Katotteko voice of finlandia?

  • Viestiketjun aloittaja tärisee
  • Ensimmäinen viesti
tärisee
Jos katotte niin ihan uteliaisuudesta vain kyselen... Tossa äsken lauloi kaksi naista, Selja ja Nelli (apua oliko?). Kuvittelenko mä vain vai "tärisyttikö" tuo vaalea ainakin ääntänsä hieman liikaa kun kuulosti ihan lampaalta? En oo mikään asiantuntija musiikissa ja kysynkin vain siksi että mua häiritsi ja jäi mietityttämään. Muutenkin kuulosti että noitten monien ääni tärisee ihan hirveesti.
 
"vieras"
en oo mäkään mikään asiantuntija, mutta samaa kuuntelin. Lisäksi sillä Nellillä oli hemmetin ärsyttävä "ininä" ääni. Mutta Selja...Ah aivan järkyttävän ihana!
 
Hyvä, että joku muukin on sitä mieltä, että noi viimeiset tähkäläiset oli ihan kauheita. Mä aloin jo epäillä, että oonko menettäny nuottikorvani lopullisesti... :)

Ikävää sinänsä, että niistä toinen pääsi jatkoon ja paremmin laulaneista siskoksista toinen tippuu.
 
Anonyymitär
Ihan järkyttäviä inisijöitäne Nelli ja Selja, eikä todellakaan mitään kovin hyviä laulajia. Varsinkin Nellin ääni oli ihan kammottava. :xmas: En tykännyt oikein muista kuin siitä pitkätukkaisesta Kimmosta, loistava laulaja ja karismaattinen persoona, ihan takuulla tulee vielä pääsemään pitkälle, ehkä Tuomari Nurmion manttelinperijä. =)
 
[QUOTE="meena";25640602]Eiköhän se tärinä johdu ihan jännityksestä![/QUOTE]

Sitä sanotaan vibraatoksi ja ei, se ei johtunut jännityksestä vaan tälä Nelllä nyt sattui olemaan "Hanna Ekola"-tyyppinen överi-vibra ominaisena.
 

Yhteistyössä