kaupassa, yksi kakara repi hyllyiltä tavaraa lattialle. Äiti yritti olla niinkuin ei huomaisikaan, sai nimittäin rauhassa katsoa rettuja pikkujouluun. Muutama muu herranterttu, päätti ilahduttaa kanssa ihmisiä huutamalla, ilman mitään näkyvää syytä.
 
oikein sapettaa tollanen tiukkis
mä olen yh enkä saa lastani mihinkään kauppareissun takia hoitoon enkä veiskään tollasen syyn takia hoitoon,mutta lapseni sairauden takia saa raivarit ihan pienestäkin yms,joten varmaan olet nähnyt minua kaupassa.
ehkä aina ei olekkaa syy käytöstavoissa,aika ahdasmielinen aattelutapa sulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Eli tuon meidän nelosen kohdalla tuskin koskaan siis :D :whistle:
No sitten on oikeesti parempi pysyä kotona!

Jumalauta, tänään kun kävin kaupassa, yksi kakara repi hyllyiltä tavaraa lattialle. Äiti yritti olla niinkuin ei huomaisikaan, sai nimittäin rauhassa katsoa rettuja pikkujouluun. Muutama muu herranterttu, päätti ilahduttaa kanssa ihmisiä huutamalla, ilman mitään näkyvää syytä.
Miten se lapsi oppisi alkeelliset käytöstavat kun ei aikuista kiinnosta kasvattaa? Ja anti olla jos menet huomauttamaan tuollaisessa tilanteessa lapsen vanhemmalle, sotahan siitä syttyy...
:eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dogimamma:
Miten se lapsi oppisi alkeelliset käytöstavat kun ei aikuista kiinnosta kasvattaa? Ja anti olla jos menet huomauttamaan tuollaisessa tilanteessa lapsen vanhemmalle, sotahan siitä syttyy...
:eek:

No onhan se noinkin... Mutta siltikään en voi, kun ihmetellä. Luulisi löytyvän sen verran kohteliaisuutta muita ihmisiä kohtaan, vanhemmilta siis, että ne karjuvat pikkuterroristit vietäisiin ulos.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oikein sapettaa tollanen tiukkis:
mä olen yh enkä saa lastani mihinkään kauppareissun takia hoitoon enkä veiskään tollasen syyn takia hoitoon,mutta lapseni sairauden takia saa raivarit ihan pienestäkin yms,joten varmaan olet nähnyt minua kaupassa.
ehkä aina ei olekkaa syy käytöstavoissa,aika ahdasmielinen aattelutapa sulla.

Mäkin olen yh, ja siitäkään huolimatta, omat lapseni eivät ole koskaan moista näytöstä kaupassa pistäneet pystyyn. Ja omalla esikoisellani on myös diagnoosi, joka saa aikaan raivarin pienimmästäkin, mutta itse en ole kauppaan lähtenyt tukkimaan, jos toinen on jo valmiiksi raivon partaalla.
 
Kylmä hiki jo nousi otsalle olet siis nähnyt meidät, mutta huh tänään me ei olla käyty kaupassa, mutta kieltämättä joskus tekisi mieli luikkia hyllyn taakse piiloon kun hävettää niin hirveesti.

Niin mielelläni jättäisin noi kullanmurut kotiin kauppareissun ajaksi, mutta pahoin pelkän että joku naapurin täti saattaisi soittaa sosiaaliviranomaiset ovelle.

Heti kun ovat tarpeeksi isoja ollakseen keskenään kotona ( :/ pelkkä ajatuskin kauhistuttaa) niin jätän ilomielin.
 
Mulla on aina lapset kaupassa mukana. Tasan kerran on poika saanut raivarit ja sen kyllä kuuli :whistle: Repi pikkukärryjä meidän tytöltä, huusi ja meinasi kahmia karkkia itselleen. Mä käskin rauhoittua, en antanut repiä kärryjä ym. Siihen tuli yksi vanhempi täti ja sanoi mulle että hyvä ettet anna periksi, kyllä kuria pitää olla :D Sanoi vielä pojalle että välillä on siskon vuoro työntää (oli kuullut mun sanovan pojalle että sisko on melkein aina rattaissa, nyt siskon vuoro työntää kärryjä ) Ei ole poika enää kehdannut kaupassa riehua :D
 
Ennemmin kuuntelen lasten huutamista kaupassa kuin aikuisia jotka jäkättävät toisilleen tai naputtavat lapsilleen vaikka lapset ois ollu vieressä. Se naputus alkaa jo auton ovelta et sit muistatte olla kunnolla ja jos vinkasettekin niin lähdetään heti pois ja menetätte viikkorahat ettekä saa sitä ja tätä...............jäkäjäkäjäkä.
Juu, ja mä ihan itteni ja lapseni takia vältän menemästä hoitopäivän jälkeen kauppaan. Ennemmin sitten aamupäivällä kun ollaan pirteitä ja iloisia.
Niin ja 2 veetä ei oikein viitti yksin jättää kotiin et joskus on vaan pakko ottaa mukaan vaikka vähän huutaiskin. Oon joskus sanonu töllistelijöille et ettekö oo ikinä nähny huutavaa lasta, johan on töllistelyt loppunu :D
 
Kyllä nää meidänkin tenavat sen huutamisen taidon osaa erittäin hyvin, mutta yleensä annan vaan huutaa jos ei syytä ole kun että mää haluun ton, ton ja ton....
ilman lapsia kauppaan ei voi mennä kun yksin ei voi jättää.

Nää on sitten asia erikseen jos penskat tekee mitä ikinä huvittaa ja vanhemmat ei ole näkevinään edes.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:
Eli tuon meidän nelosen kohdalla tuskin koskaan siis :D :whistle:
No sitten on oikeesti parempi pysyä kotona!

Jumalauta, tänään kun kävin kaupassa, yksi kakara repi hyllyiltä tavaraa lattialle. Äiti yritti olla niinkuin ei huomaisikaan, sai nimittäin rauhassa katsoa rettuja pikkujouluun. Muutama muu herranterttu, päätti ilahduttaa kanssa ihmisiä huutamalla, ilman mitään näkyvää syytä.
Oisit karjassu sille äidille, että KATO MITÄ TUO SINUN PIKKU KULLANNUPPUSI TEKEE. Tai sitten sille lapselle sanonut suurella äänellä, että NÄPIT IRTI!!
Minä olisin ainakin saattanut niin tehdä, enkä olisi välittänyt vaikka muut olisivatkin mulkoilleet minua. KURIA LAPSILLE KAUPASSAKIN!!

Äitihän se on kuitenkin, joka joutuu maksumieheksi, jos yksikin purkki hajoaa yms...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terhim:
Oisit karjassu sille äidille, että KATO MITÄ TUO SINUN PIKKU KULLANNUPPUSI TEKEE. Tai sitten sille lapselle sanonut suurella äänellä, että NÄPIT IRTI!!
Minä olisin ainakin saattanut niin tehdä, enkä olisi välittänyt vaikka muut olisivatkin mulkoilleet minua. KURIA LAPSILLE KAUPASSAKIN!!

Äitihän se on kuitenkin, joka joutuu maksumieheksi, jos yksikin purkki hajoaa yms...
Olis pitäny, mutta sapetti niin, että katsoin paremmaksi pitää pääni kiinni.

 
Minähän menen lasteni kans kauppaan, vaikka meitä kiukuttas kaikkia :snotty: vielä en oo nähny kaupan oven edessä huutavien lasten tuonti kauppaan kieltomerkkiä. mun lapset saattaa huutaa kaupassa...mutta minä teen ostokseni, koska kukaan muu ei niitä mulle tee.
 
Tuon lapsettoman lusikkani soppaan ja huomautan varovasti, että ehkä pieni känkkäränkkä ei niin häiritse, mutta jos lapsi kiljuu, juoksee ympäriinsä ja heittelee tavaroita lattialle ilman, että vanhempi tekee mitään, niin kyllä se vähän ottaa kupoliin.

Oltiinkohan me ap tänään samassa kaupassa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ThatPhoebe:
Tuon lapsettoman lusikkani soppaan ja huomautan varovasti, että ehkä pieni känkkäränkkä ei niin häiritse, mutta jos lapsi kiljuu, juoksee ympäriinsä ja heittelee tavaroita lattialle ilman, että vanhempi tekee mitään, niin kyllä se vähän ottaa kupoliin.

Oltiinkohan me ap tänään samassa kaupassa??
Saatettiin ollakin.... :D ja mistään pienestä känkkiksestä ei ollut kyse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mulla on aina lapset kaupassa mukana. Tasan kerran on poika saanut raivarit ja sen kyllä kuuli :whistle: Repi pikkukärryjä meidän tytöltä, huusi ja meinasi kahmia karkkia itselleen. Mä käskin rauhoittua, en antanut repiä kärryjä ym. Siihen tuli yksi vanhempi täti ja sanoi mulle että hyvä ettet anna periksi, kyllä kuria pitää olla :D Sanoi vielä pojalle että välillä on siskon vuoro työntää (oli kuullut mun sanovan pojalle että sisko on melkein aina rattaissa, nyt siskon vuoro työntää kärryjä ) Ei ole poika enää kehdannut kaupassa riehua :D

Voih,noita ihmisiä sais olla enempi jotka tulevat väliin vanhempia haukkumatta!On kyllä niin hyvä keino,että itsekkin moista harrastan!Katkasee kummasti lapsen kiukkupuuskan kun vieras ihminen sanoo jotain!
=) =)
 

Yhteistyössä