Kastajaiset kehtuuttaa oikeesti tällä kertaa

  • Viestiketjun aloittaja Piika-äiti
  • Ensimmäinen viesti
Piika-äiti
Sukulaisilla on kiireitä, eivät jaksaisi ajaa tänne asti.
Kaikki tutut on jo värvätty isompien kummiksi tai sitten ne on eronneet kirkosta tai eivät hyväksy lapsikastetta, eli kummistakaan ei ole havaintoja.
Ei jaksaisi järjestää juhlia, taaperon huomiointi vie tällä kertaa kaiken liikenevän energian koko perheeltä.
Pappillekaan kukaan ei ole jaksanut vielä edes soittaa.

Ainoastaan tyttären nimi on selvillä.

Jos ostaisi ne dominot kuten joku mamma selvitti omia järjestelyjään, ja paistaisi valmispiirakoita.
Munavoin ehkä jaksaisin tehdä ja graavilohen leikata palasiksi, hyvin pieniin kastajaisiin.


 
Mitä pahaa on dominoissa ja valmispiirakoissa?
Mä en oikein ymmärrä miks edes pitäis alkaa kaikkea leipomaan ja kokkaamaan alusta alken itse, vaikkei aika ja voimat riitä.

Tottakai sä ostat dominoita! Teet kakun valmispohjista ja ostat kasan valmispiirakoita.
Jos jollakulla on siihen nokan koputtamista ni tuokoot omat eväät.
 
Voisiko yksi isoista veljistä alkaa kummiksi? Jos kaste on tärkeä, voittehan pitää sen kirkossa, mutta jättää kestityksen pois.

Niin ja onnea kovasti, minulta on ihan mennyt ohi iloinen perhetapahtuma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
minusta se on ihan oma asia, millaiset järjestää..
minäki haluan pienet vain sitten kun ajankohtaista, en koko suvulle.
Niin juuri.

Kuinkas isovanhemmat? Mun mummu ja paappa ainakin oli yhden lapsenlapsensa kummeja ja olen kuullut muistakin samaan järjestelyyn päätyneistä.

JA tosiaan jos sun vanhemmat lapset on jo kummiuskelpoisia (omituinen sana, se vaan tuli :D ) niin sitten sisarus kummiksi?
 
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Voisiko yksi isoista veljistä alkaa kummiksi? Jos kaste on tärkeä, voittehan pitää sen kirkossa, mutta jättää kestityksen pois.

Niin ja onnea kovasti, minulta on ihan mennyt ohi iloinen perhetapahtuma!
Kiitos!

Ja tarkoituksena on tosiaankin, että yksi isoveljistä tulee toiseksi kummiksi.
 

Yhteistyössä