Karppaajat hoi!

Kuulisin mielelläni karppaajien kokemuksista: oletko onnistunut pudottamaan painoa, mikä on vointisi, onko terveytesi parantunut jne. Eli kaikkia kokemuksia, sekä hyviä että huonoja, kuulisin niin mielelläni. Itse olen aloittamassa karppausuraani, vähän sekavin tuntein. Eli toimiiko tämä todella, voiko tällä olla vaaraa terveydelle jne. Haluaisin pudottaa painostani ainakin 7 kiloa ja lisäksi olen kuullut, että joidenkin rasva-arvot ovat parantuneet siirryttyään vähähiilihydraattiselle/hiilihydraatittomalle ruokavaliolle... Kiitos vaan kovasti kaikille, jotka ystävällisesti vaivautuvat vastaamaan =)
 
Me tuolla cambridgekuurilaiset pinoon ketjussa noudatetaan karppaus ruokavaliota,eli hiilarit pois.
Tuon kuurin ansiosta olen nyt laihtunut 13kg.
Karppaus.info sivuilta löytyy paljon tietoa,kannattaa käydä katsomassa.
Mulla ei ainakaan ole kuin hyvää sanottavaa kuurista,voin paljon paremmin! :D
 
Cambridge ei ole pussiviritelmineen lähelläkään karppausta. Karppauksesssa ei jätetä hiilareita pois. Niitä vain vähennetään. Sivustosuositus meni silti ihan oikein ;)

Karppaus on ruokavalio ja elämäntapavalinta. En oikein jaksa uskoa, että kukaan syö noita pusseja loppuelämänsä. Mitä sit kun tavoite on saavutettu..?
 
Nuo pussit on vähkalorisia ja se nopeuttaa painonpudotusta mutta myös niissä on hiilareita,hyviä sellaisia. Ja sitten tavoitepainoon päästyä jatkan karppausta,eli en enää mässää leipää,pastaa ja perunaa jotka aiheuttivat tämänkin ylopainon :D
 
Minä pudotin häitäni varten 15 kiloa karppaamalla kaksi vuotta sitten ja olen jatkanut sitä elämäntapana. paino pysyy kurissa ja olo on energinen ja hyvä. Nyt kaksi kuukautta sitten keskenmenon saaneena yritän taas kasailla itseäni. Jouduin niin huonoon kuntoon ja hilihydraatit palautui sairaalareissun jälkeen taas ruokavaliooni ja sen kyllä huomaa:paino on noussut 8 kiloa :( Nyt taas uudella innolla kilojen kimppuun, jospa se pikkuinenkin meille joskus suotaisi :)
 
^ Kiva kuulla. Varo ettei käy kuin minulle, aloitin tutkimisen reilu pari vuotta sitten ja edelleen sillä tiellä. 8kg kevyempänä ja hehkeämpänä ;) En ees kehtaa enää hehkuttaa täällä kaikista niistä asioista, mitä karppaus toi mun elämään. Toki vähän arjen hankaluuksia välillä, mutta niiden kanssa pystyy elämään. Minä olen onneksi päässyt jo eroon kaikista lähipiirin kauhistelijoista ja kyselijöistä, sukulaiset ovat jo alistuneet siihen että ei se ota pullaa eikä keksiä. Täytekakkua juhlissa ;)
 

Yhteistyössä