Kasvisruuista ym..

  • Viestiketjun aloittaja kasvisonpop
  • Ensimmäinen viesti
kasvisonpop
Onko täällä muita ns.kasvissyöjiä,jotka syövät kyllä maitotuotteita,munia,kalaa ja joskus lihaa?


Itse en syö lainkaan makkaraa,enkä kanaa.

Lihaakaan en söis juuri koskaan,mutta en jaksa aina valmistaa kahta eri ruokaa perheelle ja vielä itselleni.
 
vierass
Syön kasvisten lisäksi maitotuotteita ja munia, satunnaisesti kalaa, jos on itsepyydettyä ja -valmistettua vaikkapa mökillä. Silloinkin tosin fiiliksen mukaan. Muuten en syö lihaa ollenkaan, enkä koe liian vaikeaksi tehdä kasvis- ja liharuokia erikseen mulle ja miehelleni (ja juu, minä teen meillä aina ruuan).
 
eevee
Jups, olen lakto-ovo-vege, eli en syö lihaa ollenkaan mutta maito ja munatuotteita käytän. Mutta niitäkin MAHD vähän, pitkälle vedän vegaanilinjalla. Ja muu perhe syö samaa sapuskaa. Koulussa ja töissä sitten muuta.
 
"vierailija"
Sekasyömistä se on, koska käytät sekä kasvikunnan että eläinkunnan tuotteita (mm. kalaa ja lihaa). Se, että et syö makkaraa, ei tee sinusta kasvissyöjää, ei edes "niin sanottua".
 
vierasss
et sinä ole kasvissyöjä etkä edes "kasvissyöjä" Oliko tää alotus joku vitsi?
Huomaatko itse yhtään, miten pisteliäs olet muille???!!!

Älä yhtään ihmettele, jos joku joskus nokkasee takaisin...

AP, meillä vastaavanlainen kasvispainoitteinen ruokavalio. Tykkään kasviksista ja perhekin tykkää, mutta ei olla mitään fanaattisia, vaan pöytään voi laittaa lihaakin, jos siltä tuntuu.
 

Yhteistyössä