Kate Middletonin lymyäminen

vierailija
Ota nyt jo ne lääkkeet, ettet sekoa lopullisesti.
En mä tarvi mitään lääkitystä, mutta Echo näemmä tarvii. Hän on niin addiktoitunut tähän keissiin. Varsinainen korppikotka haaskalla, vaikka asia ei kuulu hänelle sen enempää, kun kenellekään muillekaan. Ei edes briteille. Eiköhän sieltä sitten tiedotella jotaikin, jos on jotain daramaatista kerrottavaa. Muussa tapauksessa kansa saa nyt vaan odotella ihan kiltisti siihen asti, kun on kerrottu, että rouva palaa julkisuuteen. Mikä on ihan oikein näille haaskalinnuille, että pidetään pimennossa.
 
vierailija
En mä tarvi mitään lääkitystä, mutta Echo näemmä tarvii. Hän on niin addiktoitunut tähän keissiin. Varsinainen korppikotka haaskalla, vaikka asia ei kuulu hänelle sen enempää, kun kenellekään muillekaan. Ei edes briteille. Eiköhän sieltä sitten tiedotella jotaikin, jos on jotain daramaatista kerrottavaa. Muussa tapauksessa kansa saa nyt vaan odotella ihan kiltisti siihen asti, kun on kerrottu, että rouva palaa julkisuuteen. Mikä on ihan oikein näille haaskalinnuille, että pidetään pimennossa.
@Echo
 
En mä tarvi mitään lääkitystä, mutta Echo näemmä tarvii. Hän on niin addiktoitunut tähän keissiin. Varsinainen korppikotka haaskalla, vaikka asia ei kuulu hänelle sen enempää, kun kenellekään muillekaan. Ei edes briteille. Eiköhän sieltä sitten tiedotella jotaikin, jos on jotain daramaatista kerrottavaa. Muussa tapauksessa kansa saa nyt vaan odotella ihan kiltisti siihen asti, kun on kerrottu, että rouva palaa julkisuuteen. Mikä on ihan oikein näille haaskalinnuille, että pidetään pimennossa.
Olen brittikuninkaallisfani, mutta en mä niitä hysteerisesti seuraa. Mua ei enää kiinnosta Harry eikä Meghankaan.

Mä en vaan palstalla jaksa joitain ihan typeriä kommentteja, jolloin sanon vastalauseen -> se tulkitaan siinä asiassa jumittamiseksi.
"Juu se on normaalia jos alle 10-v. lapset ei näe 2 viikkoon mahaleikkauksesta toipuvaa äitiä".

Mutta pitäis vaan jaksaa i*ioottimaisiakin vastauksia. Olla hiljaa.

Tuo keissi on puhuttanut ei-kuninkaallisfaneja ja jo Usassakin talk showssa ihmetellään. Tuossa EI oo kaikki nyt oikein.
 
vierailija
Olen brittikuninkaallisfani, mutta en mä niitä hysteerisesti seuraa. Mua ei enää kiinnosta Harry eikä Meghankaan.

Mä en vaan palstalla jaksa joitain ihan typeriä kommentteja, jolloin sanon vastalauseen -> se tulkitaan siinä asiassa jumittamiseksi.
"Juu se on normaalia jos alle 10-v. lapset ei näe 2 viikkoon mahaleikkauksesta toipuvaa äitiä".

Mutta pitäis vaan jaksaa i*ioottimaisiakin vastauksia. Olla hiljaa.

Tuo keissi on puhuttanut ei-kuninkaallisfaneja ja jo Usassakin talk showssa ihmetellään. Tuossa EI oo kaikki nyt oikein.
Noh kuninkailla eri jutut. Entisaikoina kuninkaat oli vähän väliä sotimassa ja kunigattaret hoiti muita maan asioita sillä välin. ei ollut aina aikaa lapsille niinkuin normi äitylillä. Mut eiköhän ne toivu tästä kahden viikon erosta. Hyväähän se on tottua muihinkin ihmisiin josta voi saada tukea ja turvaa.
Trumppihan ihmetteli miksi siitä kuvasta niin kohistiin. Ni miksi siitä kohistiin niin paljon?
 
vierailija
En mä tarvi mitään lääkitystä, mutta Echo näemmä tarvii. Hän on niin addiktoitunut tähän keissiin. Varsinainen korppikotka haaskalla, vaikka asia ei kuulu hänelle sen enempää, kun kenellekään muillekaan. Ei edes briteille. Eiköhän sieltä sitten tiedotella jotaikin, jos on jotain daramaatista kerrottavaa. Muussa tapauksessa kansa saa nyt vaan odotella ihan kiltisti siihen asti, kun on kerrottu, että rouva palaa julkisuuteen. Mikä on ihan oikein näille haaskalinnuille, että pidetään pimennossa.
No niin, enkös mä todennut, että sieltä kyllä kerrotaan sitten, jos jotain dramaattista kerrottavaa on. Nyt olette siis saaneet tiedon, joten mitäs nyt sitten teette tällä tiedolla? Kaukoparannatte?
 
vierailija
#109: "Mitä te teette tällä tiedolla"?

Mitä sä teet koskaan millään tiedolta, joka koskee tuntemattomia ihmisiä? Pysy vaan siellä umpiossasi.
En yhtään mitään, joten siksi ihmettelinkin tätä kauheaa kuhinaa ja kohinaa. Ei vaikuta mun (eikä kyllä muidenkaan palstalaisten) elämään millään tavalla, enkä aio vuodattaa kyyneliä tuntemattomien takia. Ikävä juttu toki Katen kannalta, mutta... no... elämä on melko epäreilua välillä. Ei ne kuninkaallisetkaan ole immuuneita tavallisten kuolevaisten taudeille.
 
vierailija
#109: "Mitä te teette tällä tiedolla"?

Mitä sä teet koskaan millään tiedolta, joka koskee tuntemattomia ihmisiä? Pysy vaan siellä umpiossasi.
Echo, tää juurikin on ollu koko ajan mun pointti, mutta sä keskityit vaan mun mielipiteiden arvosteluun ja "haukkumiseen"... Hyvä, että edes joku on mun kanssa samaa mieltä, kuten tämä toimittaja tässä.

Kommentti: Somen sairas ajojahti pakotti syöpäsairaan prinsessa Catherinen julkisuuteen ja se kuvottaa https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010313551.html
 
Echo, tää juurikin on ollu koko ajan mun pointti, mutta sä keskityit vaan mun mielipiteiden arvosteluun ja "haukkumiseen"... Hyvä, että edes joku on mun kanssa samaa mieltä, kuten tämä toimittaja tässä.

Kommentti: Somen sairas ajojahti pakotti syöpäsairaan prinsessa Catherinen julkisuuteen ja se kuvottaa https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000010313551.html
Catherine on yksi maailman tunnetuimpia naisia, jonka tehtävä on edustaminen: jatkuva esilläolo.

Toistan, että jos Stubb olisi poissa 3 kk, olisi kansakunta jo hiilenä että missä se on. Saatikka ainakin 100 kertaa tunnetumpi Kate.

Toki Katelle pitää antaa rauha. Ja voin vaan kuvitella miten vaikeaa oli tuon videon tekeminen.

Mutta hänen asemassaan ei olla epämääräisistä syistä pois valokeilasta kun muutaman viikon.
Mutta nyt Kate antoi hyvän syyn, ja nyt annettakoon hänelle paranemisrauha.
 
vierailija
mä luulen että Kate oli joko:

-vatsan rasvaimussa
- teki abortin kun lapsella oli down syndrooma ja abortti meni pieleen ja nyt se on koomassa. ei sikiö vaan Kate.
-sille iski vatsasyöpä ja leikattiin
-iski jokin syöpä ja siihen on vahvat säteilyhoidot
-umpisuolen tulehdus mikä leikattiin liian myöhään ja tuli verenmyrkytys js se makaa koomassa
No niin se oli sitten toi syöpä. Saanko veikata vielä ihan että mikä syöpä?
Veikkaisin, että paksusuolensyöpä. Katelta pätkäistiin paha pala paksusuolesta pois ja puhkaistiin vatsanahkaan avanne. Suoli saa toipua ja keväällä suolentyngät yhdistetään taas js avanne poistetaan.
 
vierailija
Catherine on yksi maailman tunnetuimpia naisia, jonka tehtävä on edustaminen: jatkuva esilläolo.

Toistan, että jos Stubb olisi poissa 3 kk, olisi kansakunta jo hiilenä että missä se on. Saatikka ainakin 100 kertaa tunnetumpi Kate.

Toki Katelle pitää antaa rauha. Ja voin vaan kuvitella miten vaikeaa oli tuon videon tekeminen.

Mutta hänen asemassaan ei olla epämääräisistä syistä pois valokeilasta kun muutaman viikon.
Mutta nyt Kate antoi hyvän syyn, ja nyt annettakoon hänelle paranemisrauha.
Niin ja kenen syy se on? Ei ainakaan Stubbin eikä Katen, vaan niiden idioottien haaskalintujen jotka ei ymmärrä mitä heille sanotaan / kirjoitetaan. Jos sanotaan, että on julkisuudesta pois nyt ajan x niin miksi helvetissä sitä ei vaan voi uskoa, vaan koko ajan kärkytään jotain tietoja ja aletaan spekuloimaan turhanpäiväisiä? Olenko mä ainut ihminen joka ymmärtää puhetta? Tai siis lukemaansa. Kuten tässäkin nähtiin, niin asiassa ei ollut mitään hämärää. Hämäriä on ne ihmiset, jotka alkaa väkertää kaiken maailman salaliittoteorioita, kun aivokapasiteetti lukemisen ymmärtämisen kohdalta puuttuu. Hävetkää! Olette oksettavia haaskalintuja.
 

Yhteistyössä