Karppaus on laiskojen keino laihduttaa :)

  • Viestiketjun aloittaja "SeliNa"
  • Ensimmäinen viesti
Mä vasta aloittelen. Mutta en sanois tätä laiskaksi, kauheesti pitää etsiä tietoa ja opetella uudet ruokareseptit jotka kyllä ovat hyviä :p Lisäksi aion kyllä opetella taas liikkumaan ettei laihdutus olisi pelkän ruokavalion varassa :)
 
"vieras"
Miten laiskuus ja karppaus liittyy susta yhteen?
En ole ap mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että kilot tippuvat helposti jo kun hieman vähentää hiilareita. En siis ole mitään kovan kurin karppausta ikinä edes harrastanut, mutta oman kokemuksen pohjalta ehdottomasti helpoin tapa laihduttaa. Laiskuus sen takia, että muilla dieeteillä varmasti joutuisin huhkimaan enemmän tuloksia saavuttaakseni.
 
[QUOTE="vieras";25742374]En ole ap mutta omasta kokemuksestani voin sanoa, että kilot tippuvat helposti jo kun hieman vähentää hiilareita. En siis ole mitään kovan kurin karppausta ikinä edes harrastanut, mutta oman kokemuksen pohjalta ehdottomasti helpoin tapa laihduttaa. Laiskuus sen takia, että muilla dieeteillä varmasti joutuisin huhkimaan enemmän tuloksia saavuttaakseni.[/QUOTE]

Joo, todellakin tuolta kantilta ilmeisesti ap tarkoitti tämän laiskuuden. Se on totta. Kilot tippuu vähemmällä työllä kuin ennen.
 
........................
Juu, kyllä se niin on että laihduttaa saa vain veren maku suussa itkua vääntäen. Jos laihtuu muulla tavalla, niin se on sitten väärin laihdutettu!
Mä oon normaalipainoinen, mut oon niin laiska et karppaan silti.
 

Yhteistyössä