❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Tämä ketju on tarkoitettu jo vähintään vuoden plussaa odottaneille vauvakuumeilijoille.

Tervetuloa mukaan, et ole yksin :)

Listalle muutamia perustietoja; monesko kiertopäivä nyt menossa/kuinka pitkä kierto normaalisti (esim. kp 10/32), monesko lapsi toiveissa ja milloin yritys on alkanut. Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :)




8.3.2017

✪ -tanjuska (22) | kp 24/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

✪ Nonsk | kp 14/32-33 | 1.lapsi | ya 9/-15

✪ Dino (24) | kp 8/27-29 | 1.lapsi | ya 6/-15

✪ Yuna (25) | kp 13/27 | 1. lapsi | ya 9/-15

✪ kunnon kinttaat (31) | kp 27/28-30 | 2.lapsi | ya 3/-15 (letrot 6/-16 alkaen)

Wolt (35) | kp 9/28 | 2.lapsi | ya 2/-15

Juliet86 (30) | kp 54/29-31 | yk 16 / ya 11/-15

susanmaaria (31) | kp ?/26 | 3.lapsi | ya 7/-15

Jutska | 3.lapsi | ya -15

Valonkantaja (26) | kp 24/31-34 | 1.lapsi | ya 2/-14

marrasmai (35) | 1.lapsi | ya -15

Välli (25) | kp 47/30 | 2.lapsi | ya 8/-15 (Letro+Pregnyl+Lugesteron)

kiuski | kp 23/? | 1.lapsi | tjot 9/-15, ya 5/-16

Kinder_Kitty (24) | kp 20/36-39 | 1.lapsi | ya 01/-15 (km 6/-16)

MMiHa (33) | kp 2/27 | 2.lapsi | ya 9/-15

virvatulia (34) | kp 14/32-39 | 2.lapsi | ya 12/-12

Karkki95 (21) | kp 17/28 | 1.lapsi | ya 4/-15 (km 1/-17)

Lumi87 | kp 12/30-35 | 2.lapsi | ya 3/-16

aavalvar | kp 24/31-33 | ya 1/-16

Nanna-87 | kp 23/24-27 | 2.lapsi | yk 16

kinttumarkki (26) | kp 23/? | 1. lapsi | ya 12/-13

Aulimari | kp 13/28-31 | 1. lapsi | ya -12




✪ Iitata (19) | 1.lapsi | ya 8/-14

✪ Muruhaave (36) | 1.lapsi | ya 10/-15
 
@Kinder_Kitty mikä dpo sulla oli (sori en meinaa millään löytää kaikkea tietoa jos ei oo ihan ISOLLA kirjotettu :oops: )? Haluatko piinailijalistalle?

@MMiHa menkkakukkia! :eek: Miksei mun mies oo ikinä tajunnu tollasta :ROFLMAO: Meille ei nyt mitään kukkia kannata hankkia kun toinen kissa syö kaikki kasvit, mut jos vaikka menkkasuklaata tai -viiniä...:love:

Omassa navassa ei kerrottavaa. Ovista odottelen lähipäiville, seksihalut aika nollissa kun tässä on niin paljon kaikkea muuta meneillään. En odota mitenkään innolla että pääsee taas alottamaan luget ja sitä ällöttävää töhnää valuu joka paikkaan. Mulla siis on määrätty käyttämään niitä alakautta aina ennen nukkumaanmenoa, on kyllä seksikäs fiilis aamulla kun nousee ja valkosta mönjää valuu reisiä pitkin <3 Mutta ainakin ne esti tiputteluvuodon että siinä mielessä toimi.
 
@Yuna mä pelkään niitä lugeja just tuosta syystä... Mullakin ohjeena alakautta käyttää iltaisin. Mulla ois vielä yks kaveriporukan hotellireissu tulossa, taidan siksi yöksi jättää lyget kotiin ettei tarvii selitellä. :ROFLMAO: Valuuko sitä pitkin päivää vai tuleeko pois aamusta? Laitatko yhden vai useamman (en oo tutustunut vielä omiin ohjeisiin).

@MMiHa olipa mieheltäsi ihanasti ajateltu noi kukat. <3 Mä en vielä lugeista saanu ohjeita kun pe meen vielä ultraan kattomaan onko piikitykset auttanu... Käsittääkseni ne aloitetaan pari päivää ovulaation jälkeen? @Yuna osaa varmaan tarkemmin kertoa. Toikin tuntuu olevan makuasia että kuinka nopeasti inssiin siirrytään ja onko siitä merkittävää hyötyä jos kaikki muuten kunnossa. Näitä juttuja kun lukee niin tuntuu että ratkaisuja on yhtä monta kuin on lääkäriäkin.

Mies pisti mua illalla. En kyllä ehkä itse pysty vaikka työni puolesta pistelen muita. Tää tuntuu nyt jotenkin kauheen vakavalta tää yritys, kaikki kepeys poissa. Toisaalta tekis mieli heittää hanskat tiskiin jos ei tässä kierrossa tule tulosta, mutta kai se ois tosi turhaa ja tyhmää kun en selkeesti ovuloi luomuna...

Enkä yhtään tiedä mikä olisi seuraavan kierron suunnitelma. Toi Menopur tais nyt olla ainoa keino yrittää pelastaa tää kierto kun ei mitään ollut muuten tapahtumassa. Oisko ens kierrossa kenties letrot isommalla annoksella vai piikit vai mitä.
 
Viimeksi muokattu:
@Lumi87 mulla lääkäri ohjeisti lugejen kanssa niinkin hienosti että "yksi päivässä joka ilta, aloita muutama päivä ovulaation jälkeen ja jatka jonkun aikaa mutta ei liian kauan" o_O googlettamalla tulin siihen tulokseen että käytän niitä dpo 3-9 illalla, dpo 10 aamulla raskaustesti ja jos on nega niin lopetan ne. Voi niitä toki pidempäänkin käyttää mutta mulla ei luteaalivaiheen pituus ole ollut ongelma niin toi riittää mulle.

Ja aamulla lähinnä valuu mutta tulee sitä vähän pitkin päivää, ei pahasti mutta sen verran että mies ei halua antaa suuseksiä lugekuurin aikana :ROFLMAO: en kyllä voi häntä siitä syyttää!

Kaipaan kyllä itekin sitä kun yrittäminen oli vielä hauskaa ja jännittävää. Nykyään tää on enimmäkseen masentavaa ja stressaavaa. Hölmöltä tuntuu antaa joka kierto kaikkensa vaikka onnistumismahollisuus on niin pieni, sama kun pistäis joka viikko kaikki rahat lottoon ja odottais jättipottia jota ei koskaan tule.
 
Mulla on tänään dpo9 jos @Yuna voit korjata tuonne piinailijoihin... (y)

On kiva lukea teidän muiden tutkimuksista ja hoidoista, kun itselläkin ne asiat vääjäämättä edessä, jos ei ihmettä tapahdu. Mietityttää ja pelottaa niissä monikin asia, mutta täällä saanut paljon tietoa ja rauhoitettua omaa mieltään pikkuisen.

Miehen simppatesti tuloksetkin tuli. Oli paremmat tulokset, kuin esikoista yritettäestä, nyt mies ollut jo useamman vuoden tupakoimatta, niin lienee vaikuttanut asiaan. Tuloksena siis normaali hedelmöittämiskyky ja lääkärin mukaan kaikki ok. Kuitenkin kun tuloksia katselin, niin suoraan nopeasti liikkuvia oli 0%, hitaita kaartelevia oli sen verran, että liikkuvien kokonaismäärä oli ok. Muoto ja siittiöiden määrä oli hyvät. Epäilyttää, että tuossa kuitenkin ainakin osasyy sille, että ei plussaa kuulu. Mutta toisaalta, kuten sanoin, esikoisen yritysaikaan tulos oli huonompi. Silloin nopeita 0% ja hitaitakin alle rajan. Ja silloin sitten kuitenkin onnistui viimein...

Täällä dpo9. Menkkoja ootan sunnuntaille. Katotaan kuin käy... :ninja:
 
@Josia ompa kurja tilanne.. Jospa se mies nyt kuitenki tsemppais nii pääsisitte eteenpäin. :(

@Lumi87 hyvältä kuulostaa suunnitelmat!

@MMiHa vaadi nyt jotain tukee loppukiertoon. Eihän toi oo mistään kotosin.

@Yuna kuulostaa ihanalta nuo luget :D

Sori mut nyt ärsyttää ku kaikilla muille tulee simppavastauksia paitsi meille!! Mun kärsivällisyys on niin loppu. :( huomenna kolme viikkoo näytteenannosta. Parempi tulla ne vastaukset tällä viikolla tai maanantaina kiukkunen emäntä soittelee niiden perään. Mur.
 
@-dino- i know the feeling
kaikista raskainta tässä yrityksessä on se kun jotain haluaa niin kovin ja sitten vaan kestää ja kestää johan siinä alkaa tulla epätoivoseks.. sen rankempaa tästä tulee mitä kauemmin kestää.. toivon sydämmeni pohjasta et tämä pitkä odotus palkitaan sillä parhaimmalla palkinnolla! mää oon päättänyt sen et mää meen vaikka läpi harmaan kiven asian suhteen kaikki keinot katsotaan.
 
@-dino- voi harmi että niissä tuloksissa nyt kestää. :( Meillä mies vei viime pe sen näytteen ja saatiin suurin osa tuloksista näin nopeasti kun oltiin käynnillä eilen... En tiedä kuinka kauan niissä lopuissa menee. Toivottavasti saatte tulokset lähipäivinä!

Mä ajattelin pe varmistaa että se julkisen lähete on tehty ja ens viikolla soitan ja kysyn sairaalasta kuinka pitkät jonot on. Osaa asennoitus meneekö siellä ensikäynti kesän yli.
 
@Lumi87 hyvät tulokset miehellä siis (y) tsemppiä pistoksiin, mäkin ne tulen alottamaan muutaman kierroksen kuluttua.. ja juu kalliita ovat..mut onneks on tosiaan se lääkekatto..
@AuliMari meillä siis mies ei pysty nielemään mitään..ei ees kapseleita..hällä tulee suurinpiirtein heti ylös.. hammaslääkäri käynnitki on hälle yhtä tuskaa kun suuta ronkitaan niin hän sielläkin kakoo :( täytyy koittaa metsästää jotain just mitkä vois veteen sekottaa.. kun ei toista nyt voi pakottaa.. etkai testannut ovista aamupissasta? ovista testataan päivä pissasta. mulla itellä ainaki aamupissasta tehtynä näyttää haaleempaa kuin päivä pissasta tehtynä.
@Kinder_Kitty no juu sitten saa kapselitkin unohtaa :(
Aamupissasta tein...mut ei siis tullu mitään viivaa niin se epäonnistu. Myöhemmind teinkin sitten uudestaa ja nega tuli.

Tänään kokeilin clearbluen testiä kun se vaikuttaa paremmalta mutta enpä ottanut selvää kumpa viiva on selkeempi. Tuntemuksia ja nippailuja tuntuu..toivottavasti jotain tapahtuu siis..
 
@-dino- meillä lääkäri soitti miehelle tuloksista tasan kaksi viikkoa näytteenannosta. Siitä meni vielä viikko, että tuli tulokset kirjeitse kotiin...

Itse joudun tällähetkellä vaan odottelemaan, että saisin lähetteen tutkimuksiin eteenpäin. Ensin piti oottaa, että flunssa hellittää, että voin mennä labroihin (terkka siis käski odottaa). Sitten piti odotella tuloksia viikko ja kun sitten soitin terkalle tuloksista ja lähetteen kirjoittamisesta lääkärin kanssa nyt maanantaina, niin th olikin lomalla ja sijainen ei tietystikään asiaa hoida. Nyt odotettava taas ensi maanantaita, että voi soittaa terkalle, joka sitten viimein sais hoidettua lähetteen eteenpäin. Huoh. :X3:

Välillä on ollut toiveet hyvinkin korkealla tärpin suhteen tässä viikon aikana ja sit taas ihan varma, että negakierto on. Odottavan aika on pitkä. Uskaltaisiko huomenna jo testata...? :whistle:

Kävin tutkimassa uutta äitiyspakkausta ja on kyllä omaan silmään ihana. Raikkaita värejä ja kuoseja. Voi kun saisi sen pienen, jolle niitä saisi käyttää... :love::rolleyes:
 
Useampi mainitsi tuon odotuksen piinallisuuden. Se on just sitä :cautious: Jos ei odota oman miehen rohkaistumista, niin sit odotetaan lähetteitä, lääkäriaikaa, kuukautisten mahdollista alkua jne jne... Ihan mahdotonta...

Minä täällä ihmettelen oireettomuutta ja salaa toivon, että kun en kuole kylmyyteen ja vilunväreisiin, kuten tavallisesti, voisiko olla merkki :p Mulla se palelu on ihan sairasta ovulaatiosta kuukautisten alkuun. Nyt on lähinnä sopiva tai kuuma. :) Dpo 7 about? Kääks.
 
Joo yhtä odottamistahan tää on. Tuloksia, menkkoja, lääkkeiden aloitusta, lääkärikäyntiä, milloin mitäkin odotellessa. Kiire on kyllä väistynyt, miten sitä jossain yk2 olikin niin malttamaton. Nyt ajattelee, että no jos nyt vuoden sisällä saatais edes raskaus alkamaan, on tässä elämässä vuosia jäljellä.

Mä oon noiden pistosten myötä nyt vähän kriisissä. Tuntuu, että tää hyppäs nyt ison loikan eteenpäin. Tuntuu aika vakavalta piikittää itseään. Lisäksi oon muuten aika luomuihminen niin kauhea kriisi kun yhtäkkiä pistelen jotain hormoneita ja tästä on luomuyritys kaukana.

Mutta sen oon oppinut, että kaikki tunteet kuuluu tähän prosessiin ja ne tunteet yllättää jatkuvasti. Meillähän mies oli ensin sitä mieltä että edetään rauhassa ja mä olin menossa täyttä häkää eteenpäin. Nyt osat onkin kääntyneet. Mutta päivä kerrallaan, huomenna voi ultran jälkeen olla taas eri fiilikset. :ROFLMAO:
 
Mullakin on vähän jäänyt kommentointi. Lomailen vielä muutamia päiviä, olin alkuloman vanhempien luona siskoni ja sen kahden lapsen kanssa. Tapahtumaa riitti siis aamusta iltaan. :LOL: Nyt oon palannut kotiin ja "tositoimiin".

Täällä on niin monella taas tapahtunut kaikenlaista! Hommat etenee, tulee hyviä tai huonoja uutisia, odotusta... Tsemppiä kaikille!

Itselläkin on odottelua, oviksen nimittäin. Vaativaakin kipuilua on ollut ma-ke, mutta limoja ei. Testi (ensimmäinen ovistesti tähän kiertoon) näytti tänään erittäin haaleaa, pidättelin jalat ristissä ja kävin kaupassakin että saisi testattua jostain muustakin kun lirusta. :whistle:
Tein viime viikolla raskaustestin (pc,kun en halunnut noita one stepei käyttää), kun ne viime menkat oli niin oudohkot ja oli outo olo (nega tietenkin) ja mies oli paketin löytänyt roskista, kun oli siivonnut vessan. Kyseli että mitä mun raskausmittari sanoi kun olin semmosen tehnyt. Vähän naureskelin raskausmittarille, ja kerroin että negatiivinen. Luuli, että en kertoisi hälle jos sieltä olis positiivinen pärähtänyt. :eek::LOL:

ps. Mä niin tykkään tosta uudesta äitiyspakkauksesta!
 
@Nonsk toivottavasti se ovis olis sieltä tuloillaan! ainaki nuo kipuilut kuullostaa hyvältä, mulla tässä kierrossa alko kp10 vasenta puolta tuikkimaan ja sieltähän se folli löytykin :) mää en yhtään jaksa uskoa tärppiin, oon niin monesti pettynyt..ja taas kuitenki petytään.. no elämä on..
ja uus äitiyspakkus on niin ihana! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
@Josia voi kun sun oireet enteiliskin plussaa <3 Oishan se ihanaa ettei tarttis mitään hoitoja edes miettiä! Onko mies rohkaistunut näytteen annon suhteen?

@Nanna-87 sullekin tsemppiä, testasitko?

@Nonsk toivottavasti ovis tulossa. :)

Täällä tullut tänään vähän limaa(!), parin kuivan kierron jälkeen elättelen toiveita että Menopur tekis nyt tehtäviään ja follit eläisi ja voisi paksusti. :whistle: Pistin itse itseäni äsken ekaa kertaa ja nyt oonkin taas tarmoa täynnä, ihanaa vuoristorataa yksi vuorokausikin. :ROFLMAO: Vasemmalta puolelta vähän juilinut, siellä oli edes pikkusen isompi folli niin josko se sielmä kasvelisi.

Äitiyspakkaus näytti kivalta mutta en ehkä ottaisi sitä siltikään. :) Esikoiselle otin mutta ei käytetty oikeastaan mitään pakkauksessa olleita vaatteita niin tuntuu vähän turhalta.
 
  • Tykkää
Reactions: Kinder_Kitty
@Lumi87 hyvältä kuullostaa :)(y) jännittää jo maanantain verikokeet.. varsinkin se progesteronin tulos... ens la tai su aattelin tehdä r-testiä, juuri laitoin tilaukseen 10kpl mamin puikkotestejä herkkyys 25 kun hintaa oli vaan 0,80snt/kpl :D:LOL: nyt mulla on siis kaikenkaikkiaan 13kpl testejä odottamassa :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87
@Kinder_Kitty oi kun jänskättää sun labrat ja tietty testin tulos! Voi kun mäkin pääsisin pian jännäämään, esikoinen kuumetaudissa ja pelkään että mies sairastuisi just silloin kun pitäisi hommailla. Mä hommailen vaikka missä kunnossa jos on irroituspiikkiä myöden kaikki aseet käytössä, mutta miesflunssa voisi olla pahempaa laatua. :ROFLMAO: Saa nähdä mitä huomenna ultra näyttää, pääseekö tässä missä vaiheessa irroituspiikkiä käyttämään. Ja laskeskelin että jos edes joko piikkipäivänä tai seuraavana hommailisi niin pitäisi teoriassa riittää...
 
@Kinder_Kitty mähän söin letrozol 2,5mg kp 3-7, ti lääkärissä oli kp11 ja näkyvissä yksi vaivainen isompi folli 11mm. Nyt ti-tänään pistänyt iltaisin Menopuria että saatais folli kasvamaan, kahtena päivänä 75IU ja yhtenä 37,5IU eli pienellä annoksella. Kauheasti lueskellut netistä tälläsestä kombosta, vaikuttaa ihan järkeen käyvältä. Mulla oli labroissa lh ja fsh vähän matalat niin tossa Menopurissahan on molempia.
 

Yhteistyössä