Katseleeko teidän miehet pitkähiuksisia naisia!?

  • Viestiketjun aloittaja luihuletti
  • Ensimmäinen viesti
luihuletti
Hitto kun musta tuntuu, että mun mies katsoo aina pitkään kaikkia naisia, joilla on upeat pitkät hiukset! Se niinku "ihan vahingossa" jää tölläämään niitä.
Mä olen niin kateellinen teille, joilla on hyvä hiuskasvu! Mulla kun kasvaa tämmönen ohut hiirenhäntä.
 
vieras
Ei katsele, aikoinaan mulla oli ja miehellä meni niiden kanssa järki. Ei kuulemma esim. tietyssä tilanteessa ole kivat naamalla ja joka paikas on kuulemma pitkiä hiuksia. No mulla on ollut lyhyet jo aika kauan. Kuulun niihin joiden mielestä yli 30v ei oikein mene pitkät hiukset, epätoivoista.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei katsele, aikoinaan mulla oli ja miehellä meni niiden kanssa järki. Ei kuulemma esim. tietyssä tilanteessa ole kivat naamalla ja joka paikas on kuulemma pitkiä hiuksia. No mulla on ollut lyhyet jo aika kauan. Kuulun niihin joiden mielestä yli 30v ei oikein mene pitkät hiukset, epätoivoista.
Hih!! Paras, mitä oon kuullut vähään aikaan:D Muistakaa tytöt ajaa hiuksenne niinkuin vieras käskee!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei katsele, aikoinaan mulla oli ja miehellä meni niiden kanssa järki. Ei kuulemma esim. tietyssä tilanteessa ole kivat naamalla ja joka paikas on kuulemma pitkiä hiuksia. No mulla on ollut lyhyet jo aika kauan. Kuulun niihin joiden mielestä yli 30v ei oikein mene pitkät hiukset, epätoivoista.
Hih!! Paras, mitä oon kuullut vähään aikaan:D Muistakaa tytöt ajaa hiuksenne niinkuin vieras käskee!
AJAA!!!???Mun hiukset kyllä leikataan tai sitten veitsellä vuollaan, muttei kyllä ajeta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei katsele, aikoinaan mulla oli ja miehellä meni niiden kanssa järki. Ei kuulemma esim. tietyssä tilanteessa ole kivat naamalla ja joka paikas on kuulemma pitkiä hiuksia. No mulla on ollut lyhyet jo aika kauan. Kuulun niihin joiden mielestä yli 30v ei oikein mene pitkät hiukset, epätoivoista.
Hih!! Paras, mitä oon kuullut vähään aikaan:D Muistakaa tytöt ajaa hiuksenne niinkuin vieras käskee!
Täällä ei ole vielä mennyt järki pitkään tukkaan. Riittää, kun sen tietyissä tilanteissa kiskaisee lenksulla kiinni.
 
vieras22
Mulla on ikää 40v ja mulla on aina ollu (joitaki epätoivoisia nuoruuden kokeiluja lukuunottamatta) pitkät hiukset. Ja juu kyllä kai mun miehet on kattonu aina pitkiä hiuksia nimittäin mun :D
 
Rokkivosu
Mun mies pitää enemmän lyhyttukkaisista naisista. Tai no ei semmoisista joilla on ihan poikatukka. Siitä on kivaa jos niska näkyy :D
Itellä on välillä pitkät ja välillä lyhyet. pitkistä hiuksista kuuluu narinaa kun ne menee aina ukon naamalle tai suuhun :D
 
hmm
mun mies ihmettelee, että miks kaikki jotka saa lapsen, leikkaa heti pitkät hiukset lyhyeksi. Siis kun nuoret naisetkin vetää heti jonkun mammamaisen polkkatukan. Totta kai lyhyet on käytännölliset kun ei oo tiellä... mut mut...
 
mie
...joo mun mies tykkää, ja on mulle sanonutkin, et miksi toi tukka on pakko kyniä tommoseksi...mutta mä ite viihdyn ihan lyhyessä kuontalossa:) ...mulla on aina niin lyhyet hiukset, että ne voi haroa pystyyn, ukollla pitkäthiukset:) me ollaan tämmöne kummajais pariskunta sitten kai.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mun mies ihmettelee, että miks kaikki jotka saa lapsen, leikkaa heti pitkät hiukset lyhyeksi. Siis kun nuoret naisetkin vetää heti jonkun mammamaisen polkkatukan. Totta kai lyhyet on käytännölliset kun ei oo tiellä... mut mut...
tähän mä sanoisin, että synnytyksen jälkeen monilla se hiustenlähtö on ihan JÄRJETÖNTÄ, joten on oikeesti helpompi pärjätä vähän lyhyemmällä. Mulla esim on myt vauva 8kk ja jonkun 4n kuukauden ajan tukan lähtö on ollut jotain aivan hillitöntä! Ohimoilla oikeen loistaa sellaset kyhyet tupsut ( alkaneet kasvaa takasin vihdoinkin siis.. ). En sitte tiiä kauanko tää vaihe kestää, itse imetän vielä ja jotkuthan väittää, että niin kauan lähtee tukkaakin kun imettää.
 
xxx
En ole huomannut, että katsoisi, mutta hermostuu ja kieltää joka kerta, jos minä haluaisin leikata lyhyeksi! Naamaani sopii pitkätkin, mutta latvat alkaa olla ihan käsittämättömässä kunnossa......
 
Mun mies kuuluu siihen porukkaan joka tykkää lyhyt hiuksista naisista. Kauhee valitus ku mulla oli pidennykset ja tukka persuksiin asti :D
Mua kyl on kattellu ja varmaan muista syitstä jo ku hiuksista. Vieraita naisia tuo ei pahemmin noteeraa (ainakaan mun nähden)
 

Yhteistyössä