Kantoliinailijoita...

...löytyykö täältä?Itse tykästyin :wave:
ja nyt ois edessä "oikean liinan" hommaaminen,tää kun on vaan ite trikoosta tekastu.Osais vaan päättää minkä niistä miljoonista hommaa... :headwall:
 
Ilohiiru
:wave: Kiva kuulla et täällä on muitakin liinailusta innostuneita!! Mulla on kans baby bundler ja tykkään tosi paljon. Tänäänkin pikku-äijä levitti pyykit taas mun kanssa liinassa keikkuen mm. :D . Liinoja on todella uskomattoman paljon erilaisia... Ootko ajatellu rengasliinaa vai pitkää liinaa??

 
norppa75 harmaana
Meillä Pikkuruu trikoinen liina, enkä pois antais. Poika on jo 11 kk, lähes päivittäin liinaillaan vielä. Laitetaan pyykkejä kuivumaan jne. Rengasliinasta tykkäsin silloin kun poika oli ihan vauva ja ns. kehtoasennossa, siinä mieskin kantoi poikaa. Mutta kun poika kasvoi niin en oikein enää osannut rengasliinaa käyttää, enkä osaa vieläkään. Trikoinen on mielestäni monikäyttöinen ja hyvä. Kudottua liinaakin olen kokeillut, mutta ei se tuntunut niin hyvältä.
 
:wave: Täällä myös intoutunut liinailija!
Pakko mainostaa; minulla olisi myynnissä 5,2 metrinen Haikarankehto-liina, väri Leo Marine. Hyväkuntoinen, vain kertaalleen pesty, eli sopivan pehmeä.
Kysele yksityisviestillä, jos kiinnostusta löytyy. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 21:33 Ilohiiru kirjoitti:
:wave: Kiva kuulla et täällä on muitakin liinailusta innostuneita!! Mulla on kans baby bundler ja tykkään tosi paljon. Tänäänkin pikku-äijä levitti pyykit taas mun kanssa liinassa keikkuen mm. :D . Liinoja on todella uskomattoman paljon erilaisia... Ootko ajatellu rengasliinaa vai pitkää liinaa??
Pitkää liinaa kai,en ole edes kummemmin katellu rengasliinoja.Se varmaan olis aika nopea laittaa päälle?Joskus kieltämättä menee hermot sen kietomisen kanssa... :ashamed: Varsinki eka kerralla :LOL:

Mariam:pitää miettiä,laitan yv:tä tulemaan ku on enemmän aikaa...
 
Ilohiiru
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 22:35 norppa75 harmaana kirjoitti:
Meillä Pikkuruu trikoinen liina, enkä pois antais. Poika on jo 11 kk, lähes päivittäin liinaillaan vielä. Laitetaan pyykkejä kuivumaan jne. Rengasliinasta tykkäsin silloin kun poika oli ihan vauva ja ns. kehtoasennossa, siinä mieskin kantoi poikaa. Mutta kun poika kasvoi niin en oikein enää osannut rengasliinaa käyttää, enkä osaa vieläkään. Trikoinen on mielestäni monikäyttöinen ja hyvä. Kudottua liinaakin olen kokeillut, mutta ei se tuntunut niin hyvältä.
Vaikka rengasliinaa paljon kehutaan et on nopea ja helppo niin mä en ainakaan sitä osaa kunnolla käyttää :ashamed: . Pitkä liina tuntuu tukevammalta tosiaan isommalla lapsella mun mielestä ja on monikäyttöinen.
 
Ihaaliina
Minäkin just tällä viikolla tilasin Huggigsen. Ens viikolla pitäs tulla ja jännityksellä oottelen kuinka sitä "osaan" käyttää. Ja ihan tarpeelliselta vaikuttaa näin vauva-aikana kun pitäs muitaki lapsia siinä sivussa hoidella. ;)
 
No onkos kukaan edes kokeillut kantoreppua?Minä nimittäin kokeilin ja tuli olkapäät ja selkä niin kipeäksi että päätin kokeilla liinaa...Ei sillä etteikö reppukin varmaan joillekin sopis.

Pakko mainostaa että käytiin Velj.Keskisellä jouluostoksilla ja laitoin vauvan liinaan siksi ajaksi,eipä ole ennen ollut niin helppoa ostosreissua!! :D :wave:
 
Mulla ei oo kokemusta noista liinoista, mutta olisin kyllä kiinnostunut sellaisesta ns. pikaliinasta minkä oon joskus nähny. Ei ollut sellainen rengasmalli vaan ihan simppeli ommeltu (?) lenkki. Oli muuten ihan puuvillasta tms. Onko kenelläkään tietoa mikä tämän kyseisen liinan nimi on ja kuka sitä myy? Tiedosta etukäteen kiittäen! :wave:
 
täällä liinailun harjoittelija. Meillä tricot-slen trikoo liina (pitkä siis) ja mollavauvan rengasliina. pitkää olen tykännyt käyttää, kun vauvan saa hyvin masu masuu vasteb ja viihtyy siinä. eilenkin oltiin joulumarkkinoilla ja kylläpä oli hyvä kun ei olu vaunuilla sotkemista ja neiti3kk nukkku liinassa koko ajan.

mollavauvassa vähän se, että pitänee kasvatella prinsessaa, kun se ei kehdossa viihdy ja masu asentoon ei saa ulkoreunaa vielä tarpeeksi kireelle.

Onko teillä millaisia kokemuksia ergosta tai neliöliinasta? kovasti jo haaveillen sellaisesta, vaikka pari kukautta pitäis venailla.. =) :/
 
Meillä hug-a-bubin kantoliina tilattu viikko sitten ja olen kovasti tyytyväinen ostokseeni.
Poika 2kk ja kovin kärttyinen liinaan laitettua nukahtaa miltein heti tai sitten ainakinrauhottuu.
Tilasin netistä hinta 85.90? postikuluineen. Hieman on hintava, mutta ainakin pystyy tekemään jotain.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 17:59 Liikku kirjoitti:
No onkos kukaan edes kokeillut kantoreppua?Minä nimittäin kokeilin ja tuli olkapäät ja selkä niin kipeäksi että päätin kokeilla liinaa...Ei sillä etteikö reppukin varmaan joillekin sopis.

Pakko mainostaa että käytiin Velj.Keskisellä jouluostoksilla ja laitoin vauvan liinaan siksi ajaksi,eipä ole ennen ollut niin helppoa ostosreissua!! :D :wave:
meillä oli kans rintareppu käytössä, kun poika oli pieni. Hän viihty hyvin, mut kun painoa tuli lisää niin tuli kyl selkä ja hartiat kipeiks. :'( harmittaa kun ei heti tajunnut ostaa liinaa, ehkä johtu siitä kun ne on kuiteski aika hintavia. en kyl vaihtais reppuun enää takaisin, vaikka maksettais, eipä poika taitais siihen enää mahtuakaan :D
 

Yhteistyössä