Katselen tässä syksyn liikuntamahdollisuuksia...

ja mahdoton miten vaikea päättää mitä aloittaa :LOL:

Zumba olisi mukavaa, mutta se kyllästyttää jo pikkuisen...

Haluaisko joku suositella omaa jumppaa tms...

Ja ai niin, mulla ei oo ketään kaveria kenen kanssa mennä, ihan yksin aloitan, iiiks!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pena:
Maastopyöräily on itselleni ollut passeli liikuntamuoto - omaan tahtiin ja ilman aikatauluja. Kunto pysyy hyvänä ja selkävaivat poissa!
Sitä mie jo harrastankin. Poljen lisäksi koulumatkat (suuntaansa 10km), mutta haluaisin jotain muuta:)

Muoks: Pakko lisätä, että pyöräilyssä tosiaan tuo aikatauluttomuus on upeaa. Mahtavaa lähteä metsään, etsiä uusia reittejä ja vaan mennä:)
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja Nokoma:
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
mikä kaupunki?
Oulu :)
Ok, sama siis kuin mulla. missä oot käynyt zumbassa? Monessa paikassa ne zumba-ryhmät on nimittäin jo täynnä. Jos tykkäät zumban tyyppisestä niin ootko kokeillut afroa koskaan? Sehän on vähän erilaista, mut loistomuoto reenata :)
 
Oletko käynyt kattelemassa Oulun naisvoimistelijoiden jumppavalikoimia? Itte olen tykännyt siellä käydä ja odottelen taas innolla että syyskausi starttaa.... mulle tuo helppo kun voi valita paikat missä käy; joten lähipaikkojen jumpat koluan aina läpitte ja otan yleensä pari kolme eri juttua joissa käyn. Onkohan heillä zumbaa? Haluttais kokeilla.... :p
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:
Oletko käynyt kattelemassa Oulun naisvoimistelijoiden jumppavalikoimia? Itte olen tykännyt siellä käydä ja odottelen taas innolla että syyskausi starttaa.... mulle tuo helppo kun voi valita paikat missä käy; joten lähipaikkojen jumpat koluan aina läpitte ja otan yleensä pari kolme eri juttua joissa käyn. Onkohan heillä zumbaa? Haluttais kokeilla.... :p
Musta siel on aika pliisut ohjaajat..
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:
Oletko käynyt kattelemassa Oulun naisvoimistelijoiden jumppavalikoimia? Itte olen tykännyt siellä käydä ja odottelen taas innolla että syyskausi starttaa.... mulle tuo helppo kun voi valita paikat missä käy; joten lähipaikkojen jumpat koluan aina läpitte ja otan yleensä pari kolme eri juttua joissa käyn. Onkohan heillä zumbaa? Haluttais kokeilla.... :p
Musta siel on aika pliisut ohjaajat..
En ole viime vuonna käynyt mutta kyllä siellä on ihan tehokkaitakin ohjaajia ollut, ainakin Värtössä jossa kävin.... ja voihan sitä itse laittaa lisätehoja.... ;)
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:
Oletko käynyt kattelemassa Oulun naisvoimistelijoiden jumppavalikoimia? Itte olen tykännyt siellä käydä ja odottelen taas innolla että syyskausi starttaa.... mulle tuo helppo kun voi valita paikat missä käy; joten lähipaikkojen jumpat koluan aina läpitte ja otan yleensä pari kolme eri juttua joissa käyn. Onkohan heillä zumbaa? Haluttais kokeilla.... :p
Musta siel on aika pliisut ohjaajat..
En ole viime vuonna käynyt mutta kyllä siellä on ihan tehokkaitakin ohjaajia ollut, ainakin Värtössä jossa kävin.... ja voihan sitä itse laittaa lisätehoja.... ;)
Nimenomaan ON OLLUT, mut eipä ole enää...
 
x
miks pitää olla kaveri kenen kanssa menee urheilemaan? mä ainakin haluan urheilla yksin. eihän esim. jumpassa ehdi kaverin kanssa keskustella?!! vai onko jotkut niin epäitsenäisiä että pitää olla joku tuki vieressä??
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
miks pitää olla kaveri kenen kanssa menee urheilemaan? mä ainakin haluan urheilla yksin. eihän esim. jumpassa ehdi kaverin kanssa keskustella?!! vai onko jotkut niin epäitsenäisiä että pitää olla joku tuki vieressä??
Kyllä mäkin menin ekoja kertoja jumpalle kaverin kanssa kun hirvitti että jos siellä on kaikki sellasia rasvaprosentti0%-pimuja.... joten oli joku jonka *selän taakse" turvautua.... :D Nykyään käyn mieluummin yksin, pystyy keskittymään täysin siihen mitä tekee....
 
Alkuperäinen kirjoittaja x:
miks pitää olla kaveri kenen kanssa menee urheilemaan? mä ainakin haluan urheilla yksin. eihän esim. jumpassa ehdi kaverin kanssa keskustella?!! vai onko jotkut niin epäitsenäisiä että pitää olla joku tuki vieressä??
No ei tarvi, mutta kyllähän se eka kerta yksin jänskättää, varsinkin kun suuri osa tulee jumppaan ym. kaverin kanssa:)

Eihän se epäitsenäistyä ole jos kaverin kanssa menee, monet ystävykset tekee asioita yhdessä :LOL:
 

Yhteistyössä