karppaajien tsemppiketju

  • Viestiketjun aloittaja pepperoni
  • Ensimmäinen viesti
hei mä tuun kans! vasta alotin, 66,5 kg:stä lähdin ja ekan viiden päivän aikana oli tippunu paino jo kolme kiloa! mutta mä otan tän elämäntapa muutoksena enkä laihdutus"kuurina".. ihana kun ei ole enää sellanen turvonnu väsyny olo :)
 
Minnäi lähtee kans.. mulla vain eilen startannut tämä homma ja mitää järettömän tiukkaa linjaa ei varmaa lähde käyntiin tässä tutustuessa ja opetellessa. Mutta tälle linjalle nyt päädyttiin.
 
Mullaki pysy hiilari himpun alle 40g, mutta protskuja ois saanu olla enemmän mitä söin.
Mullei niinkää nälkä vaivannu, lämpö tekee sen ettei nii nälätä, mut just sitten se tekee huonon olon ettei syö tarpeeksi :(
Saas nähä miten syömiset sitten muuttuu ja muokkaantuu ku työt alkaa.. jokseenkin jännittää se eväiden teko yms ku vielä jokseenkin aikaa vievää tämä syömisten suunnittelu mulla.
 
pepperoni
sokeritonta mä tykkään siitä valion persikka-vadelmakeitosta sitä sekottaa ehrmannin rahkaan on hyvää :)
kana-raejuusto on varmasti hyvä sekotus vaikkapa kanasuikaleita paistaa illalla valmiiksi
 
Minttu-79
Olen tuolla läskin sulattajissa mukana jo.Mutta mäkin voisin tulla mukaan tähän koska karppaan.Pudotettuja kiloja tänä vuonna 19kg.Nyt on vähän jumittanut kesäaikaan tuo pudotus,ja hiilarit olleety tuolla 50-70g paikkeilla ( tulee mansikoita vedettyä ihan liikaa mut ainoa herkku tällä hetkellä mikä maistuu ).Aloitin induktiolla ja pidin pitkään hiilarit n.30-40 g per päivä,nyt vähän retkahtanut.Pudotettavaa reilusti mutta näin alkuun olis tavoite pudottaa loppuvuoteen mennessä ainakin se 10kg vielä.
 
pepperoni
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu-79:
Olen tuolla läskin sulattajissa mukana jo.Mutta mäkin voisin tulla mukaan tähän koska karppaan.Pudotettuja kiloja tänä vuonna 19kg.Nyt on vähän jumittanut kesäaikaan tuo pudotus,ja hiilarit olleety tuolla 50-70g paikkeilla ( tulee mansikoita vedettyä ihan liikaa mut ainoa herkku tällä hetkellä mikä maistuu ).Aloitin induktiolla ja pidin pitkään hiilarit n.30-40 g per päivä,nyt vähän retkahtanut.Pudotettavaa reilusti mutta näin alkuun olis tavoite pudottaa loppuvuoteen mennessä ainakin se 10kg vielä.
tervetuloa :) sulla onkin jo huimasti lähtennyt,hienoa
 
Minttu-79
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu-79:
Olen tuolla läskin sulattajissa mukana jo.Mutta mäkin voisin tulla mukaan tähän koska karppaan.Pudotettuja kiloja tänä vuonna 19kg.Nyt on vähän jumittanut kesäaikaan tuo pudotus,ja hiilarit olleety tuolla 50-70g paikkeilla ( tulee mansikoita vedettyä ihan liikaa mut ainoa herkku tällä hetkellä mikä maistuu ).Aloitin induktiolla ja pidin pitkään hiilarit n.30-40 g per päivä,nyt vähän retkahtanut.Pudotettavaa reilusti mutta näin alkuun olis tavoite pudottaa loppuvuoteen mennessä ainakin se 10kg vielä.
tervetuloa :) sulla onkin jo huimasti lähtennyt,hienoa
Kiitos=) Ja joo mä käytän kiloklubia säännöllisen epäsäännöllisesti,alkuun käytin päivittäin että sai vähän käsitystä että mitä syödä.Nyt tosiaan välillä vaan tarkistaakseni että mennäänkö oikella suunnalla.
 
Minttu-79
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Olikos nuo sokerittomat mehukeitot aspartaamilla makeutettuja?
onhan ne pakko jotain sekoittaa rahkaan kun en pysty pelkästään syömään
Kyllä mäkin olen käyttänyt rahkoissa ja smoothiessa,ja ihan kivasti tietty kermakin pehmentää sitä rahkan makua,ajan mittaan sitä totttunut koko ajan vähemmän makempaan,esimerkiksi mansikka tai mustikka rahkaan en laita mitään makeutusta kun teen tuoreista/pakastetuista marjoista.
Ja light limppareita olen myös jonkin verran makean nälkään juonut,eikä mulla ainakaan ole vaikuttanut jumina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pepperoni:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa:
Olikos nuo sokerittomat mehukeitot aspartaamilla makeutettuja?
onhan ne pakko jotain sekoittaa rahkaan kun en pysty pelkästään syömään
Joo, itse laitan sokeritonta mehua ja kermaa jos on pakko jotain laittaa, aspartaamiahan se sekin on. Pyrin kyllä käyttämään makeutukseen steviaa ja yritän päästä keinotekoisista makeutusaineista kokonaan eroon. Siksi en siis aio nyt totutellakaan tuohon mehukeittoon sitten.

Muoks. siksi siis haluan makeutusaineista eroon, koska en karppaa vain laihtumisen takia vaan terveyden myös.
 

Yhteistyössä