Karkiton marraskuu

Niin voihan se tietty jäädä päällensä tuo karkittomuus, sellanen riski siin tietty on.. Pitääpä miettii uusiksi, ei kyllä silti yritetään. Mukavaa itsensä haastamistahan tämä, olinki tuossa synttäreiden alla 3vkoo eli ny tarvii vaan muutama päivä päälle. ;)
 
Voisinpas olla messissä. On menny koko syksy ihan vaan mässätessä herkkuja, eli tekis varmasti hyvää tälläinen repäisy. Mulle ainakin totaalikieltäytyminen on helpompaa ku vähentäminen. Ja samalla vois alkaa jo miettimään raskauskilojen karistamista....

Mikä luetaan herkkuihin? Karkit, jätski, leivonnaiset (nyyh!) ja sipsit varmaan ainakin. Tuleeko mieleen muuta?
 
  • Tykkää
Reactions: suvannon helmi
"Anne"
Voisinpas olla messissä. On menny koko syksy ihan vaan mässätessä herkkuja, eli tekis varmasti hyvää tälläinen repäisy. Mulle ainakin totaalikieltäytyminen on helpompaa ku vähentäminen. Ja samalla vois alkaa jo miettimään raskauskilojen karistamista....

Mikä luetaan herkkuihin? Karkit, jätski, leivonnaiset (nyyh!) ja sipsit varmaan ainakin. Tuleeko mieleen muuta?
Olen ollut vain karkkilakossa. Ja karkitkin luetaan karkiksi vain karkkimuodossa, esim. suklaa raastettuna kakun päällä ei ole karkkia. Tai viinoissa fisua ei lasketa karkiksi jne.
 
Juurikin nuo edellä mainitut ja mulla on viel noi keksit. Jotenki vaan väsyny siihen ku niin heikkona aina mutustelee jotain, tahtoo vaan näyttää ihan vaikka ittelle että osaa pysyä erossakin. Ja mukava saada hengenheimolaisii.. :D
 
[QUOTE="Anne";24936756]Olen ollut vain karkkilakossa. Ja karkitkin luetaan karkiksi vain karkkimuodossa, esim. suklaa raastettuna kakun päällä ei ole karkkia. Tai viinoissa fisua ei lasketa karkiksi jne.[/QUOTE]

Olin joskus vuosia sitten tuollaisessa lakossa kahdeksan kuukautta. Aika hyväksi tuli kiertämään noita varsinaisia karkkeja. Suklaakekseissäkin saattaa olla enemmän suklaata ku patukoissa. :) Meni niin selkäytimeen tuo karkittomuus, että kun kerran yksissä bileissä hiukka humalassa karkin vahingossa laitoin suuhuni, syljin sitä paniikissa kukkapenkkiin pitkän aikaa. :)

Nyt vaan on tilanne sellanen, että musta on tullu ihan hirvee pullahiiri, pakko laajentaa herkkulakko koskemaan myös leivonnaisia. Sipsejä ja vastaavia en kyllä lähes koskaan edes syö.
 
"Anne"
Olin joskus vuosia sitten tuollaisessa lakossa kahdeksan kuukautta. Aika hyväksi tuli kiertämään noita varsinaisia karkkeja. Suklaakekseissäkin saattaa olla enemmän suklaata ku patukoissa. :) Meni niin selkäytimeen tuo karkittomuus, että kun kerran yksissä bileissä hiukka humalassa karkin vahingossa laitoin suuhuni, syljin sitä paniikissa kukkapenkkiin pitkän aikaa. :)

Nyt vaan on tilanne sellanen, että musta on tullu ihan hirvee pullahiiri, pakko laajentaa herkkulakko koskemaan myös leivonnaisia. Sipsejä ja vastaavia en kyllä lähes koskaan edes syö.
Kyllä siis jokainen laatii omat sääntönsä. Toiselle pipari silloin tällöin on ok ja toinen ei voi syödä yhtä koska syö loppupaketin :)
 
aliisa.
Minä myös! Tein sellaisen sopimuksen itseni kanssa eilen, että kahvileipää voin kohtuudella syödä mutta muuten karkit ja herkut on pannassa, jouluun (jouluaattoon) asti. Tosin kahvileivässäkin katson vähän, etten kaikista suklaisimpia söisi ja ei joka kahvilla.
 
kiinari
Hei! Mukana ollaan! Tosin olin jo päättänut aloittaa marraskuun alusta herkkulakon, ja karkkilakkoa ajattelin venyttää jouluaattoon asti :)
Itselle sopii parhaiten kaikki-tai-ei-mitään -lakko, kun ei karkinsyömiset ikinä siinä kohtuudessa pysy...
Itselle kiellettyjen listalle pääsee karkit, suklaa, sipsit, jäätelö ja suklaakeksit. Leivonnaiset olisi hyvä jättää myös syömättä.
 
IhanaValo
Ohhoh, ei kyl itellä onnistu. Tässä on nyt viikon sisällä kolmet synttärit ja loppukuusta vielä yhet. Yhdet näistä on omassa perheessä niin sitä herkkua varmaan jää yli, niinkuin aina-->tulee niitä syötyä :ashamed:
Mutta tsemppiä lakkoileville!
 
Karkkeja en muutenkaan syö ihan massiivisina määrinä, mutta voisin ilmoittautua mukaan sipsilakkoisena. Aion seuraavan kerran herkutella sipseillä uudenvuoden aattona. :xmas:
Ja siis sipsit on minun paha akilleenkantapää, kun en voi olla viikkoa syömättä niitä. :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Mä koitan osallistua, epäilen kyllä kosahtavani viimeistään huomenna. Mä mässään karkkia ja herkkuja niin että se on ihan oikeasti jo ongelma. Ei oo tervettä touhua tällaisia määriä pupeltaa kaikkea hyvää :/
Mutta joo, pidetään tätä ketjua ylhäällä niin saadaan tsemppiä ja vertaistukea.
 
Kiva homma että muutama on mukaan lähtenyt ja hyvillä fiiliksillähän on alkanut. Itellä ei sipsit oo koskaan oikee maistunut, paahdetut/suolatut pähkinäiset kyllä.. Jäätelö, keksit ja suklaa on ne mun juttu. Mutta hyvältähän nuo kahvit maistu kaurakorpun kera. Täytyy ny tää eka viikko rämpiä, eiköhän siitä sitte homma kevene. :D
 

Yhteistyössä