Katselu.

  • Viestiketjun aloittaja Utelias mies
  • Ensimmäinen viesti
Uteliasmies.
Saamani tiedonmukaan rekistöröitymiseni on onnistunut, mutta kirjautumisessa jokin mättää.
Onneksi korjaajat ovat jo paikalla.

Nyt on taas tullut aika, kun haluaisin nähdä läheltä vaimoni vakosen.
Se saisi aikaan kiihottavan tunteen sisälleni.
Tämä katselusta haaveilukin tuntuu sopivan minulle.
Kostea avoin ja halua sisältävä pimppi, saa aikaan sisääntyöntymisen tuntumaan ihanalle.

Muuten kuinka pitkään miehet jaksavat katsella sitä, jos vapaasti katsoa sitä saa?
Tuleeko miehistä haluttomia, jos katseluamyöten kaiken saa liian helposti?
Minulla ainakin haluja riittää, kun kaiken joudun pyytelemään.
 
tunnustelijanainen
Saamani tiedonmukaan rekistöröitymiseni on onnistunut, mutta kirjautumisessa jokin mättää.
Onneksi korjaajat ovat jo paikalla.

Nyt on taas tullut aika, kun haluaisin nähdä läheltä vaimoni vakosen.
Se saisi aikaan kiihottavan tunteen sisälleni.
Tämä katselusta haaveilukin tuntuu sopivan minulle.
Kostea avoin ja halua sisältävä pimppi, saa aikaan sisääntyöntymisen tuntumaan ihanalle.

Muuten kuinka pitkään miehet jaksavat katsella sitä, jos vapaasti katsoa sitä saa?
Tuleeko miehistä haluttomia, jos katseluamyöten kaiken saa liian helposti?
Minulla ainakin haluja riittää, kun kaiken joudun pyytelemään.
Saattaisin tuohon ottaa kantaa jos kirjautumisesi onnistuisi!?!?
 
Viimeksi muokattu:
Uteliasmies.
Valitettavasti ei kirjautuminen onnistu, koska yritin rekisteröityä kerran perutulla nimimerkillä ja entisellä s-postiosoitteella.

Saamani tiedon mukaan minun pitäisi rekisteröityä uudella nimimerkillä ja toisella s-postiosoitteella.

Valitettavasti en osaa avata uutta s-postia.
 
tunnustelijanainen
Valitettavasti ei kirjautuminen onnistu, koska yritin rekisteröityä kerran perutulla nimimerkillä ja entisellä s-postiosoitteella.

Saamani tiedon mukaan minun pitäisi rekisteröityä uudella nimimerkillä ja toisella s-postiosoitteella.

Valitettavasti en osaa avata uutta s-postia.
Hotmaililta hain itselleni toisen sähköpostiosoitteen - saatoin valita mieleiseni eli ei nimelläni. Ihan helppoa ja kivaa!

Plazalle voisit sitten rekisteröityä muutettuasi entistä nimimerkkiäsi yhdellä tai muutamalla kirjaimella!

Mitäs tuumaat?
 
Viimeksi muokattu:
Uteliasmies.
Helppoa se on kun osaa.

Mikä on Windous Live ID, jota siellä kysyttiin.

Johtuiko tuo kysymys siitä, kun minä käytän Windous Liven s-postia.

Onko Windous Livellä ja Hotmaililla jotain yhteistä?
 
tunnustelijanainen
Mies oli haka kaikessa tietokoneisiin liittyvissä asioissa.

Itse kuitenkin onnistuin noin kolme vuotta sitten avaamaan hotmail.com s-postiosoitteeen. Tein sen nuoren sukulaisen yllytyksestä - hänen mielestään hotmail.com osoite oli paljon makeempi kuin siihen asti käyttämäni!

hotmail.com ja hotmail.fi näyttävät molemmat kuuluvan Windows Live-"perheeseen".
 

Yhteistyössä