Kapselit ??

Heippa!
Onko teillä kellän käytössä nuo käteen asenettavat kapselit?

Onko ollut hyvä? Toimiiko? Onko edelleen niin että sen kapselin ottoon liittyypainoraja? (laitetaan vain alle 70kg )

Kiitos vastauksistanne jo etukäteen :flower:
 
kapseli
mulla oli kapselit kädessä ennen hormonikierukkaa.
Pieni viilto yehtiin käteen, paikallispuudutuksessa siis laitettiin.Mulla ei ollu mitään ongelmia niiden kanssa.Poisottokin onnistui helposti.
On ihan varteenotettava vaihtoehto, siinä kun ei tartte muistella onko ottanut pillerin vai ei...
 
Kiitos vastauksista onko tuosta kellään vielä tietoa että liityykö siihen joku painoraja siihen kapseliin vai vaikuttaako se vaan ehkäsytehon "pituuteen".

Voiko suoraan e-pillereistä siirtyä kapseliin vai tarviiko siinä välissä kokeilla minipillereitä?

:flower:
 
mie
Moi!
Tänään käteeni asetettiin Jadelle-kapselit. Söin synnytyksen jälkeen minipillereitä pari kuukautta. Testattiin hieman pillereillä noita mahdollisia sivuvaikutuksia. Pillereistä ei tullut mitään ,joten toivotaan että nämä kapselitkin passaavat, koska sivuvaikutukset eivät välttämättä käy yksiin.
Maksoin n.190 euroa näistä kapseleista. Niitä on kaksi nyt tuossa olkakavarren sisäsyrjällä. Pakkauksessa luki tehoa piisaavan 4-5 vuotta. Mutaa omalääkärini sanoi suosittelevansa kolmea vuotta. 0len yli 70 kiloa tällä hetkellä.
 
Kiitos mie! :flower:

Ei tuo kuulosta edes kalliilta verattuna nykyisiin pillereihini ;)

Täytyypä kysäistä omalta lääkäriltä tuota asiaa kuinka se on kun olen käyttänyt e-pillereitä miten siirtyminen kapseliin onnistuu :)

kiitos kovasti teille kaikille vastanneille ja mukavaa pääsiäistä :wave:
 

Yhteistyössä