Katseleeko teidän miehet pitkähiuksisia naisia!?

  • Viestiketjun aloittaja luihuletti
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei katsele, aikoinaan mulla oli ja miehellä meni niiden kanssa järki. Ei kuulemma esim. tietyssä tilanteessa ole kivat naamalla ja joka paikas on kuulemma pitkiä hiuksia. No mulla on ollut lyhyet jo aika kauan. Kuulun niihin joiden mielestä yli 30v ei oikein mene pitkät hiukset, epätoivoista.
Aira samulin leikkasi hiuksensa kolmekymppisenä koska piti" kuulemma näyttää kypsältä ja äidilliseltä..
Nykyään on kuulemma paljon kivempaa kun ei tarvitse moisia ajatella =)

jokainen tehköön tavallaan , mä en ihan äkkiä hiuksistani luovu =)
 
mami
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mun mies ihmettelee, että miks kaikki jotka saa lapsen, leikkaa heti pitkät hiukset lyhyeksi. Siis kun nuoret naisetkin vetää heti jonkun mammamaisen polkkatukan. Totta kai lyhyet on käytännölliset kun ei oo tiellä... mut mut...
tähän mä sanoisin, että synnytyksen jälkeen monilla se hiustenlähtö on ihan JÄRJETÖNTÄ, joten on oikeesti helpompi pärjätä vähän lyhyemmällä. Mulla esim on myt vauva 8kk ja jonkun 4n kuukauden ajan tukan lähtö on ollut jotain aivan hillitöntä! Ohimoilla oikeen loistaa sellaset kyhyet tupsut ( alkaneet kasvaa takasin vihdoinkin siis.. ). En sitte tiiä kauanko tää vaihe kestää, itse imetän vielä ja jotkuthan väittää, että niin kauan lähtee tukkaakin kun imettää.
Onpas vieraalla ikävästi. Mulla vauva 10 kk ja hyvin on pitkät hiukset päässä pysyny. =)

Mut kaikki ei oo samanlaisia.
 
IhanPihallaSONE
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Hmmm... Se kattelee pieniä, simpsakoita blondeja B) Mie oon pitkä brunette :whistle:
höh, miks se niitä kattoo
No se on sen naismaku :) Siks minuu aina jaksaakin huvittaa et miten se minuun rakastu kun olen täysin vastakohta :whistle: Toki se tykkää minunkin ulkonäöstä, mutta yleisesti ottaen sen naisihanne on pienet blondit.
 
vieras
Katsoo kyllä. Aina kääntyy pää vaikka autolla ajaessa. Mutta eipä siinä, itsekin jään aina katsomaan millaiset kasvot on oiken pitkähiuksisella. Huomaamattanikin.

Minulla ei ollut pitkät hiukset silloin kun miehen tapasin, ihme että minuun silti katsahti ja haksahti :D Nyt on kyllä ollut hiukset pitkänä jo vuosia.
 
Vieras
Ei tää hiusten pituus ole mikään mustavalkoinen asia, et joko tai. Kyllä kai jokainen valitsee hiustyyliinsä sen mukaan, mikä sopii. Mulla on itellä lyhyet hiukset ja tykkään että ne sopii mulle paljon paremmin kuin pitkät hiukset. Saman kommentin olen monilta kuullut. Eli siis pitkät tai lyhyet sen mukaan miten ne kasvojen piirteisiin sopii. Ja sen sanon, että olen aina haaveillut pitkistä hiuksista mutta kun ne ei vaan sovi mun kasvojen pirrteisiin niin ei sit.
 
Näin meillä
Mun mies aina sanoo, et se on kokonaisuus mikä ratkaisee eli nainen voi olla kaunis riippumatta hiusten pituudesta. Mies sanonut usein et tykkää et lyhyet hiukset ovat seksikkäämmät kuin pitkät. Eikä hän tarkoitra tällä mitään millin sänkeä.
 
miksah
kun tavattiin miehen kanssa, pyysi että kasvatan pidemmät hiekset. Silloin ulottui jo olkapäälle. Ohuet hiukset mut nyt hyvän näköset: raskauden aikana paksuuntu ja nyt ulottuu puoleen väliin selkää! Ja mies tykkää :) Eipä tarvii vieraita katella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja miksah:
kun tavattiin miehen kanssa, pyysi että kasvatan pidemmät hiekset. Silloin ulottui jo olkapäälle. Ohuet hiukset mut nyt hyvän näköset: raskauden aikana paksuuntu ja nyt ulottuu puoleen väliin selkää! Ja mies tykkää :) Eipä tarvii vieraita katella...
Juuri näin... MIES pyysi EI katsele muita...

Mulla ja mun miehellä on hyvä suhde. Saan olla OMA itseni eikä minun siitä huolimatta tarvitse ajatella, että mieheni katselee muita on minulla millaset hiukset tahansa :)
Ja sitäpaitsi jokaisen miehen pää kääntyy kauniin naisen perään tai sitten on homo :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei tää hiusten pituus ole mikään mustavalkoinen asia, et joko tai. Kyllä kai jokainen valitsee hiustyyliinsä sen mukaan, mikä sopii. Mulla on itellä lyhyet hiukset ja tykkään että ne sopii mulle paljon paremmin kuin pitkät hiukset. Saman kommentin olen monilta kuullut. Eli siis pitkät tai lyhyet sen mukaan miten ne kasvojen piirteisiin sopii. Ja sen sanon, että olen aina haaveillut pitkistä hiuksista mutta kun ne ei vaan sovi mun kasvojen pirrteisiin niin ei sit.
Kyllähän pitkiä hiuksia on muitakin tapoja pitää kuin koko suorana.

Uskon, että jokaiselle sopii pitkät hiukset jossain muodossa, kuten myös lyhyet.

Otsatukalla, jakauksen paikalla, kerrostuksilla ja tavoilla kiinnittää hiukset/ osa hiuksista voi muuttaa ilmettä helposti.
 

Yhteistyössä