Katkerien plussalaisten päivä tänään

  • Viestiketjun aloittaja näköjään
  • Ensimmäinen viesti
näköjään
Milloin itse saa huonon lahjan, milloin lapsi huonomman kuin serkkunsa. Milloin mies ei ajattele paketein jne..

Ihme materialistejä palsta täynnänsä..HUOH!

Minen odota paketteja, odotan Rauhallista ja tunnelmallista Joulua!
Pitäiskö munkin olla tästä katkera ;) tyrsk
 
näköjään
[QUOTE="Rane";22656185]jätä se sika...


ihan joulunviettovinkkinä vaan.[/QUOTE]

Eikun mä paistan ja syön sen hyvällä halulla perheen kanssa :LOL:, kermakastike päälle nam
 
"vieras"
Joo mä en ymmärrä tuota että onko tää ja tää lahjamäärä hyvä minun lapselle-juttuja...
Hahah, tuskin meidänkään äidit on voivotellut muille aikanaan lahjahankinnoista, vaikea uskoa.
 
"vieras"
Joka päivähän täällä on katkerien plussalaisten päivä, aiheet vaan vaihtelevat, mistä ollaan katkeria.
Näin joulun alla ollaan ajankohtaisesti katkeria joulujutuista. Mutta ympäri vuoden ainakin ollaan katkeria lapsettomuudesta, kavereiden menoista, muiden tuloista, avustuksista, isovanhemmista jne.
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22656379]Joka päivähän täällä on katkerien plussalaisten päivä, aiheet vaan vaihtelevat, mistä ollaan katkeria.
Näin joulun alla ollaan ajankohtaisesti katkeria joulujutuista. Mutta ympäri vuoden ainakin ollaan katkeria lapsettomuudesta, kavereiden menoista, muiden tuloista, avustuksista, isovanhemmista jne.[/QUOTE]
Äitienpäivä!!! Älä unohda sitä :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22656386:
Äitienpäivä!!! Älä unohda sitä :D
En unohda, en ;) Mutta se ei ole nyt niin ajankohtainen, yritin listata lähinnä niitä juttuja, joita viikottain löytyy, jos ei ihan päivittäin. Äitienpäivävalitus sesonki on vasta tuolla huhtikuusta juhannukseen :LOL:
 
Ego
En ole toivonut yhtään lahjaa ja jos saan niin olen kaikesta sitten mielissäni. 4 lahjaa tehdään lapsen kanssa kummeille ja anoppilaan. Tyynyliinat koristellaan kangastusseilla. Jos ei kelpaa niin ei voi sitten mitään.
 
vanhakutaivas
Joo, siis tää palsta on kyllä täynnä niin käsittämättömiä elämiä, valintoja, mielipiteitä että mä useamman kerran päivän aikana aina huomaan toivovani että oikeesti joku vaan provoilee. Mutta ei siinä mitään, viihdyttäväähän tämä.
 
Tässä lisää viihdykettä: edellinen teksti Muljaattimella savoksi käännettynä:
Joo, siis tiä palsta on kyllä täännä niin käsittämättömijä elämijä, valintoja, mielipiteetä että mä usseemman kerram päevä' aekana aena huomaan toevovanj että oekeesti joku vuar rovvoeloo. Mutta ee siinä mittääv, viihyttävväähän tämä.
 

Yhteistyössä