❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

Onnea @Kinder_Kitty <3 nätisti on kyllä vahvistunu noi viivat!

Ja @kiuski kans onnea, ihana että pääsette jo näin nopeesti hoitoihin! Jännittää kyllä ja aika hyvät mahikset on kyllä että saatte vauvan aluille jo kesän aikana :love:

Ultra oli ja hyvältä näytti. Limakalvo oli 7mm ja munasolu 21mm. Eilen oli vahvin ovistesti, tänään viiva oli jo melkeen kadonnut. Nyt talleteltu kyl oikeen urakalla kun viikon sisällä ollu päivä ilman seksiä :ROFLMAO: Alko tosin huolettamaan mun valkovuoto, se on tosi tahmaista, paksua ja runsasta - alko tänään eli varmaan just sopivasti oviksen aikoihin...Pelottaa että pHt on persiillään ja siittiöt kuollu sillä sekunnilla kun ne on sinne asemiinsa ammuttu...:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: AuliMari
@kiuski jee hyvä

@Kinder_Kitty ihanaa, hyvin on viivat vahvistuneet! <3 :love:

@aavalvar kiitos, toivotaan että mun seksikkään käheä ääni ei muutu kun vasta viikon päästä kaameaksi liman eritykseksi :whistle:

Onko teillä muuten ennen ovista semmoista paksua kananmunalimaa? Tai miten sen nyt ilmaisisi. Semmoista sen näköstä se on. Mulla aina välillä on enempi tai vähempi ennen ovista ja välillä mietin että menikö jo ohi, kunnes testi sitten osoittaa että ei oo vielä
 
@Nonsk kyllä mulla on semmosta.. kuten tässäkin kierrossa.. tässä kierrossa hommailtiin pregnylin laittopäivänä ja seuraavana.. ja nyt ei muuten käytetty ollenkaan liukkaria :D siis jotenki uskomatonta et minäkö raskaana ihankun ois unta :love: mää muuten näin unta et oltiin ultrassa miehen kanssa ja lääkäri sanoo et täällä on kolme :ROFLMAO::LOL: mies sitte vaan kysyy et eiks ne kaks voi vetästä pois ja jättää sen yhden sinne :ROFLMAO: ai kauhee mikä uni :LOL:
 
Paljon viestejä tullut viime kerra jälkeen, luin ne kaikki mutta eihän mulla ole enää mitään mielikuvaa mitä piti kenellekin sanoa...

@Kinder_Kitty mahtavaa, paljon onnea! <3 Varmasti vaikea uskoa, että vihdoin raskaana. Toivottavasti kaikki menee hyvin :)
@Nonsk mulla eggikset tulee noin viikko ennen ovista.

Mulla taas ovuloimaton kierto, Terolutit aloitettu ja uutta kiertoa odotellessa... Jospa ensi kierrossa jo tapahtuisi jotain :cautious:
 
Onnea todella paljon @Kinder_Kitty!! Saatko la:n tammikuulle? Tuut höpiseen tonne tammikuisiin. Vaikkakin mä oon täällä taustalla lukenut mielummin tätä kuin sitä odottavat palstaa. Mulla on ultra perjantaina. Pa-ha olo on nostanut päätään kun 6+2 pärähti sunnuntaina.
 
@MMiHa joo la ois 25.1 :love: ja joo oon jo liittynyt tammikuisten ketjuun :). ja kiitos! tsemppiä ultraan! tuuthan kertoo sitten kuulumiset.. toivottavasti kaikki ois hyvin:) täälläkin alkanut kuvotus eilen illalla alko.. ihan kiva et on ees jotain oiretta.. tuu kans höpiseen tonne tammikuisiin :)
 
@Kinder_Kitty tälläkin puolella vielä onnea :D:love:! Ja kiva, että sait sen varhaisultran :)

@kiuski ihanaa että pääsette kunnon hoitoon jo ennen kesätaukoa :giggle:. Jännää!

@rosmarin ei kai ne simpat niin vähästä kuole ja onhan siellä ne edelliset ehtinyt asemiin hyvissä ajoin, kun kerta ootte ahkerasti talletelleet? :D

Mulla näköjään alkaa kierrot lyhenee roimasti. Tänään kp 21 ja ovistestit näyttää melkein plussaa. Saa nähdä tuleeko plussatummaa. Laitan loppuun vielä kuvan mitä testi näytti kymmenen minuutin kohdalla, mutta tummu vielä testiajan jälkeen hieman lisää. Tää nyt vaan sotkee sen verran suunnitelmia, että ei ehditä sitten aloittaa clomeja ennen kesätaukoa, vaan se menee sitten syksymmälle :(. Toki jos tästä tärppäis, niin en tietenkään pahaksi pistäis, mutta en oikein luota.

Onko mitään tietoo, voiko munasolut kypsyä liian hitaasti? 8.5 oli aukiolotutkimus, jolloin isoin folli oli oikealla 10mm. Ja nyt vasta ovisplussa? Sanoivat kyllä, että jos ovis on tullakseen, niin plussan pitäis tulla tikkuun 12.-17.5. ja nythän tuo melko tumma on, et sinänsä vielä mennään gynen antamassa aikataulussa? :LOL: Mut kuitenkin kymmenen päivää tosta ultrasta ja nyt vasta alkaa tulee ovis?

Ja sitten olisi mielenkiintoista kuulla millaisia fsh/lh arvoja teillä on ollut alkukierrossa. Itellä näköjään FSH 5,5 ja LH 6,4 kiertopäivä 2. Hepreaahan nuokin taas on, normaalit kuulemma ovat, mutta tykkään miettiä liikaa :D.

Hirveesti tullut viestejä, mutta en nyt muista mitä kaikkee halusin muuta kirjoitella. Omanapailuks tahto taas mennä :oops:

 
@Jennipä luulis että kypsyminen on aika henkilökohtaista, eikös ovulaatiosta yleensä sanota et se on 12-21 päivällä (tai jotain vastaavaa). Ehkä sulla on noussu hormoonitasot hitaammin ja siks kestää vähän pidempään se kypsyminen? Ei se nyt varmaan ainakaan pilalle mene jos hitaammin tulee - eiks se nii oo et hiljaa hyvä tulee :)

Mulla ei oo mitattu noita alkukierrosta, kerran vaan katottu ovulaation aikana mut niistä nyt oo mitää apua, kertoo lähinnä sen et ennenaikasia vaihdevuosia ei täällä ole.

Täytyy toivoa että ne selvis hengissä ja limakalvo on tarpeeks hyvä ja kaikki muukin, haluaisin kyllä kovasti helmikuu-vauvan. Musta vaan tuntuu että on vähän turhan suuret odotukset tästä ekasta letrokierrosta ja putoan (taas) korkealta 2 viikon päästä. Kunhan nyt ei vaan tiputtelis sit edes. Että kyllä mä täällä @kiuski oon kans varmaan vielä pitkän tovin :unsure: :poop: ja tosiaan luultavasti sä täältä oot pian pääsemässä eteenpäin! (y)
 

Yhteistyössä