KASVISpihveistä puhe!!! ...ohjeita!

niin siinähän tuo, eli erillaisia(erikoisiakin) ohjeita KIITOS =)

niin niin harvoin tulee tehtyä(yleensä herkuttelen muiden pihveillä) :ashamed: , mut ois ihana testailla jotain erikoisiakin!

jos joku jaksaa.... :wave:


:p NÄLKÄ TULI KUN RUUASTA PUHE :p
 

Tosi hyviä tuli, kun keksin laittaa kasvispihveihin tofua "taikinan" pohjaksi. Ei tarvitse kananmunaa, korppujauhoa tai muita "täyteaineita". Esim. keitettyä perunaa, punajuurta jne. mitä sattuu olemaan, sipulia, mausteita maun mukaan.
 
Voi kääk!Minun piti laittaa sinulle yhdet tosi hyvät porkkanapihvien ohjeet, mutta ohjeeni on hukassa!!!!!Nyt tarttee onkia se jostain takas

Samalla hetkellä kun tän kirjoitin, niin muistin missä se oli eli tässä tulee.Tämän ohjeen olen joskus täältä saanut ja nämä on tosi hyviä.Vaihdellen lisään sekaan perunaa tms

'Kannattaa tehdä ohje ainakin kaksin tai kolminkertaisina.
Porkkanapihvit
2,5Dl raakaa porkkanaraastetta
0,5 dl korppujauhoja
1dl kermamaitoa
0,5dl vehnäjauhoja
0,5dl voisulaa
1tl suolaa
1/4tl valkopippuria
1/4 muskottipähkinää
1 muna
Korppujauhot turvotetaan kermamaidossa.Kaikki aineet yhdistetään ja takinasta tehdään pihvejä(itse käytän kauhaa tai lusikkaa, millä nostelen pannulle)paistetaan paistinpannulla kauniin ruskeaksi.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 13:29 Nipsukka kirjoitti:
'Kannattaa tehdä ohje ainakin kaksin tai kolminkertaisina.
Porkkanapihvit
2,5Dl raakaa porkkanaraastetta
0,5 dl korppujauhoja
1dl kermamaitoa
0,5dl vehnäjauhoja
0,5dl voisulaa
1tl suolaa
1/4tl valkopippuria
1/4 muskottipähkinää
1 muna
Korppujauhot turvotetaan kermamaidossa.Kaikki aineet yhdistetään ja takinasta tehdään pihvejä(itse käytän kauhaa tai lusikkaa, millä nostelen pannulle)paistetaan paistinpannulla kauniin ruskeaksi.
Tää on tosi HYVÄÄÄ :p
 

Yhteistyössä