Kanta-hämeen keskussairaalan lapsettomuuspuoli?

  • Viestiketjun aloittaja viveliina
  • Ensimmäinen viesti
hämäläinen
Moi!
Ollaan oltu kh-ks:n polin asiakkaita puolisen vuotta. Jono ovat lyhyet ja henkilökunta tosi mukavaa. Itsellä tosin sellainen tilanne että mentiin suoraan ivf:n kun tiedetään missä vika on, tammikuun alussa soitin, ensimmäinen aika saatiin parin viikon päähän ja nyt on jo ensimmäinen ivf -takana josta tosin nega.
Kesätauko alkaa jo kesäkuun alussa ja taitaa kestää syyskuuhun joten nyt keväällä ei hoitoja enää välttämättä ehditä tehdä =)
Rohkeasti vaan soittamaan ja kyselemään!
 
khks hoidossa
meillä ei ole muuta kuin erittäin positiivistä palautetta khks.sta. erittäin nopeeta toimintaa ainakin meillä. lokakuussa eka käynti ja ennen joulua ehdittiin tekemään kaksi inseminaatiota ja heti tammikuussa aloitettiin ivf/ icsi hoito, josta nyt olen raskaana.

mielettömän rentoja hoitajia ja lääkäreitä.ansaitsevat kyllä suuret kiitokset, näinkin arassa aiheessa pelotti mennä sinne. hyvillä mielillä aina mentiin ja tultiin pois.

meillä piti olla ensin tayssissa ivf/icsi hoito, mutta kun jono ei vetänyt maksoi sairaala meidät ava-klinikalle, joten kyllä hoito näköjään järjestyy nopeasti, vaikka jossain olisi ruuhkaa.

t. "pikku ruikun äiti"
 
Khks saa minunkin kiitokset! Nopeaa toimintaa ja erittäin mukavat hoitajat että lääkäri(t)!. Minun varsinainen hoitosuhde on ollut Riihimäen päässä mutta inssien vuoksi vieraillut hämeenlinnassa.
Ivf hoidot menossa ja nyt sitten kesätauko tekee tuloaan, saas nähdä kerkiääkö sitä Passeilemaan enään.
Kaikki sujunut mutkitta ja turhia jonottamatta.
 
Tuosta nopeudesta en kyllä menisi niin sanomaan mitään, hämäläiset on hitaita! Eka käynti viime keväänä, sitten polin kesätauko kesäkuun alusta syyskuun alkuun, vasta lokakuussa eka inssi. Toinen ja kolmas inssi sitten kyllä nopeammalla tahdilla ja nyt vkolla 21 eka IVF.

Henkilökunta, etenkin hoitaja(t), tosi mukavia ja empaattisia. Huomenna alkaa sumuttelu.

Soita ihmeessä heti niin saat vielä suunnitteluajan tälle keväälle niin syksyllä pääsee sitten heti toimintaan.

Tsemppiä kaikille! ;)
 
Kirsi mua tuo Riksun yksikön pienuus on viehättänyt, kun pääasiassa yksi lääkäri ollut. Hoitosuhde kestänyt nyt kaksi vuotta, eli kohta loppusuora häämöttää kohdallani.
Toivottua tulosta tosin ei taida meidän matkaan tulla. Mutta hoidonlaatu on ollut kohdallaan.
 

Heippa!

Onko täällä muita jotka on kanta-hämeen keskussairaalan riihimäen yksikössä lapsettomuushoidossa,jos on niin kuinka kauan olette olleet hoidoissa riihimäellä?Mitä tykkäätte riihimäen paikasta?
Musta riihimäen paikka on todella mukava ja olen tykännyt käydä siellä.
 
skorppari75
Moi! Me ollaan oltu riihimäen yksikössä hoidossa nyt puolisen vuotta. Jonoja ei ollut ollenkaan! Hoito on ollut hyvää. Tosin lääkärillä ollut muutama "huono" päivä... Mutta mukava on kun on aina sama lääkäri.
 
Minusta tuo pienuus on valttia, ja jonottaa ei tarvitse. Ivf hoitookin pääsi ilman 6kk:n jonotusta, toki odotettiin seuraavaa kalenteri vuotta maksukaton vuoksi.
Minusta on ihanaa myöskin se että voi soittaa kolmena päivänä ilman mitään ruuhkaisaa soittoaikaa läpi päivän. Tosin minä en tahdo kuulla sitä toista hoitajaa puhelimessa lainkaan ;)
Pitäisi soitella loppu viikosta lääkärille, kun plussa pärähti testiin PAS:sta.
 

Heippa!

Mä olen ollut nyt 1vuoden kanta-hämeen riihimäen yksikössä lapsettomuushoidoissa ja olen 38-vuotias ja saan vielä pari vuotta olla,mutta mieheni ei enään päässyt hoitoihin,kun on 40-vuotias ja meillä ei ole yksityiselle varaa mennä,niin nyt täytyy vaan toivoa,että ennen kun täytän 40-vuotta saamme oman pienen vauvan.

Minkä ikäisiä te olette ja kuinka kauan olette olleet kanta-hämeen riihimäen yksikössä lapsettomuushoidoissa?

Itse olin tänään juuri käymässä lapsettomuushoidoissa kanta-hämeen riihimäen yksikössä ja mukavaa palvelua sain taas ja lääkäri on todella mukava.
 

Heippa!

Minun mieheni ei päässyt mukaan kunnalliseen lapsettomuushoitoon,koska on jo 40-vuotta ja kunnallisella on ikäraja 40-vuotta,alle 40-vuotiaita otetaan kunnalliseen lapsettomuushoitoon kanta-hämeen aluesairaalaan ja itse käyn riihimäen yksikössä ja olen käynyt nyt vuoden verran ja syksyllä katsotaan,että miten jatketaan jatkossa.Nyt olen clomeja käyttänyt,mutta ei ole ollut apua ja ovista olen tikuttanut.

Kuinka moni teistä on riihimäen yksikössä lapsettomuushoidoissa?
 
Hei Kirsi!
En ole itse samassa yksikössä hoidossa, mutta haluan oikaista yhden asian (tai sitten minä olen ymmärtänyt väärin?) Eli naisen tulee olla alle 40v, mutta miehen iällä ei ole merkitystä. Kaikki hoidothan kuitenkin tehdään naiselle, mieheltä riittää vain se purkkiin ruikkaus :) Ja julkisella puolella ollaan hoidossa kuitenkin YHDESSÄ pariskuntana, vaikka kaikki kulkee naisen nimellä. Siis ainakin meille tässä sairaalassa juuri kerrottiin, että tulee olla avio-tai avoliitossa! Pari kertaa olla oltu yhdessä vastaanotolla ja muulloin olen ollut yksin. Ollaan lähdössä ekaan IVF-hoitoon syksyllä... nyt siis kesä rentoudutaan syksyä varten.
 

Yhteistyössä