Kanta-Hämeen masun kasvattajat!!

daydreams meille hankitaan Emmaljungan twin city crossit ja värinä navy. Kantokassit on jo ostettu. Yritetään löytää käytettynä mutta jos ei löydy niin sitten ostetaan uudet. Eli wink wink jos jollain on tarpeettomana hyväkuntoiset siniset emmaljungat.

Meillä ei koira suostunut menemään ulos, kun oli niin huono ilma. Kääntyi kynnykseltä sisälle ja sain houkuteltua pikapissalle takapihalle. No katsotaan illalla, josko sitä jaksaisi vääntäytyä pienelle lenkille.

SatuKa 25+1
 
moi.

Täällä alkaa olemaan lähtö lähellä. Kahdelta alkoi lorahtelemaan lapsivettä ja se jatkuu edelleen. Supistelee noin 10min. välein, mut ei vielä mitenkään kipeästi. Odotellaan siis vielä kotona et lähtis kunnolla käyntiin, varsinkin kun eilisessä Hämeensanomassa oli et synnäri ja osasto tupaten täynnä. Joku oli joutunut synnyttämään toimenpidehuoneessa... ja sitä en kyllä haluaisi.
 
joanna Ihanaa, sinä pääset jo hommiin =) Aivan ihanaa.
Kamalaa jos sairaalassa noin kovat ruuhkat. Yhtä lasta hakiessani oli sama tilanne ja jouduin heti synnytksen jälkeen johonkin varaston tapaseen huoneeseen oottamaan siirtoa. Ei mukavaa. Toivotaan että ruuhkat jo ohi.
Mitenkäs teillä muilla menee?
Täällä kasvattelen mahaa ja toivon kovasti että vauveli kääntyisi rt:n. En haluaisi perätilasynnytystä. Vauva potkii kovasti ja kasvaa yläkäyrien yläpuolella. =) Äitiyspakkauksenkin saan kuulema 2 viikon sisällä. Ihan kiva että kerkii tulemaan ennen vauvaa :D ja äippälömalle jään 19.4. Et lomasuunnitelmia täällä teen..
Ja tervetuloa mukaan hippoliina

Olitte puhuneet noista kaksosten vaunuista. Meillä n happy spiderin tuplat. Ja näissähän on ne erilliset kääntyvät kopat. Ihan mukavat vaunut kaupungissa mutta koska edessä lähekkäin etupyörät niin nää ei oo vakaat kahdella eri-ikäsellä. Eli te jotka odotatte kaksosia ja teil on jo jotkut vaunut niin jos haluatte niin voisin harkita vaihtoa. Näihin on mulla kaksi pehmeää koppaa josta toinen on uusi.
 
miracle tsemppiä lääkärissä käyntiin :hug: tiedän mitä tuo jännitys on. Toivotaan että kaikki sinulla ja vauvalla hyvin. Millä viikoilla olet? Pistäppä viestiä kunhan tiedät tilanteen.
Mulla vuoteli rv 7 ihan menkkamaisesti ja kaikki jatku hyvin. Ja sitä taas myöhäsemääsää vaiheessa oli vuotoja. Eli ei se aina merkkaa mitään kamalaa. Mutta omat hermot on kireellä ku saa pienen puolesta pelätä. :|

 
mulla sit tuli kunnon hyytymiäkin, isojakin.. et en oikeen jaksa enää uskoa et kaikki ois hyvin.. ja mahaan sattuu menkkamaisesti ihan kun kohtu yrittäs sitä verta vain ulos saada... on niin paha mieli :'( kohta ois se lääkäri ku meen kummiski ku sittenhä se voi jonku lähetteen laittaa jos tarvitsee, kuten varmaa tarviikin...
 
miracle voi olen niin pahoillani puolestasi :'( toivotaan nyt vielä pientä ihmettä. Kuullostaa kyllä aika pahalle tuo tilanne, mutta välillä noita ihmeitä sattuu. Pidän täällä kaikki varpaat ja peukut pystyssä että teillä olis kaikki hyvin. Mene ihmeessä lääkäriin ja pistä kuulumisia tänne kun kerkiit. Iso voima :hug: täältä ja paljon tarrasukkia pikkuselle!!!!
 
miracle toivotaan että olis kuitenkin kaikki ok! :hug:
mullakin esikoista oottaessa tuli jopa neljät valemenkat joten on kyllä noi vuodot tuttua..ja tosi kovia alamahakipujakin oli!Kerran jo lääkäriin soittaessa sanottiin että kesken menee mutta tossa toi poika vaan puuhaa...toivotaan sullekin siis parasta!!
oltiin saatu uusikin mukaan, tervetuloa!
Tänne ei kuulu mitään uutta, rv 18 pyörähti käyntiin ja rakenneultraa oottelen edelleen.Edessä on lääkelaskujen koe joka kauhistuttaa mua ihan hirveesti, joten lukemaan tarvis taas mennä...
Jaksamisia kaikille massukoille!!
 
tämä mamma on tästä riksun kupeesta. ikää on 38v ja neljäs tulossa :heart:
3 isoa tyttöä jo =) . laskettu aika täällä 29.5.

5.5 käynti äitipolilla, ja silloin kerrotaan meille sektio päivä. istukka olla jököttää kohdunsulla ja kaksi sektiota takana,joten...ehkä nyt kuusi viikkoa,niin saan pikku nyytin kainaloon :heart:

äippäloman toinen päivä menossa ja tuntuu niin hyvältä =)

miracle,toivottavasti kaikki on hyvin! :hug:

rakkausvauva 31+6
 
miracle toivottavasti kaikki hyvin :hug: :hug:
Mulla toinen lonkka tosi kipeä. Ollu nyt jokusen päivän ja pahenee vaan, kai se löystyy niin paljon. Kipu on lähes sietämätöntä, kävelemään ei kunnolla pysty. Silti pitäis jaksaa kuun loppuun asti. Tällä menolla mä tarvin pyörätuolin loppuajalle. :attn:
36+4
 
Joku muu voi alkaa päivittää listaa ko mie poistun takavasemmalle ja joskus (aika piankin varmaan) kuumeilijoihin... Eli km se oli.

Hyvää täs kuitenki on se et kohtu on varmaa suht kunnossa kun oli enää 13 mm limakalvoa ja alkio oli tullut itsestään pois (eli oli se se möykky mitä arvelinkin, siltä se kovasti näytti) ja verenvuoto on runsasta joten loputkin tulee varmaan itsestään pois. Jälkitarkastusta ei tarvita ja uudelleen voi yrittää sitten kun siltä tuntuu.. Että näin.. Kiitos kaikille tuestanne :)

Eilinen oli aika helvetillinen pvä mut nyttemmin ei oikeastaan ole enää niin paha olo, oon niin tottunu oleen vahva elämässä ja selviämään hyvin ja eilen jo ku näin sen tulevan pois niin tiesin ettei siel kohdussa enää mitään ole. Pikkuisen on sitten onnellisempi olla enkelinä, siel se toivottavasti pilven reunalla istuu ja tietää kuinka paljon me oltais sitä rakastettu :heart:
 
Miracle Pahoittelut :'( Hyvä ettet joutunut mitään tyhjennyslääkkeitä ottamaan tai kaavintaan. Tulehan pian takaisin odottajiin!

Rakkausvauva Missä päin asut Riksun lähistöllä? Itse asun Riihimäellä, ikää pian 32 v ja tuplia odotellaan.

HooWee 28+1
 
Heippa! :wave:

Mä voisin kanssa näin loppumetreillä ilmoittautua tänne ketjuun! Mä olen kohta 32-v. Hämeenlinnalainen ja esikoista odottava innokas tuleva äiti. Laskettu aika ois 29.4., joten alkaa tää oottaminen riittämään mulle pikkuhiljaa...Kaikenlaisia vaivoja ollut ja saikulla ollaan oltu jo tammikuun lopusta asti. Tulevan neidin tavarat alkavat olla kasassa, eilen ostelin apteekista viimeisiä kenties tarvittavia tavaroita ja laitoin Lissun kotiutumisvaatteet valmiiksi. Nyt pitäisi oma sairaalakassi pakata, jos vaikka se lähtö tulee piankin, :whistle:
Mieheni (Jii) on minua 11 vuotta vanhempi ja Lissu on myös hälle ensimmäinen, joten täällä ollaan enemmän ja vähemmän innoissaan, molemmat!! =)

t.vemu76 ja Lissu 36+1
 
miracle pahoittelut! :hug:
Kuumeilijoiden puolella on aktiivinen ketju: km:n jälkeen kuumeilijat. Sieltä minäkin tälle puolelle siirryin. Suosittelen sinne kirjautumista!

vemu76 heippa! Teillä onkin jännät viikot edessä. :heart:

Meillä on pian lähtö äitiyspolille kontrolliultraan. Mieskin pääsee ensimmäistä kertaa mukaan! Nyt kun ei saisi käydä vessassa, niin on mukamas ihan hirveä hätä koko ajan. :kieh:

SatuKa 26+1
 
miracle olen todella pahoillani tapahtuneesta :( Ihana kuitenkin että itse olet noin positiivinen ihminen että näet jo nyt valoisat puolet asiassa. Jaksamisia teille ja onnea uuteen yritykseen sitten kun sen ajankohta on. Pidähän yhteyksiä miten asiat sujuvat. Tsemppiä :hug:

Ja tervetuloa kaikki uudet. :flower:
Ihana että meitä löytyy näin paljon.

Rakkausvauva Me sit melki törmätään äippäpolilla sillo 5.5 mulla on sillon käynnistysajan hakeminen =) Meillä näyttää olevan nuo lasketut ajat niin lähekkäin että voipi olla että ollaan jopa osastolla samaan aikaan. Meillä kanssa noita isompia tenavia tossa.

Ja taitaapa tähän ketjuun tulla kohta jo vauvojakin. Kiva jännätä kuka on eka :) vaikka taitaapa Joanna olla eka.
Mites kukas osaisi ottaa listan päivitykset haltuunsa? Multa asia ei ainakaan onnistu (teknikan ihmelapsi :LOL:

mintsi + vauva 32+3
 
Hei voisin tulla tähän pinoon mukaan ! Pahoittelut miracle :hug: Tulet pian taas perässä tänne. Olet onneksi vahva ihminen ja jaksat jatkaa eteenpäin. Eihän siinä toisaalta muukaan auta. Onnea uudelle yritykselle, Kanta-Hämäläisten kuumeilijoiden pino on yhä voimissaan :heart:
Olen siis 34 v, kahden lapsen äiti Hämeenlinnasta. Kolmatta odotellaan joulukuun alkupuolelle, eilen testin tein ja tänä aamuna vielä varmistelin. Mutta eipä sitä vahvaa plussaa kai tarvitse epäillä.
 
hooweelle, olen lopelta. riksu on ollu mulle päivittäinen käyntipaikka, kun olen siellä käyny töissä. mutta nyt ihana 3. äippälomapäiväääää!!jeee!

mintsi, niinpä ollaan. ja ajat tosiaan ihan lähekkäin. mullakin on se 5.5 ajan hakeminen, kun sektio tehdään...
ja se kait on niin että synnytyksen omaa alkamista pitäs varoa, koska tuo istukka on tulossa ekax..ainaki viimex sano,et jos yhtään tulee verta tai kovaa pitempää kipua, niin ambulanssi on mun kyytini. ja nyt kun on supistellu välillä esim vaikka kolme kertaa aika peräkkäin, tulee kyllä paniikin tunne, mutta onneksi menee aina ohi. mutta onneksi ollaan nyt näinkin pitkällä =) =)

rakkausvauva 32+0 :D :heart:
 
Sunnuntaita kaikille ! Mitäs uutta Kanta - Hämeen odottajille ? Täällä alkutaipaleella ollaan ja juuri tuossa mietin kun ei oikein mitään oireita ole. Ehkä välillä joitain outoja tuntemuksia masussa, mutta ne voi olla kuvitelmiakin vaan. Aikaisemminkaan mulla ei alussa paljon mitään oo ollu joten ei kai sitten nytkään. Jos tää ei tästä muutukkaan, oon melko varma, et kolmas poika meille on tulossa :) Innolla jo mietin nimivaihtoehtoja ja sisustan mielessäni vauvan huonetta. Aikaa vaan on vielä tuonne joulukuulle pitkälti :) Koko ajasta pitää nauttia ja meille äideillehän kaikki höpsöttäminen on sallittu :)
 
Hei ! koitan nostaa tätä vielä =) Onko muut Kanta-Hämeestä vielä kuulolla ? Olis kiva kuulla kuulumisianne. Ite oon varannut ekan neuvolakäynnin ja meen sinne 2.5. Mitään erityisiä oireita ei oo vielkään ilmennyt, mut eiköhön niitä vielä ehdi =) Flunssa vaan meinaa iskee päälle. Se vie vedon pois, muuten kun mä oon aina näin keväisin täys puhtia, mut nyt se on kyl kateissa. Työpäivän jälkeen väsyttää ihn hirveesti, eikö oikein mitään jaksais tehdä. no, nuorimmainen kyllä pitää huolen, et äiti ei vaan makoile =)
 

Yhteistyössä