Kastemekko kokoa 62 vai 68?

Vauva on nyt viisiviikkoinen, painoa n. 4400g ja pituutta 54cm. Syntyessään oli n.3300g ja 48cm. Kastajaiset kesäkuun alussa ja kastemekko pitäisi hankkia. Netistä ajattelin ostaa ja tarjolla olisi samaa mekkoa kokoa 62 ja 68. Varmaan kannattaa valita 68, vai mitä veikkaatte? Varmaan pienempi paha jos mekko on vähän reilu, kuin että ehtisi jäädä pieneksi...
 
"vieras"
68cm!

Mun lapset olivat syntyissään 4 kg ja 53/55cm. Jo synnäriltä käytettiin 60 cm vaatetta,
Mun vanha kastepukuni ei tosiaankaan ollut mahtua päälle. Minä olin ristiäisissäni 4 kg ja mun lapset 6 kg... Jep, roikkuivat tissillä aamusta iltaan! :D
 
Juu kolme kuukautta on sitten :) Olen vähän hätähousu enkä haluaisi jättää mitään viime tippaan :D

Mä en löytänyt Kappahllista kuin tyttöjen vintage-juttuja. Siellä oleva kastemekko on aivan ihana, mutta ei ehkä pojane mekko kuitenkaan...
 
Mä ottaisin varmaan kokoa 68. Meidän kolmonen kastettiin nelikuisena ja hänellä oli kastepuku kokoa 68 ja oli silloin just sopiva. Kuopus kastettiin samassa puvussa kahden kuukauden ikäisenä ja hänelle puku oli aika reilu. Mutta malli oli onneksi sellainen ettei haitannut.
 

Yhteistyössä